Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te ketkä olette menettäneet äidin tai isän ollessanne pieniä lapsia, onko äitien- ja isänpäivät teille vaikeita?

Vierailija
07.08.2023 |

Miten on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, kun ei muista isää niin ei osaa edes kaivata. Isä kuoli kun olin 1-vuotias eikä äiti koskaan halunnut uutta kumppania.

Vierailija
2/7 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena isänpäivät ei olleet vaikeita, mutta nyt aikuisena jostain syystä olen surullisempi isänpäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisinaan enemmän ja toisinaan vähemmän. Kuten aiempi kommentoija kirjoittikin, myös itselleni viime vuodet olleet jostain syystä vaikeampia, vaikka menetyksestä on jo pitkä aika. Teininä menetin äitini.

Vierailija
4/7 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin isäni 8-vuotiaana. Mutta koska hän ei eläessään ollut osana elämääni oikeastaan mitenkään, niin en ole koskaan tuntenut surua hänen poismenostaan. Tunne on samanlainen, kuin joku kaukainen tädin serkun kummin kaima olisi kuollut; ikävä juttu, mutta eipä se loppupeleissä juurikaan hetkauta.

Vierailija
5/7 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Isä kuoli kun olin 7v. Meillä juhlittiin isänpäivänä pappaa.

Vierailija
6/7 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokenut että muiden juhliminen olisi minulta pois.

Vierailija
7/7 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole. Omista lapsista on iloa. Olimme vain helpottuneita, kun narkomaaniäitimme kuoli - vaikka olimmekin kaikki 4 lasta vielä alaikäisiä. Elämä selkiintyi, vaikka totta kai äidistä oli myös muutamia hyviäkin muistoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi