Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen työtön ja makoillut koko aamupäivän täällä uimarannalla ja +30 lämmintä - Mites te siellä työpaikoilla jakselette?

Vierailija
07.08.2023 |

Olutta otan.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla olen. Ensi viikolla taas töihin. 

Onnea sinulle ihmisnahan käristämiseen.

Vierailija
22/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihosyöpä kiittää sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään olla töissä, tienaan sentään täällä istumalla rahaa. Pääsen kolmelta ja mulla alkaa vasta kolmelta paistamaan parvekkeelle joten menen suoraan partsille kun pääsen. 

Vierailija
24/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun vuoden ympäri aika etelä-Euroopassa ja täällä on ihan mukanaa. Ei tartte käydä töissä :)

Vierailija
25/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistolla hyvä ilmastointi, mutten jaksanut aamulla lähteä. Etänä vielä hetki ja sitten ulos. Olut ei maistu, vichyä pitäisi hakea kaupasta.

Vierailija
26/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mökillä vielä 3 viikkoa. Lämmintä on todellakin, illalla saunaan mutta nyt juomme olutta kaveri porukan kanssa.

Vierailija
27/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla oon ja nyt kuumaa paossa sisällä. Illalla ehkä rantsuun uimaan.

Vierailija
28/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätöissä kahvitauolla.

Vierailija
29/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin. Kun on kuukauden makoillut rannalla Suomessa ja ulkomailla niin oli ihan kiva taas tänään vetää siistit vaatteet päälle ja tulla työpaikalle fiksujen ihmisten kanssa tekemään mielenkiintoisia ja merkityksellisiä hommia. Tosin tänään ollaan lähinnä vaihdettu lomakuulumisia ja syöty jäätelöä.

Itse tykkään työstäni kovasti ja vaikka lomailukin on kivaa niin ei töihinpaluu ole koskaan ahdistanut. Ja syksyllä saattaa tulla pari kivaa työmatkaakin jotka pitävät mielenvirkeånä.

Vierailija
30/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon etätöissä. Sisällä ilmanlämpö 23. Ulos en mene näin kuumalla. Varsinkaan aurinkoon. Olutta en juo. Pahaa. Eli hyvin menee.

Vierailija
31/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kelpaa myös näin eläkeläisenä, loma on ikuinen!

Mikään ei ole ikuista, eläkeläisenä olet niin sanotusti loppusuoralla.

Vierailija
32/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön. Olen kerännyt irtotavarat pihalta varastoon ja kiinnittänyt trampoliinin maahan kiinni. Olen tehnyt muitakin varotoimia myrskyn varalle.

Valmistin lapsille lounaan ja itsekin siinä sitten söin. Samalla mietin, että parasta tässä myrskyssä on sen myrskyn odottaminen.

Ai niin, aamulla oli ilmasotaharjoitus. Yhtään konetta en nähnyt, mutta äänet kuuluivat.

Vierailija
33/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ikkunasta ulos ja laitoin verhot kiinni ja menin takas nukkumaan.

Vierailija
34/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi kuuma kun kävin ulkona. Täällä sisällä  minulla on viillennys laitteet mutta ulkona on kyllä kuuma.

Vierailija
35/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Minä puolestani olen saikulla. Toivoisin olevani jo takaisin töissä. Kaipaan hyvää, tavallista arkea.

Helteestä en perusta enkä varsinkaan ihon käristämisestä auringossa, joten tänään lueskelen ja palstailen ajankuluksi kotona. Ilmalämpöpumppu onneksi pitää lämpötilan mukavana.

Vierailija
36/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin menee, kiitos. Tulevaisuuden näkymissä ei ole ihosyöpää eikä maksakirroosia, joka on hidas kuolema. Ihmiset suhtautuvat ystävällisesti, kun en näytä elähtäneeltä spurgulta. Työpaikkoihin kutsutaan, koska ammattitaito on rautainen ja ajantasainen.

Vierailija
37/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmintä on ..onneksi otin muutaman oluen ranta eväiksi ....mikäs tässä loikoilessa hienona kesäpäivänä

Vierailija
38/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä ja vettä sataa. Onneksi on pari reissua lämpöön talveksi varattu, ei tarvitse koko talvea täällä kärvistellä

Vierailija
39/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän kaiken tuulen vietäväksi. Roskia ne vain ovat.

Vierailija
40/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti. Etenkin se, että tietää olevansa arvokkaampi kuin työtön lölliäinen antaa iloa.