Mistä johtuu että kun on dokannut
Viikon nyt keskiketterää pirkka kaljaa jokainen päivä niin ei nouse enää päähän ja on jatkuva kakkahätä
Kommentit (11)
Olen joutunut käymään todella useita kertoja käymään pöntöllä ja alkaa jo sattumaan peppuun.
Vierailija kirjoitti:
Olen joutunut käymään todella useita kertoja käymään pöntöllä ja alkaa jo sattumaan peppuun.
No tuollainen elämä käy varmasti kyrsimään ennen pitkää.
Vierailija kirjoitti:
Ettet nyt vain olisi keksinyt kaunisteltua syytä peppukivullesi? Palstalla arvataan todellinen syy.
Alkoholi ärsyttää suolistoa. Toleranssi on kasvanut etkä enää saa euforista oloa (= nousuhumalaa) samoista määristä kuin ennen. Kunnon alkkis ei saa nousuja enää mistään, menee vaan lopulta tosi sekaisin kännissä ilman minkäänlaista hyvää oloa.
Ei kaljaa dokata. Kaljaa litkitään ja tullaan pöhnään. Viina juodaan ja tullaan känniin.
Sun täytyy siirtyä väkevämpiin nyt, kun kalja ei enää vaikuta toivotusti.
Vessapaperit loppui jo tämän vessarallin johdosta ja ruuaksi olen syönyt viikon pelkkää Caroline reaper makkaraa
Vierailija kirjoitti:
Vessapaperit loppui jo tämän vessarallin johdosta ja ruuaksi olen syönyt viikon pelkkää Caroline reaper makkaraa
Meinaatko jatkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vielä olis noin 3x24 laatikkoa
Ei niitä ole pakko juoda. Hyvin ne saa kaupaksi varsinkin, jos yrität ilta ysin jälkeen myydä.
Siinä se lukee otsikossasi. Just tuon takia kannattaa lopettaa. Jos juo usein, muuttuu nesteautomaatiksi eikä tunnu missään. Rahaa vaan kuluu ja muu elämä jää elämättä.