Riikka palasi töihin <3
Meidän kaikkien oma Riikka se vaan porskuttaa!
"Purra oli töihin palatessaan sitä mieltä, että hallituskumppani RKP:n on selvitettävä itse sisäiset kiistansa"
-Juuri näin!
Myöskään vihaajien masinoimat kantelut eivät johda mihinkään, hyvä näin!
"Oikeuskansleri on käsitellyt yhdeksän Purrasta tehtyä kantelua. Ne eivät johda toimenpiteisiin"
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko pullo kaapissa töissä odottamassa?
Edellisen hallituksen aikana oli tapana juopotella työpaikalla.
Niinpä, kenellä ministereistä olikaan hyvin täydennetyt baarikaapit?
Kokoomuksen Pöysti ei löytänyt huomautettavaa persujen ulostuloista. Yllättyneitä ovat
.
.
.
.
.
Vierailija kirjoitti:
Gestapo-Riikka.
NKVD-vassari
Voimia Purralle! Sitä tarvitaan räkyttävien vihervassariurpojen keskellä, mutta ei auta kuin jatkaa jotta saadaan Suomi pelastettua näiden urpojen jäljiltä.
Vihervassareilla argumentit loppunut kun pelkkää henkilöön kohdistuvaa maalittamista ja vihaa kommentit täynnä. Mitä toisaalta voisikaan odottaa.
Edellinen pääministeri vaikutti työaikanaankin viihtyvän poissa työpaikaltaan ja kaikenlisäksi aivan päissään (tai missä lie).
Mutta semmosta se on vassareiden työnteko.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksen Pöysti ei löytänyt huomautettavaa persujen ulostuloista. Yllättyneitä ovat
.
.
.
.
.
Deal with it vihervassariurpo.
Vierailija kirjoitti:
MIksi alan kuulla korvissani Hitttlerin karjuntaa, kun näen niin arjalaiseksi blondatun Riikan?
Eva- "MINÄ OLEN RKP" - siellä?
riikan kirjoitusten lopputulos
Riikka Purra hallituksesta ulos
Riikalla on jotain hampaan- ja muun kolossa eli aikoo jatkaa samaa uhmakasta linjaansa, jaksaako enää edes näytellä niitä naurettavia feikkianteeksipyyntöjä No, se on sitteh heippa vaa! Jos ei itse lähde niin heitetään ulos.
Hallitus kaatuu ja persujen puolue hajoaa
IS yrittää maalittaa Purraa kostoksi koska Purralta ei riitä aikaa tuollaiselle paskalehdelle.
Vierailija kirjoitti:
Riikalla on jotain hampaan- ja muun kolossa eli aikoo jatkaa samaa uhmakasta linjaansa, jaksaako enää edes näytellä niitä naurettavia feikkianteeksipyyntöjä No, se on sitteh heippa vaa! Jos ei itse lähde niin heitetään ulos.
Sinä et heitä ketään täältä ulos, päinvastoin ehkäpä sinut heitetään Venäjälle takaisin.
Eskarilaiset ja ekaluokkalaiset opettelevat jo innolla kirjaimia:
R niin kuin rasisti-Riikka
Riikka Purra on pilannut Riikka-nimen.
Eva "MINÄ OLEN RKP" - bidee
ilmoitti kaatavansa hallituksen.
Semmoinen lierokieroilija.
Häivy itse rkp:sta, bidee
Vierailija kirjoitti:
Hallitus kaatuu ja persujen puolue hajoaa
Sit sä heräsit todellisuuteen ja huomasit että demokratia toteutui sun fantasioista huolimatta samalla kun oikeistohallitus voi sun kela gold -kortin. :D
Riikkulilortto!