Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen työtön ja makoillut koko aamupäivän täällä uimarannalla ja +30 lämmintä - Mites te siellä työpaikoilla jakselette?

Vierailija
07.08.2023 |

Olutta otan.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla nuori kun tollasta hellettä kestät? Onneksi olkoon! Mää otin nuorena hulluna aurinkoa mut nykyään istun vaan varjossa mutta kivaa sielläkin on jossei tartte lähteä mihinkään ja puuhakassi mukana, nam.

Vierailija
42/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen töihin lokakuussa. Tällä hetkellä näyttää siltä, ettei edes palata Suomeen ennen kuin siellä jäähtyy, mennee loppukuulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt töiden jälkeen maauimalassa ottamassa aurinkoa. Ihanaa ottaa aurinkoa tietäen, että tilillä on hyvä summa rahaa. Onneksi en ole työtön :)

Vierailija
44/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkeläisenä olen ollut kotona koko päivän, pessyt pyykkiä ja kuivattanut ulkona. En niin välitä helteestä, ei ole hinkua rannalle. Suunnittelen loppuviikolla olevaa ulkomaanmatkaa.

45/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan vilpoista on töissä. Ei tarvitse hikoilla eikä syövyttää ihoaan.

Vierailija
46/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs täällä ilmastoidussa tilassa.

Rahaa tulee ovista ja ikkunoista.

Vierailija
47/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin työssäkäyvänä on ollut mukava päivä viettää vapaata. Rannalle en mistään hinnasta menisi vaan olen nauttinut kesästä varjossa ja kirjaa lukien ja välillä palstalla. Huomenna taas kylmää ja mukava palata pitkän viikonlopun jäljiltä töihin. 

Vierailija
48/48 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten jotkut teeskentelevät olevansa ulkomailla tai kuten ap, rannalla, ja silti palstailee.😁

Ei normaalit noin tee.