Kotitekoinen tekopillu
Löytyykö hyviä vinkkejä tekopillun valmistukseen? Itse olen todennut muovailuvahan toimivaksi. Voi muotoilla sellaisen kun haluaa. Liukkaria reilusti.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kapasta saa ihan hyviä valmiina. Keräät vaan kaiken rohkeutesi hakea se postista.
Juuri näin. Joku Fleslight STU pesee mennen tullen kaiken minkä itse pystyisi askartelemaan tekopillun korvikkeeksi. Hintakaan ei ole paha.
Flesu Boost Blast on niin hyvä fyysiseltä tunteelta, ettei taida parempaa löytyä. Tosin vaatii runsaasti liukkaria, että pääsee sisään. Toki tuossa on myös pieni henkinen twisti mukana.
Tosin vaatii runsaasti liukkaria, että pääsee sisään. Sen jälkeen puristus on murhaavan upea.
Naisen sukkahousut ja puolen litran muovituoppi.
Kyllä naisia tarvitaan, vaikka mulla sukkahousuniksi, ei se naisen otetta voita.
50 mm paksu vaahtomuovi jonka ympäri pala keinonahkaa tai joustavaa nahkaa. Siitä rullalle ja eristysnauhalla kiinni . Vielä yksinkertaisempi on suklaapalamainen polvisuoja levy joka laitetaan haalarien tai työhousujen polviin tarkoitettuun taskuun . Se pyörähtää helposti rullalle palat sisäpuolelle ja teipillä taas kiinni .
Pringles purkkiin vetistä,keitettyä makaroonia ja sukkahousut sisään. Purkinpohjaan ensiksi reikä ja ympäryksen reunat tulee suojata vaikka vaahtomuovilla,teipillä yms. Sukkahousut reiästä läpi ja iso solmu perään tai nippuside. Sitten makaronit sulloo purkin ulkolaitoja vasten ja pyöräyttää housut purkin ympäri ja sitoo vaikka nippusiteellä. Toimii myös tiskihanskalla. Sukkahousut vaan päästää lämmintä kosteutta läpi🤔
Puolen litran pullosta pohja pois ja reunaan teippiä. Sitten teippaa kortsun pullon sisälle kiinni. Pullon korkki auki ja sisään sopivasti vettä. Korkki kiinni ja muna sisään. Veden määrä pitää kokeilla että saa sopivan puristuksen.
Piti lisätä ohjeet myös tänne.
Pahvimotista ja parista keittiö sienestä saa mukiinmenevän.
Pakastuspussi sienien väliin ja paketti laitetaan pahvimottiin. Pussin suusta ylimääräinen osa käännetään kupin ulkopuolelle. Sitten reilusti liukkaria sisään ja muna perään. Suosittelen kortonkia, mutta ilmankin on hyvä.
Eikä liian karheaa sientä.
jonkinlainen talvirukkanen pahvisen kahvimukin sisälle ja sen sisään vaikka pakastepussi , hyvä lykkiä ja on pehmeä
Alle 6 euroa kaupassa: https://hotlips.fi/p44010/pretty-love-fine-lady-masturbator ei paljon jaksa ruveta väsäilemään
Termospulloon keitettyjä makaroneja.
Enemmän kiinnostaa kotitekoiset ja aidot! Onko kellään tarjota?
Vierailija kirjoitti:
Kapasta saa ihan hyviä valmiina. Keräät vaan kaiken rohkeutesi hakea se postista.
Ei se ole vaikea liikkeestäkään hakea jos sellainen paikkakunnalla tai muuten reitin varrella. Postilla pakettiautomaatit. Tiskillä virkailija saattaa tietää mistä lähetetään nimellä kentonec tai muu vastaava mutta ei tarkkaa sisältöä näe ja tuskin muutenkaan hirveästi asiaa miettii.
Vierailija kirjoitti:
Pringles-Pillu
Tarvikkeet :
- Pringles perunalastupurkki
- Kortsu (Yankee on paras)
- 8 kpl niitä leveitä kumilenkkejä
- Kuulakärkikynä
- Teippiä
- 4 kpl lyijykyniä
- Marmorikuula tai vastaava esineSyö lastut ja heitä kansi helvettiin. (tai päinvastoin, et
huomaa eroa) Tee kuulakärkikynällä snadeja reikiä putkiloon,
suoria rivejä lähtien avoimesta puolesta pohjaa kohti.
4 reikää per rivi, 2 cm välein. Yhteensä 16 kpl reikiä,
kello 12, 3, 6, ja 9 kohdalle suuaukosta katsottuna.Jätä avoimeen päähän teipin leveyden verran reiätöntä tilaa.
Rekien koko tulee olla juuri sen kokoinen, että siitä saa pujotettua
kumilenkin lävitse. Pujota kumilenkit rei'istä. Klo 12:sta
klo 6:teen, ja klo 3:sta klo 9:sään.Lukitse seuraavaksi kumilenkit paikoilleen pujottamalla
lyijykynät purkin ulkopuolelle jäävien kumilenkkien silmukoihi
Oujee ! tämän kaverin on pakko olla vähintään diplomi-insinööri joka tämän kirjoitti
Juuri näin. Joku Fleslight STU pesee mennen tullen kaiken minkä itse pystyisi askartelemaan tekopillun korvikkeeksi. Hintakaan ei ole paha.