Olen työtön ja makoillut koko aamupäivän täällä uimarannalla ja +30 lämmintä - Mites te siellä työpaikoilla jakselette?
Kommentit (48)
Kyllä kelpaa myös näin eläkeläisenä, loma on ikuinen!
Olen rikas, ja päätän itse työajoistani. Tänään en viitsi tienata lisää. Miten se persaukisen elämä siellä muuten menee, ap?
Kesäloma omalla kesämökillä ja palkka juoksee
Tilasin äsken ruokakaupan kuljetusrobotilla lisää olutta tänne rannalle.
-ap
Ihan kivasti kesän jälkeen, kun on saanut matkustaa Välimeren maissa viiden tähden hotelleissa, syönyt hyvin ja tehnyt kaikkea mukavaa. Tykkään kun ei tarvi olla PA ja ei tarvi kesäks mennä mihinkään paikalliseen ruskeaan lätäkköön uimaan.
Olen kotona ja olutta olen juonut myös ja katsonut naisten mm jalkapalloa. +31 näyttää mittari että lämmintäkin on. Ei se kauan kestä huomenna on kuulemma jo +20
Vierailija kirjoitti:
-ap
Muuten hyvä mutta alkoholituotteita ei voi tilata robotti kuljetuksella. Suomen tiukan lainsäädännön vuoksi.
Etätöissä ilmastoidussa talossa. En aio mennä ulos enkä juoda olutta
Täällä toimistolla on kohtalaisen hyvä ilmastointi, sellaiset 22-24 astetta arviolta.
Kyllä tää aina kotiolot voittaa. 😁👍
Varmaan aika heikosti jaksavat, meillä kun ei työpaikalla ole ilmastointia eikä viilennyskeinojakaan ja lisäksi oltava ulkona niin aamu kuin iltapvällä ja osan keskipäivälläkin.
Itse olen vielä 2vkoa lomalla eli mikäs tässä ollessa, vapailla palkallisesti.
Etätyö, ilmastointi. Purjehdusreissu välimerellä kuun lopussa. Palkallisen huveja.
Istun terassilla ja teen etätöitä. Kohta kokous.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Muuten hyvä mutta alkoholituotteita ei voi tilata robotti kuljetuksella. Suomen tiukan lainsäädännön vuoksi.
Kuka yllättyi että istuu oikeasti neukkukuutiossa, tahmainen käsi housuissa.
Säteily on vaarallista ;) En istu auringossa. Max. 15 min
Vanhentaa ennen aikojaan, hyvä dokkari oli telkussa asiasta. Hyvin kun ilmastointi on.
Kaljaa ei tuu juotua, turpoaa vaan.
Käyn välillä uima-altaalla pulahtamassa ja syön jäätelöä. Sisällä 23 astetta, ilmastointi toimii hienosti (viileämmässä tarvitsisin villasukat). En pidä oluesta, en itseasiassa pidä kuin makeasta kuohuviinistä, ja siitäkin vain pari kertaa vuodessa.
Etätyö, ja tästä maksetaan enemmän kuin ansiosidonnainen olisi...
No, nyt lopetin työpäivän, niin menen taas uimaan ja syön lisää jäätelöä.
Todellisuudessa ap on kalsarit jalassa kotonaan kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
Etätyö, ilmastointi. Purjehdusreissu välimerellä kuun lopussa. Palkallisen huveja.
ei ole mitään niinhomoa, kuin purjehtiminen :) have a nice daygay
Hikistä on, sisällä +34C