"suurin syy keskimääräisten testosteronitasojen laskuun on ylipaino"
Ylipainoiset miehet ei ole kovin miehekkäitä. Kasvaa tissiä ja pili ei nouse.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
testosteroni tekee kaljuksi ja aiheuttaa syöpää
Kalju on paljon seksikkäämpää kuin miestissit.
ei vaimostani
kyllä kaljuja kartetaan
Ei, tyhmiä kartetaan. Ethän sinä osaa edes kirjoittaa, eli olet todella, todella tyhmä.
75% suomalaismiehistä on läskejä ja joka toinen alle kolmekymppinen suomalaismies lähestulkoon steriili.
Niin että siltä pohjalta niiden ihastumisen erottuviin lihaksiin, laatikkoleukoihin ja suonikkaisiin peniksiin kyllä ymmärtää. Ne haluais olla sellaisia eikä muodottomia läsöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Länsimaissa miesten lihavuus ja testosteronimäärät on kehittyneet yhtä aikaa, samaa vauhtia eri suuntiin. Samalla siittiömääräkin on romahtanut.
Riipputissinen pötsimieshän ei naista saa ja vaikka saisi, ei pysty panemaan, vaikka muuan satusetä muuta tuossa ylempänä väittää.
Samat satusedät jatkaa harhoissaan elelyä mennessään johonkin bordelliin. Niin nehän naiset huutaa just siks että saavat tynnyri mahasta losokullia..
En tiedä mutta vaimoni rakastaa minua vaikka olen lihava ja seksiä on päivittäin. Ainoa lapsi täällä.olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So what.
Vierailija kirjoitti:
75% suomalaismiehistä on läskejä ja joka toinen alle kolmekymppinen suomalaismies lähestulkoon steriili.
Niin että siltä pohjalta niiden ihastumisen erottuviin lihaksiin, laatikkoleukoihin ja suonikkaisiin peniksiin kyllä ymmärtää. Ne haluais olla sellaisia eikä muodottomia läsöjä.
Aika monet noista läskeistä on perheenisiä...
.
Sali pellet sinkkuina hokee omaa viehötystään..
.
Lapset on elämän tarkoitus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Länsimaissa miesten lihavuus ja testosteronimäärät on kehittyneet yhtä aikaa, samaa vauhtia eri suuntiin. Samalla siittiömääräkin on romahtanut.
Riipputissinen pötsimieshän ei naista saa ja vaikka saisi, ei pysty panemaan, vaikka muuan satusetä muuta tuossa ylempänä väittää.
Samat satusedät jatkaa harhoissaan elelyä mennessään johonkin bordelliin. Niin nehän naiset huutaa just siks että saavat tynnyri mahasta losokullia..
En tiedä mutta vaimoni rakastaa minua vaikka olen lihava ja seksiä on päivittäin. Ainoa lapsi täällä.olet sinä.
Arvasin. "Perhe" koostuu luksusnukesta ja rebornista. Huomaa taasen mt-palveluista leikkaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei vaimostani
kyllä kaljuja kartetaan
Ei, tyhmiä kartetaan. Ethän sinä osaa edes kirjoittaa, eli olet todella, todella tyhmä.
Oon Mensan jäsen ja korkeasti koulutettu
Mulla on vaimo
Ja lapsia
Mutta on tökeröä sanoa ihmisiä tyhmiksi
Oon lihava ja onnellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin. "Perhe" koostuu luksusnukesta ja rebornista. Huomaa taasen mt-palveluista leikkaamisen.
Ei koostu ehkä puhut omasta kokemuksestasi
Taidat olla sinkku salipelle...
Vierailija kirjoitti:
Mun BMI 32 on ja panen vaimoani 2 kertaa päivässä
.
jos laihdun kuulemma seksihalut nousee ja tuun agressiivisemmaksi
.
Ihanaa varmaan
Sama tilanne
Vierailija kirjoitti:
Mun ukko ei tota usko, vaan puolustelee, et se on sisäilman home joka laskee testoja
Hän taitaa olla homo kun sä oot mies
Testoja 😂🏳🌈
Kun katsoo minkä kokoisia naiset ovat nykyään, niin parempi vaan ettei ole kauheasti haluja.
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma jos nainen on reilusti ylipainoinen. Ei nouse ei.
Miesten onneksi Kaalimadosta ja Keltaisesta Ruususta saapi elävän näkösiä seksinukkeja. Voit nimetä vaikkapa Sirpaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo minkä kokoisia naiset ovat nykyään, niin parempi vaan ettei ole kauheasti haluja.
Turkkiin ja Bulgariaan ette pääse itaruuden/köyhyyden takia. Käytte just halpatyövoimalla pyörivissä bordelleissa. Muuhun ei rahkeet riitä. Samalla jatkatte harhoissa eloa.
totta tämä. mulla oli arvot lapsen tasolla ja lääkärin mukaan syy
oli huonoissa geeneissä jollei vaan voi mitään. määräsi testohoitoa.
laihdutin salilla yli 12 kg pois ja kummasti hyppäs arvot normaaliksi.
lääkärin mielestä pitää silti seurata tilannetta että jos arvot taas romahtaa.
olen jo 6kk sitte laihuttanut. seisokkiin en huomannu muutosta
eli hyvin seisoo aina kun haluan nautiskella.
jos jotaki kiinnostaa niin tein pitkiä kardiopuolen liikuntahommia
en mitään pari kertaa isoilla painoilla nostoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turkkiin ja Bulgariaan ette pääse itaruuden/köyhyyden takia. Käytte just halpatyövoimalla pyörivissä bordelleissa. Muuhun ei rahkeet riitä. Samalla jatkatte harhoissa eloa.
Häh?
Kyllä monet DI:t lihavia on
mus mus mus
Rahaa löytyy ja himoa
No mikä tässä on ongelma? Täälläkin mammat valittaa, kun mies vonkaa koko ajan seksiä. Poistuu tuokin ongelma ihan itsestään.
entinen pikkuläski kirjoitti:
totta tämä. mulla oli arvot lapsen tasolla ja lääkärin mukaan syy
oli huonoissa geeneissä jollei vaan voi mitään. määräsi testohoitoa.
laihdutin salilla yli 12 kg pois ja kummasti hyppäs arvot normaaliksi.
lääkärin mielestä pitää silti seurata tilannetta että jos arvot taas romahtaa.
olen jo 6kk sitte laihuttanut. seisokkiin en huomannu muutosta
eli hyvin seisoo aina kun haluan nautiskella.
jos jotaki kiinnostaa niin tein pitkiä kardiopuolen liikuntahommia
en mitään pari kertaa isoilla painoilla nostoja
Voi olla
Itselläni on himoja ja mieli iloinen
Laihdutus lisäisi agressiota jos testot vieläkin nousee 🤢🤮
Tervetuloa, Kerma!