Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä tietää että on aika luovuttaa ? (Parisuhteessa)

Vierailija
07.08.2023 |

Yhdessä oltu jo useita vuosia ja lapsia löytyy. Olen ollut koko ajan motivoitunut korjaamaan suhteen ongelmia. Parisuhdeneuvonnassakin käyty joka auttoi hetken aikaa. Itse olen kärsivällinen, en huuda, en nalkuta, en käskytä. Tavallinen perhe-elämä on minulle tarpeeksi ja rakastan miestäni.
Ongelmana on että mies on nykyään melkein aina huonolla tuulella. Keksii ongelmia, haastaa riitaa ja uhoaa eroavansa. Nykyään jatkuvasti kiroilee kuinka elämänsä on surkeaa. Mielialat heittelevät todella paljon ja hän kaivelee vanhoja asioita ja ylitulkitsee kaikkea sanomaani. Sitten on taas muutama hyvä päivä jolloin on normaali oma itsensä, se mies johon tutustuin. Sitten taas yhtäkkiä alkaa huonotuulisuus ja tuntuu kuin vihaisi minua. Toistelee kuinka estän häntä olemasta onnellinen. Monesti hänen osaltaan päivä menee tähän vatvomiseen (jollei ole töissä ) ja itse touhuan ja ulkoilen lasten kanssa.
Minulla on koko ajan toive että kaikki muuttuisi paremmaksi ja mies olisi onnellinen kanssani. Yhteistä aikaa ei ole eikä juuri tukiverkkojakaan.
Onko enää mitään tehtävissä ?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän perusteella toivoa ei ole, muuten mies olisi jo muuttunut.

Vierailija
2/32 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi stoori. Jotkut jää vuosikymmeniksi kattelemaan ja toiset lähtee. Anoppi jäi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin?

Vierailija
4/32 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei enää rakasta tai ei jaksa enää eikä usko, että mikään muuttuu.

Vierailija
5/32 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei ole seksiä.

Vierailija
6/32 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen

Vierailija
7/32 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi  hän on aina huonolla tuulella? Tuohon on joku syy. Se pitää selvittää, jotta asian voi käsitellä.

Vierailija
8/32 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä suostuisi olemaan kenellekään joku onnellisuuden este.

Tossa tilanteessa kysyisin suoraan että miksi ei hae eroa. Ja sanoisin että haen itse jos hän ei hae.

Vierailija
9/32 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi  hän on aina huonolla tuulella? Tuohon on joku syy. Se pitää selvittää, jotta asian voi käsitellä.

Mutta se ei ole ap:n velvollisuus.

Vierailija
10/32 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kunnioittaa itseäsi. Mies on sinulle huonoa seuraa ja pilaa elämääsi. Ei ero ole maailmanloppu. Elämäsi voi muuttua paljon paremmaksi. Jos kitkutat ja jatkat nöyrtymistä vielä vaikka 10 vuotta, menetät elämästäsi vain monta hyvää vuotta.

Vierailija
11/32 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se on ohi, niin se on ohi. Ei tuo mikään suuri viisaus ole, mutta kyyneleet tulee silmään, kun tajuaa että tämä parisuhde oli tässä.

Vierailija
12/32 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänen elämänsä surkeaa? Onko hän masentunut? Ahdistunut? Keski-iän kriisi? Potkut töistä? Ongelmia lasten kanssa? Joku muu murhe elämässä?

Vierailija
13/32 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumusero? Siinä näkee, että onko parempi olla ilman toista vai toisen kanssa.

Vierailija
14/32 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on toinen. Avaa silmäsi.

Vierailija
15/32 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähtisin vielä pää pystyssä tuossa vaiheessa. Et sinä voi tehdä enää mitään enemmän tai paremmin. Kylmästi vain ilmoitus, että saa riittää ja aletaan touhuamaan eroa. Ei mitään itkuja tai ruikutuksia miehen nähden. Kun hän näkee viileän asenteesi, niin joko hän alkaa ruikuttamaan vielä yrittämisestä, jolloin voit sanoa sen sopivan, jos mies itse tekee aloitteet ja isoimman työn. Tai sitten hän on samaa mieltä ja saatte aikuismaisen eron ennen kuin yritätte niin pitkälle, että molemmat ovat ihmisraunioita ja itsekunnioituksen menettäneitä. Lastenkin takia parempi erota vielä kun toista ei vihaa pohjattomasti.

Vierailija
16/32 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän itse selittää käytöksensä?

Vierailija
17/32 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä on toinen. Avaa silmäsi.

Ihan klassiset merkit. Herää

Vierailija
18/32 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
19/32 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tehtävissä.

Vierailija
20/32 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos väittää että estät häntä olemasta onnellinen niin onko perustellut miten estät?