Olen työtön ja makoillut koko aamupäivän täällä uimarannalla ja +30 lämmintä - Mites te siellä työpaikoilla jakselette?
Kommentit (48)
Menen töihin lokakuussa. Tällä hetkellä näyttää siltä, ettei edes palata Suomeen ennen kuin siellä jäähtyy, mennee loppukuulle.
Olen nyt töiden jälkeen maauimalassa ottamassa aurinkoa. Ihanaa ottaa aurinkoa tietäen, että tilillä on hyvä summa rahaa. Onneksi en ole työtön :)
Eläkeläisenä olen ollut kotona koko päivän, pessyt pyykkiä ja kuivattanut ulkona. En niin välitä helteestä, ei ole hinkua rannalle. Suunnittelen loppuviikolla olevaa ulkomaanmatkaa.
Ihanan vilpoista on töissä. Ei tarvitse hikoilla eikä syövyttää ihoaan.
Mikäs täällä ilmastoidussa tilassa.
Rahaa tulee ovista ja ikkunoista.
Näin työssäkäyvänä on ollut mukava päivä viettää vapaata. Rannalle en mistään hinnasta menisi vaan olen nauttinut kesästä varjossa ja kirjaa lukien ja välillä palstalla. Huomenna taas kylmää ja mukava palata pitkän viikonlopun jäljiltä töihin.
Jännä miten jotkut teeskentelevät olevansa ulkomailla tai kuten ap, rannalla, ja silti palstailee.😁
Ei normaalit noin tee.
Taidat olla nuori kun tollasta hellettä kestät? Onneksi olkoon! Mää otin nuorena hulluna aurinkoa mut nykyään istun vaan varjossa mutta kivaa sielläkin on jossei tartte lähteä mihinkään ja puuhakassi mukana, nam.