Mies ei halua tulla luokseni yöksi
Olemme seurustelleet muutaman vuoden, minulla on 2 teini-ikäistä lasta jotka asuvat kanssani. Miesystävä asuu lähellä omassa asunnossaan. Olemme aina hänen luonaan, hän ei halua tulla luokseni yöksi kun lapset ovat kotona.. Välilä on kurja jättää teinit kahdestaan ja häipyä miehen luo, elän tavallaan kahta elämää. Olen miettinyt onko tämä ihan ok, ja onko mies itsekäs. Joskus on puhuttu yhteenmuutosta mutta hän ei halua muuttaa niin kauan kun lapset asuvat kotona. Ei tulisi mieleenkään häätää heitä pois heti kun ovat 18 v. Pitäisikö mun olla tiukempi ja sanoa miehelle että jos haluaa olla kanssani lapsetkin kuuluvat samaan pakettiin?
Kommentit (62)
Niin eikö tää kuulosta vähän oudolle, tai ylireagoinko mä?
ap
Minua ei haittaisi. Ymmärrän kyllä jos mies ei koe mukavaksi olla teillä yötä kun lapset kotona. Ja varsinkin kun ovat teini-ikäisiä jotka kuulee ja ymmärtää kaiken.
Itsekkin seurustelen miehen kanssa jolla ei ole lapsia, minulla on. Ollaan aina hänen luonaan ja tämä on minulle ok. En haaveile yhteenmuutosta. Ainankaan ennenkuin teini muuttaa kotoa pois.
En itsekkään haluaisi asua jonkun kanssa kenen lapsi asuu vielä kotona.
En ymmärrä ongelmaasi. Teillä on kahden aikuisen seurustelusuhde, jossa vietetään aikaa yhdessä ilman lapsia. Mies on ilmaissut selkeästi, ettei halua uusperhettä, eikä ilmeisesti ole missään vaiheessa sellaista edes lupaillut. Sinä olet se, joka on yhtäkkiä alkanut keksiä, että suhteenne pitäisikin olla toisenlainen.
Minkä mies sanoo syyksi miksei halua olla luonasi yötä jos teinit paikalla?
- ei uskalla harrastaa seksiä /jutella sinulle silloin kun pelkää että he kuulevat
- tuntee olonsa ulkopuoliseksi tunkeilijaksi
- on itse ero perheestä jossa koki kurjaksi kun vanhemman mies/naisystävä tuli yökylään
Jne.
Riippuu paljon syystä ja miten mies suhtautuu siihen. Miettisin että onko ongelma uudelleen edessä jos saat lapsenlapsia ja haluaisit ottaa heitä mummolaan yökylään. Häipyykö mies aina paikalta tai onko vaivaantuneena paikalla.
Itse ehkä kaipaan yhteistä arkea, ja tuntuu ikuisuudelta odottaa niin kauan että lapset muuttavat joskus pois kotoa. Olen myös miettinyt että tämä ratkaisu on miehelle helppo, hän saa minut luokseen halutessaan ja kun haluaa omaa aikaa se järjestyy..
Olisi kiva kuulla lisää kokemuksia/näkemyksiä.
ap
Ei kannata miettiä liikaa, vaikka kieltämättä ymmärrän ihmetyksesi miehen käytöksestä. Jos on ok jatkaa noin niin jatkakaa. Jos alkaa liikaa häiritä, niin keskustelet tuosta miehen kanssa ja voittehan ainakin kokeilla miten arki rullaa kun mies luonasi samaan aikaan kun teinit.
Vierailija kirjoitti:
Itse ehkä kaipaan yhteistä arkea, ja tuntuu ikuisuudelta odottaa niin kauan että lapset muuttavat joskus pois kotoa. Olen myös miettinyt että tämä ratkaisu on miehelle helppo, hän saa minut luokseen halutessaan ja kun haluaa omaa aikaa se järjestyy..
Olisi kiva kuulla lisää kokemuksia/näkemyksiä.
ap
Sinäkin saat omaa aikaa miehen luona ja tauon teineistä.
monet uros eläimet tappaa naaraan jälkikasvun jotta voi tehdä omia. Ei ihmisuros tästä kaukana ole, hän ei vierasta sinua vaan jonkun muun jälkeläisiä.
Miehen mielestä hänen luonaan saamme olla rauhassa. Tosin eipä noi teinit täällä kotona paljon ole, mutta ei selvästi halua kuulus heidän elämäänsä enempää. Mä yritän saada kasvatettua heistä kunnon aikuisia ja siinä välissä juoksen miehen luona, se tuntuu vähän ristiriitaiselta...
ap
Teinit kyllä höiritsevät romanttista elämää. Ei mekään koskaan harrasteta seksiä, kun teini on kotona. Kerrostaloasunnossa kuuluu kaikki läpi ja teini valvoo pidempään kuin me ja hänellä on superkuulo. Vaikka luulisi, että puhutaan hiljaa suljetun oven takana jostain, niin hän kuulee ja kommentoi omasta huoneestaan.
Vierailija kirjoitti:
Miehen mielestä hänen luonaan saamme olla rauhassa. Tosin eipä noi teinit täällä kotona paljon ole, mutta ei selvästi halua kuulus heidän elämäänsä enempää. Mä yritän saada kasvatettua heistä kunnon aikuisia ja siinä välissä juoksen miehen luona, se tuntuu vähän ristiriitaiselta...
ap
Kyllä niistä varmasti kunnon aikuisia tulee, vaikka miesystäväsi luona myös aikaa vietät. Jos haluat ydinperheen niin sitten on vakavan keskustelun paikka miehen kanssa, tai/ja mies vaihtoon. Aina ei voi kaikkea saada.
Vierailija kirjoitti:
Tyydy yh:n osaasi ja ole tyytyväinen että sinulla on sentään mies. Olet jo kerran epäonnistunut niin nyt ei auta kuin olla hiljaa ja alistua.
Kaikkien ei tarvitse olla samanlaisia kuin sinä
Mies ei selvästi halua sitä teidän perheen arkea. Ei voisi sun luona kulkea vapaasti kalsareissa, saati munasillaan. Seksiä vain yöllä hipihiljaa makkariin lukittuna.
Mikä ihmeen hinku naisilla on muuttaa yhteen? Sitten kuitenkin alkaa valitus kotitöiden epätasaisesti jakautumisesta. Uskomatonta typeryyttä.
Lapsesi ovat teinejä. Eli ei mene enää kovinkaan montaa vuotta, kun pakkaavat ihan oma-aloitteisesti kamppeensa ja muuttavat omilleen. Ei sinun heitä tarvitse häätää mihinkään.
Jos sinun ja miesystäväsi suhde ei kestä sinne asti, kunnes nuoret muuttavat omilleen, ei se kestäisi vaikka asuisitte yhdessäkin.
Vierailija kirjoitti:
Teinit kyllä höiritsevät romanttista elämää. Ei mekään koskaan harrasteta seksiä, kun teini on kotona. Kerrostaloasunnossa kuuluu kaikki läpi ja teini valvoo pidempään kuin me ja hänellä on superkuulo. Vaikka luulisi, että puhutaan hiljaa suljetun oven takana jostain, niin hän kuulee ja kommentoi omasta huoneestaan.
Joka alapeukuttaa tätä, ei ymmärrä, miten kaikki äänet kuuluvat kerrostalossa huoneesta huoneeseen.
Miksi miehen pitäisi vastoin tahtoaan alkaa leikkimään kotia sinun lastesi kanssa?
Mies haluaa pitää välimatkan jotta lapsesi eivät itsenäisyyskriiseissään lypsä hänenkin lompakkoaan tyhjäksi.
Jätä se 🐷!