Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen menee kyläpaikassa ensimmäiseksi paskalle?

Vierailija
08.08.2023 |

Ruoka odotti valmiina vieraita ja isäntäväki itse joutui pesemään käsiään paskan hajuisessa vessassa. Meni ruokahalut itseltä.

Kommentit (98)

Vierailija
61/98 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keskustelu on täysin älytön.

Kuinka moni istuu kyläpaikassa kupla otsassa koska ei kehtaa myöntää että pissattaa.

Ei isäntäväelle tarvitse sanoa "menen pas kalle ".

Voit sanoa vain "minulla on kauhea vessahätä ".

Tiesittekö että filmitähdetkin käyvät vessassa?

Vierailija
62/98 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ihmiset ole ryppynaruja siellä peräpäässä? Ikinä vielä ole tarvinnut kylässä tai huvipuistossa käydä paskomassa. Olen ollut joskus vatsataudissa, mutta silloin pysyin kyllä kotona, eikä olisi tullut mieleenikään mennä kylään ripuloimaan. En ymmärrä myöskään jos joku tulee meille kylään muutamaksi tunniksi niin sinäkin aikana pitäisi mennä sontimaan toisten tiloihin. Ymmärrän, jos on jokin sairaus, mutta terveen ihmisen kyllä kuuluisi osata huolehtia suolestaan. Ihmekös tuo, että tulee paska mihin vain kun ei mitään rytmiä pidetä, vaan annetaan peräpään laulaa vaan mielen mukaan ja ilmeisesti hygienia on myös niin tai näin, jos noin vaikeaa on. Ei ole kiva käydä kauppakeskuksissa tai huoltsikallakaan pissalla kun helvekonmoiset jarrarit on melkein joka pytyssä. Opetelkaa nyt ihmiset käyttäytymään ja huolehtimaan itsestänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/98 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolla kotona on ulkohuussi. Hänestä on ihanaa päästä sisävessaan ja hän tekee sinne joka tapauksessa asiaa.

Vierailija
64/98 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu on täysin älytön.

Kuinka moni istuu kyläpaikassa kupla otsassa koska ei kehtaa myöntää että pissattaa.

Ei isäntäväelle tarvitse sanoa "menen pas kalle ".

Voit sanoa vain "minulla on kauhea vessahätä ".

Tiesittekö että filmitähdetkin käyvät vessassa?

Minulle oli ihan uusi asia, että filmitähdet käyvät vessassa.

Kuninkaalliset eivät varmaankaan käy.

Vierailija
65/98 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä ihmiset ole ryppynaruja siellä peräpäässä? Ikinä vielä ole tarvinnut kylässä tai huvipuistossa käydä paskomassa. Olen ollut joskus vatsataudissa, mutta silloin pysyin kyllä kotona, eikä olisi tullut mieleenikään mennä kylään ripuloimaan. En ymmärrä myöskään jos joku tulee meille kylään muutamaksi tunniksi niin sinäkin aikana pitäisi mennä sontimaan toisten tiloihin. Ymmärrän, jos on jokin sairaus, mutta terveen ihmisen kyllä kuuluisi osata huolehtia suolestaan. Ihmekös tuo, että tulee paska mihin vain kun ei mitään rytmiä pidetä, vaan annetaan peräpään laulaa vaan mielen mukaan ja ilmeisesti hygienia on myös niin tai näin, jos noin vaikeaa on. Ei ole kiva käydä kauppakeskuksissa tai huoltsikallakaan pissalla kun helvekonmoiset jarrarit on melkein joka pytyssä. Opetelkaa nyt ihmiset käyttäytymään ja huolehtimaan itsestänne.

Tämä.

Vierailija
66/98 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihminen kenellä on paskahätä?

...

...

Eikö?

Vierailija
67/98 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käy vieraissa vessassa.

Väännän sen sijaan sinne keittiöpöydälle, valkoiselle pöytäliinalle.

Vierailija
68/98 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalina ulostustiheytenä pidetään karkeasti ottaen kaikkea parista kerrasta päivässä pariin kertaan viikossa.

Jos käy muutaman päivän välein istumassa puoli tuntia vessassa kovaa pökälettä vääntäen, voi olla vaikeaa samaistua pari kertaa päivässä ruikkaaviin. Molemmat ovat kuitenkin normaaleja.

Pidättäminen sen sijaan on epäterveellistä sillä se sotkee suolen automaattista peristaltiikkaa, heikentää sulkijalihaksen refleksiä jne. mistä kaikesta seuraa ummetusta.

Vierailija
69/98 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena häpesin käydä vessassa silloin kun vanhempani olivat kotona ja varsinkin vieraissa paikoissa. On ollut aika todella haastavaa päästä tuosta eroon ja voin sanoa, että ei ole myöskään kivaa suolen venyminen, ummetukset tai se, että pelkää halkeavansa ja haisevansa oikein kunnolla paskalle kun ei vain saa tavaraa ulos viikkoon tai jopa pariin viikkoon. Nyt saan aina painaa esimerkiksi välilihaa, välillä pyllyreiän ympäriltä ja muualta, että saa kaiken massan ulos. Nykyään jos tulee hätä niin menen todellakin saman tien vessaan ja käyn tekemässä tarpeeni. Jos jollain on ongelmia sitä kohtaan, että käytän heidän vessaansa niin se ei ole mun häpeä. Mun ruokavalio on kuitenkin sen verran tasapainossa, että isompia hajuja ei pitäisi jäädä ja ei mene kauaa tai sitten olen itse todella immuuni hajuille ja siellä vietetylle ajanjaksolle.

Vierailija
70/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

keittiössäkin voi pestä kädet,kuten aina välillä ruuanvalmistuksessakin koko ajan

Vierailija
71/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaan päästellä paskat isäntäväen nahkasohvalla niin saadaan jotain puheenaihetta.

Vierailija
72/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset mennyt pesemään käsiäsi toiseen vessaan?

meillä vieras wc ja oma wc ja vielä kylppärissa kolmas wc. mutta monilla vain 1. huussi

Vierailija
73/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen homoilemaan niin on kohteliasta tyhjentää suoli ennen ahteriinottoa.

Vierailija
74/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedä vaipat jalkaan ja pasko niihin. Aikuinen terve ihminen osaa pidättää ja paskantaa vasta kotonaan. Jos ei osaa, on sairas ja pidätyskyvytön, eli vaippa jalkaan. Vaihdat vaipan kotiuduttasi, ettei toisten tarvi kotonaan sietääpaskanhajuasi.

Ei koiriakaan paskoteta naapurin pihassa. Miksi ihmiset menee oaskomaan toisten nurkkiin

Hyi helvetti. Moukat

ai jalkaan vaippa, no ei auta. aina ei voi pidättää,toki se olisi ensisijainen tavoite. mutta jos lähtökohtaisestikin on jo uloste tulossa ja lisääää syödään,se lisää yhä peristalttisia supistuksia ja lopulta ei voi pidättää. muukin seurustelu vaikeaa jos vessatarve. jopa tuskallista.

Vierailija
75/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vieras voi kysyä kumpaan vessaan on sopivampi vääntää nyt tortut.

Vierailija
76/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset mennyt pesemään käsiäsi toiseen vessaan?

Samaa minäkin ihmettelen, koska minun luonani ainakin voi mennä toiseen vessaan. Ja asun vieläpä ihan yksinäni asunnossa, jossa on 2 wc:tä - repikää siitä.

Vierailija
77/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukkoni 

Vierailija
78/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako Aaro, Jenni vai Sale käydä aamusella ekaksi pytyllä?

Vierailija
79/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan vessan oveen aina ennen vieraiden tuloa lapun:"rikki".

Vierailija
80/98 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos menen homoilemaan niin on kohteliasta tyhjentää suoli ennen ahteriinottoa.

Etenkin jos työntämällä on ahtaanpaikankammo.