Millainen ihminen menee kyläpaikassa ensimmäiseksi paskalle?
Ruoka odotti valmiina vieraita ja isäntäväki itse joutui pesemään käsiään paskan hajuisessa vessassa. Meni ruokahalut itseltä.
Kommentit (98)
Tulle tästä ketjusta anoppi mieleen,ei tykkää jos hänen vessaansa käytetään muuhun kuin pissimiseen (ei saisi kakata eikä vaihtaa siteitä) eikä myöskään itse kakkaa kuin omassa vessassa ja silloinkin niin,ettei asunnossa ole muita.
On pari kertaa joutunut sairaalaan ummetuksen aiheuttamien kipujen takia.
Vierailija kirjoitti:
Tulle tästä ketjusta anoppi mieleen,ei tykkää jos hänen vessaansa käytetään muuhun kuin pissimiseen (ei saisi kakata eikä vaihtaa siteitä) eikä myöskään itse kakkaa kuin omassa vessassa ja silloinkin niin,ettei asunnossa ole muita.
On pari kertaa joutunut sairaalaan ummetuksen aiheuttamien kipujen takia.
Tämä moukka ei halua keskeyttää hauskanpitoa 10min kestävän vessareissun takia, mutta jos sinusta on mukavampi kärvistellä kakkahädässä niin ei se minun ongelmani ole.
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan vessoissa oli aina tulitikkuja tuota varten.
Ei wt väellä ole varaa tikkuaskiin.
Eikä siellä ole ikkunaakaan.
LoL
Minä. Joskus maha toimii heti aamusta,joskus ei ja todellakin menen ekaan vessaan joka on saatavilla. Tai vaikka puskaan jos vessan ei ole,pidättely kun aiheuttaa vatsakipuja ja muutenkin epämukavan tunteen kun ruskea lapsi painaa reikää.
Minun puolestani vessaa saa käyttää, kunhan siivoaa omat jälkensä, laittaa kannen kiinni ennen kuin vetää vessan ja pesee kädet vedellä ja saippualla kun tulee valmista.
En ikinä menisi jossain kylässä, kävisin vaikka huoltoasemalla ennen menoa, huonoa käytöstä
IBS on todella yleinen vaiva. Silloin on mentävä kun on mentävä.
Vierailija kirjoitti:
Sivistymätön moukka.
Ai meinaat, että vieraan on parempi piereskellä siinä ruokapöydässä, kun ei päässyt vessaan? Taitaapi olla, että et tiedä sivistymisestä yhtään mitään ja moukkaleima on omassa otsassasi.
Vierailija kirjoitti:
Jos on kakkahätä, niin pitääkö odottaa, että isäntä pesee kätensä? Eikö tämä olisi voinut pestä käsiä keittiössä?
tämä, olenko ainoa hönö, jolla löytyy myös keittiöstä saippuapullo ja käsipyyhe? Toki hienovaraisuus olisi vierailtakin suotavaa, mutta aina ei pysty/kaikki eivät ajattele.
Eikö isäntäväellä ole hajunpoistajia tai sieppareita vessassa
Mä yleensä säästän pidätän kakan jos tiedän, että on kyläilyä luvassa ja kakkaan vasta siellä kyläpaikassa. Sitten pääsee heti kattomaan millanen vessa ihmisillä on. Ja onhan se vähän syntisen tuntuista laskea vieraalle kaakelille.
Vierailija kirjoitti:
Vedä vaipat jalkaan ja pasko niihin. Aikuinen terve ihminen osaa pidättää ja paskantaa vasta kotonaan. Jos ei osaa, on sairas ja pidätyskyvytön, eli vaippa jalkaan. Vaihdat vaipan kotiuduttasi, ettei toisten tarvi kotonaan sietääpaskanhajuasi.
Ei koiriakaan paskoteta naapurin pihassa. Miksi ihmiset menee oaskomaan toisten nurkkiin
Hyi helvetti. Moukat
Pidättäminen ei ole luonnollista ja siitä on tutkitusti terveydellistä haittaa ihmisille. Jatkuva ulostamisen pidättäminen, kun sille olisi selkeästi tarve, on yhdistetty kohonneeseen riskiin sairastua suolistosyöpään, suolen umpipussitautiin, peräpukamiin ja peräaukon haavaumiin sekä peräsuolen esiinluiskahdukseen eli rektumprolapsiin. Taidan siis edelleen käydä paskalla, kun tarve vaatii. Ehkä jopa sinunkin vessassasi?
Vierailija kirjoitti:
Vedä vaipat jalkaan ja pasko niihin. Aikuinen terve ihminen osaa pidättää ja paskantaa vasta kotonaan. Jos ei osaa, on sairas ja pidätyskyvytön, eli vaippa jalkaan. Vaihdat vaipan kotiuduttasi, ettei toisten tarvi kotonaan sietääpaskanhajuasi.
Ei koiriakaan paskoteta naapurin pihassa. Miksi ihmiset menee oaskomaan toisten nurkkiin
Hyi helvetti. Moukat
Miten niin. meillä ainakin on opetettu just naapurissa käymään. Ei katsos tarvitse omasta pihasta siivota.
Sellainen jolla on paskahätä. Minusta ei koskaan pitäisi vessa-asioita, jotka hoidetaan asiallisesti vessassa, mitenkään kauhistella ja pitää huonotapaisena.
Meille ei tarvi tulla kenenkään paskomaan! Minä en muitten paskoja haistele!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kakkahätä, niin pitääkö odottaa, että isäntä pesee kätensä? Eikö tämä olisi voinut pestä käsiä keittiössä?
tämä, olenko ainoa hönö, jolla löytyy myös keittiöstä saippuapullo ja käsipyyhe? Toki hienovaraisuus olisi vierailtakin suotavaa, mutta aina ei pysty/kaikki eivät ajattele.
Täällähän höyryttiin joku aika sitten, että on erittäin epähygieenistä pestä käsiä keittiössä. Sittemmin toisessa ketjussa selvisi se oikea syy, siellä keittiön altaassa ovat muoviroskat, jotta ne huuhtoutuvat muun keittötoiminnan oheistuotteena.
Jos en mene heti kun tarve tulee niin sitten piereskelen. En voi sille mitään, johtuu pa""skahädän pidättelystä. Ettå valitse ap haisteletko pierujani kahvipöydässä vai kakankäryä vessassa!
Mutta onko se mukavaa pyöriä 8 tuntia huvipuistonlaitteissa kun kakka koputtelee peppureikää? Varmasti osaat pidättää mutta onko se sitten mukavaa,on eri juttu!
Ja entä kun lähdet lomalle, kolme viikkoa Turkissa käymättä vessassa?
Kuulehan wt moukka. "Kakka koputtelee peppureikää... " kiitos hyvistä nauruista. Jatka ihmeessä myyrän kurkistelu ja koputtelujuttujasi. Onneksi et kuulu tuttavapiiriini. Oksu.