Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vihaan häitä!

Vierailija
06.08.2023 |

edelleen. Ne on teennäisiä, pitkäpiimäisiä ja ikävystyttäviä. Tänä vuonna tuli useampi kutsu mutta jätän tylysti menemättä. Pistän nekin rahat mieluummin vaikka viihteeseen. Aika moni tullut samaan johtopäätökseen.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä mene, vai oisko satanistihäät ihgua? Häät ovat kuitenkin kristinuskossa vanhempien lupaus yhdessä perustaa perhe, ja yhdessä kasvattaa lapset. Eli oikeastaan tulevaa lasta varten. Ei siis sinua, sori.

Kristillinen? Pitää pyytää erikseen lupaa vanhemmilta vaikka kyse on sinun elämästä?

Perustaa perhe? Tehdä lapset?

Aika vanhaa touhua.

Vierailija
22/86 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat leikkiä tämän pramean prinsessaleikin kerta toisensa jälkeen, niinkuin pikkutytöt. Onko se jotain pätemistä vai esille tulemisen halua. Miehet eivät yleensä ole kiinnostuneita suurista häistä ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä minä minä haluan loistaa kuin supertähti ja sitten minä minä minä haluan että maksatte (häälahja) siitä että saatte nähdä minut kaikessa rekvisiitassani. Päivä on minun minun minun!

Vierailija
24/86 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei tää on hyvä aihe, kerrankin voi puhua suoraan mitä häistä ajattelee. Yleensä niistä voi supista vaan kavereiden kanssa. Mustakin ne on tosi teennäisiä, miksei voi olla jotain erilaista ja yllättävää?

Pidä omat niin saat sellaiset kuin haluat.

Vierailija
25/86 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät on semmoinen nuorten juttu! Tai oikein sellaiset isot ja prameat. Ne on ihan kivoja minusta.

Aikuinen pari pitää usein intiimimmät häät vain lähipiirin kesken.. Tai näin olisi suotavaa..

En ymmärrä hääkutsuja tuikituntemattomien häihin.

Vierailija
26/86 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsisko laittaa ne häihin upotetut tonnit vaiks asuntoon?

Vierailija
27/86 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, häät on aivan pyllystä! Prinsessaleikki on vaivaannuttavaa katseltavaa.

Vierailija
28/86 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä mene, vai oisko satanistihäät ihgua? Häät ovat kuitenkin kristinuskossa vanhempien lupaus yhdessä perustaa perhe, ja yhdessä kasvattaa lapset. Eli oikeastaan tulevaa lasta varten. Ei siis sinua, sori.

Kristillinen? Pitää pyytää erikseen lupaa vanhemmilta vaikka kyse on sinun elämästä?

Perustaa perhe? Tehdä lapset?

Aika vanhaa touhua.

Niin onkin, todella vanhaa. Onko uusmarxilainen parempi?

Vierailija
29/86 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset tekee juhlan. Ehkäolette vain olla kehnoja seuraelämässä, te häitä ja juhlia inhoavat.

Vierailija
30/86 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs se kulunut kenkäleikki sitten🥱

Vierailija
31/86 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, tunnetusti vain kristityt voivat viettää häitä, toisin kuin muslimit, juutalaiset, buddhalaiset, uskonnottomat tai ketkään muut maapallon asukkaat.

Minä menin maistraatissa naimisiin, koska en kuulu kirkkoon ja vain henkisesti sairas ihminen uskoisi Jumalaan. Silti meillä oli häät! Jännää!

Vierailija
32/86 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne hääparit, joiden häissä olen ollut, ovat jo eronneet ja nyt on tullut kutsuja toisen kierroksen hääjuhliin. En ole enää kovin innostunut osallistumaan.

Vierailija
33/86 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Suomessa saa ihan itse valita pysyykö sinkkuna vai avioituuko, juhliiko vaiko eikö. Toiset juhlivat toiset eivät. Ei kannata mieltään pahoittaa ja "inhota" jos joku päättää juhlia, ei ole pakko mennä.

Vierailija
34/86 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkai tarkoita että häät olis turhat jos ei aikomusta hommata lapsia tai liian vanha siihen?

Vierailija
35/86 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soot kateellinen.

Vierailija
36/86 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä rakastat häitä ja haluat mennä rakkaasi kanssa naimisiin, juhlia häitänne, kunhan miehesi ensin älyää kosia. Niin.

Vierailija
37/86 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soot kateellinen.

Sama tuli mieleen. Kukaan ei ole halunnut naimisiin apn kanssa ja sekös kiukuttaa.

Vierailija
38/86 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soot kateellinen.

Sama tuli mieleen. Kukaan ei ole halunnut naimisiin apn kanssa ja sekös kiukuttaa.

Hyvä diagnoosi mutta valitettavasti olen jo naimisissa. Meidät vihittiin maistraatissa kun kumpikaan ei halunnut häitä. Mentiin sen sijaan unelma häämatkalle. Mua kiukuttaa maksaa vähistä rahoistani häälahjoja (rahaa) ikävystyttäviin hääjuhliin, tänäkin vuonna kutsuja on tullut jo useampia.

Vierailija
39/86 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään tuttavani tyttö on menossa naimisiin. Toisen kerran jo vaikka on 25 v.

Ensimmäinen oli oikea pikaliitto. Toisen miehen tapasi työpaikallaan , mies eli silloisen avovaimonsa kanssa on-off suhdetta. Heillä yhteinen lapsi.

Tuttavani tyttö kävi melkein heti odottamaan lasta tälle miehelle. Lapsi oli jo varmaan lähes puolivuotias kun mies vasta kertoi ensimmäiselle lapselleen että hänestä on tullut isosisarus.

Salasi asian niin omalta lapseltaan kuin silloiselta avovaimoltaan. Tuttavani tyttö tuli jonkun ajan päästä uudelleen raskaaksi ja nyt heillä kaksi lasta.

Ja nyt on häät tulossa.

Mies on niljake. Sain jo aikaa sitten tietää että pyörittää muita naisia, Matkustelee paljon ja eipä malta olla sekaantumatta muihin naisiin.

En tule sanomaan tästä tuttavalleni koska tiedän että ei uskoisi. Ja minut leimataan valehtelijaksi.

Ehkä vähän ohi aiheen , tuli vain mieleen tästä aiheesta.

Ei siis olla kuin tuttavat eikä minua tietenkään ole häihin kutsuttu mutta jos olisi niin enpä tiedä mitä olisin tehnyt.

Vierailija
40/86 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"viihteeseen?" Olet alkoholisti?