Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

google kyselee mielipiteitä erilaisiin paikkoihin liittyen

Vierailija
07.08.2023 |

Esim. jos älylaitteen yhteydet kertovat googlelle että olen käynyt jossakin kampaamossa, tulee googlelta pian kysely, mitä pidit tästä paikasta.
No, mitenkähän olis, jos kertoisin siitä viimeisestä käynnistä ko. kampaamoyrityksessä, että kun kampaaja laittoi kappaa, hän kaasi edellisen asiakkaan päästä leikattuja hiuksia minun päälleni, siis suoraan ja todella kaatoi sen hiussilpun minun päälleni.
Ja sitten se leikkaus minkä teki minulle oli sitä luokkaa, että sanoi vain sitten, että no, katsotaan sitten seuraavalla kerralla miten tää meni...
Eli semmonen paikka. Mut siis, yrittäjällähän on mahdollisuus poistaa epämieluisat arviot, joten enpä viitsi laittaa, varsinkaan kun - hah hah - se arvio pitää tietenkin tehdä omaa nimeä käyttäen.

Mut siis, ei sitä seuraavaa kertaa tohon kampaamoon tule. Ja tämä leikkaus on aivan kamala minkä se tyyppi teki. Epäsiisti ja mahdoton! Hinta semmoinen "huokea" 47 e.
Ei kiitos. Leikkele sinä vaan siellä niitä... hiuksia. En tainnut sopia yrityksen asiakasprofiiliin, joten kun ei muuten eroon päässyt, niin sitten näin... kaadetaan edellisen asiakkaan leikatut hiukset minun päälleni! Eikä se edes pyytänyt anteeksi, vaikka pakkohan sen oli huomata tämä asia, eli tahallaanko teki!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten osannut sanoa millaisen leikkauksen haluat?

Vai annoitko vapaat kädet ja sitten ei miellyttänytkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän