Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin että nainen oli raskaana ja kysyin onko vauva tulossa, ei ollut

äh
08.08.2023 |

Oli tyhmästi tehty.

Pyysin anteeksi.

Voinko tehdä vielä jotain? Jos ostaa kukkia tjsp, onko vain haitaksi?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollani oli suloinen pömppövatsa. Tuttavapariskunnan rouva luuli, että vaimoni oli raskaana ja meidän oli ns. pakko mennä naimisiin. Oli vahingoniloinen. Kun "raskaus" ei edennyt, tuttavarouva suuttui.

22/33 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo kysyi miniältään, että onko hän raskaana, johon miniä vastasi, että ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi paikata mielipahaa. Mokasit jo ja pahoitit naisen mielen. Ehkä opit nyt, moukka.

Vierailija
24/33 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit siis häntä läskiksi. Sitähän tuollainen utelu meinaa. Sinusta hänellä on iso läskimaha.

Vierailija
25/33 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hieron jokaisen ylipainoisen mamman masua ja isken silmää ja heitän:  "mikä on laskettu aika?" Tämä toimii useammankin kerran samalle mammalle. kokeiltu töissä.  Suosittelen.

Vierailija
26/33 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyn miehiltä baarissa, että mikä hänen tyttösukunimensä on.

Vierailija
27/33 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piruuttani onnittelen naisia usein.

Vierailija
28/33 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi kyllä mieleenkään kysyä keneltäkään, onko tämä raskaana. Vaikka olisi millainen vatsakumpu. Mitä päässäsi oikein liikkui ap?

Päässäni liikkui korkeintaan: oho onpas kiva juttu, olen asiasta kiinnostunut, ja hän varmaan oikein ilahtuu kun onnittelen. Tyhmästi ajateltu, ymmärrän nyt.

Oikeastihan päässä ei liikkunut isommin mitään, joskus tulee sanottua asioita isommin miettimättä. 

Kysyin voinko tehdä jotain tilanteen korjaamiseksi. Kommenteissa sanottiin ettei kannata, olen jo peruuttamattomasti munannut itseni. Se on varmasti näin, mutta sillä itseni munaamisella ei ole varsinaisesti väliä. Mietin enemmän sitä voinko jotenkin paikata naiselle aiheuttamaani mielipahaa. Mutta taitaa tosiaan olla niin että mikä tahansa jatkotoimi vain pahentaisi tätäkin.

Joo, vaihda työpaikkaa äläkä puhu naiselle enää sanaakaan. Sillä kuitattu.

Vierailija
29/33 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn aina kaljuuntuvilta miehiltä, miksi heillä on sellaiset hiukset. Ja suosittelen, että kannattaa hankkia hiukset, niin naiset tykkää.

Vierailija
30/33 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä hieron jokaisen ylipainoisen mamman masua ja isken silmää ja heitän:  "mikä on laskettu aika?" Tämä toimii useammankin kerran samalle mammalle. kokeiltu töissä.  Suosittelen.

Sinä missään töissä ole koskaan edes ollut , saati kommentoinut naisille mitään.

Vierailija
31/33 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimollani oli suloinen pömppövatsa. Tuttavapariskunnan rouva luuli, että vaimoni oli raskaana ja meidän oli ns. pakko mennä naimisiin. Oli vahingoniloinen. Kun "raskaus" ei edennyt, tuttavarouva suuttui.

Tuskin tällä vuosituhannella ellette ole jotain lahkolaisia.

Vierailija
32/33 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tulisi kyllä mieleenkään kysyä keneltäkään, onko tämä raskaana. Vaikka olisi millainen vatsakumpu. Mitä päässäsi oikein liikkui ap?

Päässäni liikkui korkeintaan: oho onpas kiva juttu, olen asiasta kiinnostunut, ja hän varmaan oikein ilahtuu kun onnittelen. Tyhmästi ajateltu, ymmärrän nyt.

Oikeastihan päässä ei liikkunut isommin mitään, joskus tulee sanottua asioita isommin miettimättä. 

Kysyin voinko tehdä jotain tilanteen korjaamiseksi. Kommenteissa sanottiin ettei kannata, olen jo peruuttamattomasti munannut itseni. Se on varmasti näin, mutta sillä itseni munaamisella ei ole varsinaisesti väliä. Mietin enemmän sitä voinko jotenkin paikata naiselle aiheuttamaani mielipahaa. Mutta taitaa tosiaan olla niin että mikä tahansa jatkotoimi vain pahentaisi tätäkin.

Ei nyt ehkä kannata niin vakavasti asiaa ottaa. Sattuuhan noita itse kullekin, että voi joskus päästä sammakko suusta juttelun lomassa.

Itse ottaisin kyllä ihan huumorilla tuollaisen heiton, mutta olen varmaan sitten vähän outo, varsinkin kun palstan kommentteja lukee. Sanoisin vaan, että pahoittelut, on vaan läskiä ja ei valitettavasti katoa muutaman kuukauden päästä.

Yksi nainen nolostui silminnähden aikoinaan, kun kommentoi raskausvatsaani sanoen, että vauva varmaan syntyy ihan piakkoin? Sanoin siihen, että toivon mukaan vasta laskettuna aikana eli 4kk päästä..😂. Pyyteli kovasti anteeksi, sanoin kyllä monta kertaa, ettei oikeasti haittaa, että huvittavaahan tuo vain oli. Minulla oli nimittäin järkyn kokoinen maha. Kätilökin uskaltautui nauramaan raikuvasti, kun menin synnyttämään (laskettuna päivänä) että olen mainion näköinen mahani kanssa. Ja vauvakin painoi sitten 4.7kg😂.

Vierailija
33/33 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn aina kaljuuntuvilta miehiltä, miksi heillä on sellaiset hiukset. Ja suosittelen, että kannattaa hankkia hiukset, niin naiset tykkää.

Sädehoito.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi