Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen menee kyläpaikassa ensimmäiseksi paskalle?

Vierailija
08.08.2023 |

Ruoka odotti valmiina vieraita ja isäntäväki itse joutui pesemään käsiään paskan hajuisessa vessassa. Meni ruokahalut itseltä.

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menen homoilemaan niin on kohteliasta tyhjentää suoli ennen ahteriinottoa.

Harva tykkää että pantava alkaa työntämään ripulia kesken aktin.

Vierailija
82/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oikein otin aikaa itselleni tän ratkaisemiseksi, lähdin ensin kävelylle metsään kun jonkun tutkimuksen mukaan ajatus kulkee paremmin luonnon keskellä, sen jälkeen jooga ja siihen päälle vielä 2,5h meditointia. Kävin tän läpi kaikilla mahdollisilla skenaarioilla ja joka suunnasta, käytin myös ns. "Kymmenes mies" menetelmää, jossa olin eri mieltä itseni kanssa, vaikka perusteluni olisi ollut miten hyvä tahansa. Kaiken tämän jälkeen tulin tulokseen, että sellainen jolla on kakkahätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ehdotteli hätää kärsivälle vaippoja.  Aikuiselle vaipat!  Kuinka vankat kakkatuoksut olisi sittej ruokapöydässä.  Ei vaipat hajuja pidättele.  Ja kuka sitten pyllyn pesee kyläpaikassa!!?

Vierailija
84/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menen homoilemaan niin on kohteliasta tyhjentää suoli ennen ahteriinottoa.

Etenkin jos työntämällä on ahtaanpaikankammo.

Tai työntimellä on ulostefobia.

Vierailija
85/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani Mäkelä!💩

Vierailija
86/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen pesee kätensä vessassa ennen syömistä?

Meillä kädet pestään keittiön toisessa lavuaarissa. Vaikka olisikin juuri pessyt kädet vessassa paskomisen jälkeen.

Vierailija
87/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies. Tuntuu, että joka kerta kun oon muuttanut uuteen paikkaan (3 kertaa eron jälkeen), eka mitä tekee uudessa asunnossa, kun tulee tapaamaan lapsia tai auttaa muutossa, on "sisäänajaa" vessa. Hemmetin ärsyttävää. 

Vierailija
88/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä minulle on sellainen pakollinen kyläilyrituaali. Ensin kätellään isäntä ja emäntä ja sitten mennään paskalle.

Vierailija
89/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen-hullu!

Vierailija
90/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan etiketin mukaan on kohteliasta pidätellä, ennen kuin menee?

Vierailija
91/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-mies. Tuntuu, että joka kerta kun oon muuttanut uuteen paikkaan (3 kertaa eron jälkeen), eka mitä tekee uudessa asunnossa, kun tulee tapaamaan lapsia tai auttaa muutossa, on "sisäänajaa" vessa. Hemmetin ärsyttävää. 

Yleensä miehille tulee se kakkahätä aina kun pitäisi lähteä jonnekin. Vaikka kauppaan lähtö, kaikilla vaatteet päällä ja menossa ni ukolle iskee paskahätä. 

Mut kylässä jos menee ekana kakalle, niin varmaan sitä silloin on kova kakkahätä. 

Vierailija
92/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolla on kiire vessaan?

Vierailija
93/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettu mallia jenkkipaskasta siellähän aina elokuvissa kysytään missä on wc.On hyvä käydä paskalla ja varsinkin pestä kädet,kun on tullessa tehnyt käsillä ties mitä.

Vierailija
94/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku menee jääkaapille, ennemmin veski,se pakollinen joskus,ei voi aloittaa uutta ruokaa muuten. jääkaapi suojattu alue

Vierailija
95/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolla on kakkahätä. 

Muista aina vieraita kutsuessa ilmoittaa, että: "Meidän vessassa vieraat saavat vain virtsata, vierailla ei ole lupa käyttää pönttöämme paskomiseen. Vieraiden kuuluu pidätellä." Näin kaikille on selvää, että vessahädän yllättäessä vieraat voivat kurvata lähimmälle huoltoasemalle tekemään tarpeensa ja palata sitten takaisin seurustelemaan.

Vierailija
96/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olkoot miten luonnollista tahansa niin hyi hitto. Miehellä on pari kaveria jotka suunnistaa poikkeuksetta kylään tullessaan paskalle. Omasta mielestään ovat kovinkin vitsikkäitä. Tainneet jäädä jonnekin pissakakka-leikkien tasolle kehityksessä. Paskahätä näillä on ollut kertomansa mukaan jo lähteissä mutta kun on niin juupasen vitsikästä paskoa kylässä. Ei ymmärrä, viiskymppiset ukot :(

Itse kuulun niihin jotka pysähtyy huoltsikalle tekemään tarpeet ettei tarvi ensimmäisenä suunnistaa kyläpaikassa vessaan. Mutta kaipa meitä on joka junaan ja osa jää laiturille.

Vierailija
97/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tämä minulle on sellainen pakollinen kyläilyrituaali. Ensin kätellään isäntä ja emäntä ja sitten mennään paskalle.

Ensin paskat, sitten kättely ja sitten käsipesu. 

Vierailija
98/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuraanimies tietenkin.