Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei osta enää Torissa.

Vierailija
07.08.2023 |

Miksi Torissa tuntuu, että ei ole ostajia? Vain myyjiä? Sama Facebook Marketplacen kanssa?

Kommentit (103)

Vierailija
81/103 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas saanut viime aikoina vaikka kuinka paljon vaatteita kaupaksi vaikka en olisi uskonut. Aina ennen heittänyt vanhat vaatteet roskiin kun en uskonut niitä kukaan ostavan mutta väärässä olin. Eilen tienasin 45 e.

Vierailija
82/103 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin päivittäin Toria löytääkseni alueelta sopivan ruokapöydän ja tuolit. Mutta paikkakuntani alueella joku postasi päivittäin useita kertoja jotain "antiikki"peilejä poskettomilla hinnoilla, ja muu tavara oli pelkkää romua, joten poistin koko sovelluksen. Terkkuja Varkauteen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/103 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen meni kaksi tavaraa.

Vierailija
84/103 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selasin päivittäin Toria löytääkseni alueelta sopivan ruokapöydän ja tuolit. Mutta paikkakuntani alueella joku postasi päivittäin useita kertoja jotain "antiikki"peilejä poskettomilla hinnoilla, ja muu tavara oli pelkkää romua, joten poistin koko sovelluksen. Terkkuja Varkauteen!

Ai kun teet haun ruokapöytä, siellä tulee peilejä. Erikoista.

Vierailija
85/103 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kun teet haun ruokapöytä, siellä tulee peilejä. Erikoista.

Jotkut tunkevat ilmoituksiin hakusanoiksi muitakin myynnissään olevia tuotteita. Monet myös postaavat samaa ilmoitusta useita kertoja päivässä saadakseen sille näkyvyyttä.

Vierailija
86/103 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa sitä vääntöä enkä huijareita.

Vierailija
87/103 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on ollu niin paljon huijareita ja rosvoja myymässä varastettua tavaraa.

Vierailija
88/103 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva olisi ostaa käytettynä mutta vertailin hintoja ja totesin että lähikaupan alemyynnistä saan uuden vastaavan halvemmalla. Sitä helposti luulee että käytetyn saa halvemmalla, mutta kannattaa vertailla ennen ostopäätöstä.

Vierailija
89/103 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ikinä myynnyt tai ostanut.

Vierailija
90/103 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon helpompi mennä kauppaan ja ostaa sieltä.

Vierailija
91/103 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ostanut ja ostan edelleen paljon Torista, ja kaikki on sujunut hyvin. Ei valittamista :-)

Vierailija
92/103 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ostanut ja ostan edelleen paljon Torista, ja kaikki on sujunut hyvin. Ei valittamista :-)

Sama. Tämän vuoden puolella olen ostanut Torista tavaraa jo melkein 2500 eurolla ilman mitään ongelmia.

Vierailija
93/103 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että. Tänään on kyllä päivä kun poistin kaikki alle 50e arvoiset tavarat torista ja ne lähtee hyväntekeväisyyskirpparille. Yritin myydä lapselta jäänyttä kännykkää kun halusi nyt uuden. Hinta 50e, vähän vanhempi iphone mutta toimiva. Ostajaehdokkaita oli monta ja tässä suosikkini so far:

- sählääjä joka sanoi ostavansa heti kun "saa pari muuta juttua myytyä että voi rahoittaa tän". Tilillään myi fillareita halvalla.

- asiallisen oloinen ostaja joka sitten oharoi sovitun ja tunti etukäteen vahvistetun haun tulematta paikalle. Selitys ettei ollutkaan käteistä rahaa niin ei sitten tullutkaan.

- narkki joka yritti ostaa pohjois-suomeen päihdehoitolaan postitse, jonkun toisen asukkaan nimellä, ja tilinumeroa kyseli maksukanavana. Paketissa ei olisi saanut lukea lähettäjän tietoja.

- ja joku nuorisolainen jolle puhelin olisi pitänyt tuoda hänen haluamaansa paikkaan (koululle) kesken työpäivän. Koska hän ei siis ala mitään halpaa puhelinta hakemaan.

Työssä käyvä ei nyt enää jaksa nappikauppaa.

Vierailija
94/103 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt on torissa joku virhetilanne päällä. Ei pääse lukemaan viestejä :(

Vierailija
95/103 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa ihmisille enää vanhat Aku Ankat.

Vierailija
96/103 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää tuo tinkiminen. Ei Suomessa kuulu tinkiä. Hinnat ovat ne mitkä on ilmoitukseen laitettu. Ei ruokakaupassakaan tingitä. Eikä vaatekaupoilla. Tai ravintolassa. Ihme touhua.

Vierailija
97/103 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa hinnoittelee tuotteet liian kalliiksi. En maksa lastenvaatteista puolta ovh:sta kun vaatteissa saattaa olla kulumaa tai pesty voimakkailla pesuaineilla. Viime viikolla löysin halvalla poikien vaatetta isommassa koossa. Postikulujenkin kanssa tuli edulliseksi. Myyn itsekin torissa tavaraa ja vaatetta ja ne on liikkuneet hyvin, kun hinta on matala. Joskus kun en jaksa myynnistä aiheutunutta vaivaa niin annan ilmaiseksi ja niitä saa noutaa oven takaa.

Vierailija
98/103 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pysähtyneet myynnit täysin. Keväällä kun pidin edellisen kaappien siivousrumban sain heti yhteydenottoja ja myytävät meni parin kolmen päivän sisään kaupaksi, nyt olen syyskuusta asti yrittänyt myydä saman tyyppistä tavaraa samalla hinnalla ja mikään ei mene, vaikka katselukertoja kertyy. Kyse ei myöskään ole varsinaisesti kausitavarasta, eli en yritä myydä uimapukuja nyt syksyllä jos joku sitä ajattelee.

Vierailija
99/103 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa on osto ja myynti sivustoja. Olen myynyt siellä kaikkea ja mennyt yleensä alle viikossa kaikki kaupaksi. Vaatteita olen myynyt, huonekaluja, elektroniikkaa , polkupyörän peräkärryn, puutavaraa mitä on jäänyt yli projekteista. Kaikki mennyt aina nopeasti kaupaksi.

Vierailija
100/103 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten halvalla vaatteita pitäisi myydä, että kaupaksi saisi. 

Olenkin ajatellut, että lahjoitan mieluummin hyväntekeväisyyteen, kuin myyn liian halvalla lähes uusia vaatteita. 

En nyt ihan vitosella viitsisi kotimaisia merkkejä myydä, varsinkin kun ovat uudenveroisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä