Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko elää ilman koiraa?

Vierailija
06.08.2023 |

Kuinka vaikeaa se olisi?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudenkodissa oli koira. Ihan kiva, mutta ei tuu mulle. Ylipäätään pidän koiranpitoa kerros-, rivi- tai luhtitalossa eläinrääkkäyksenä, poislukien jotkut tosi pienet seurakoiratyyppiset rodut.

Moni kerrostalokoira saa enemmän virikettä ja liikuntaa kuin omakotitalon pihalla olevat koirat, joita ei ulkoiluteta monta kertaa päivässä. Ihmettelin miten vähän yksikin tuttu koiraansa ulkoiluttaa. Koiraa tarvitsee kuitenkin myös muitakin hajuja kuin mitä siinä pihassa on. Toinen tuttu kerrostalossa ulkoiluttaa kolme kertaa päivässä metsäpuistossa ja vielä käyttää iltapisulla ennen nukkumaan menoa. Tekee enimmäkseen etätöitä, joten koiran ei tarvitse olla yksin kotona. 

Vierailija
22/27 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin elää ilman koiraa mutta en voi. Meillä on 2v todella rasittava, kovapäinen, reaktiivinen koira jonka kouluttaminen on äärettömän työlästä. Edellinen koira oli kuin ihmisen ajatus, todella ihana tyyppi. Kaduttaa että otimme uuden koiran, koska tämän kanssa on todella stressaavaa välillä. Mutta toivotaan että se iän myötä vähän tasoittuu ja koulutus tuottaa jossain vaiheessa tuloksia, ei sitä poiskaan olla antamassa, perheenjäsentä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai me kaikki ihan aikusten oikeasti voidaan. Sanon vaikka koirahullu olenkin.

Vierailija
24/27 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut koiraa, eikä tule. Oma elämäntyyli ei sovi koiralle ja koiran tarpeet ei sovi mulle. Lisäksi lemmikkieläimistäkin on tehty niin suuri teollisuuden ala kaiken maailman ruokineen ja tarvikkeineen, lääkkeineen jne, että se on jo epäeettistä ja erityisesti epäekologista.

Vierailija
25/27 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Mutta pakko.

Vierailija
26/27 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat on ihania, mutta en enää halua omaa. En kaipaa elämän aikatauluttamista pissalenkkien mukaan. En sitä, että aina pitää miettiä koiralle hoitopaikka, jos haluaa lähteä jonnekin. En kaipaa karvaa enkä koiran ihosta irtoavaa möhnää sohvalle. En halua kerätä kakkaa enkä pidä siitä, että joku kiskoo hihnassa, kun olen kävelyllä. Haluan nauttia ilotulitteista, kun vuosi vaihtuu. En halua naarmuja parkettiin, en maksaa eläinlääkärilaskuja enkä raahata ruokasäkkejä kotiin. Mieluummin tyydyn rapsuttamaan muiden ihania koiria.

Vierailija
27/27 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa joka nauttii koiran kanssa lenkkeilystä satoi tai paistoi? Mua ei haittaa pakkaset, vesisade, lumisade, räntäsade eikä mikään muukaan.

Ei haittaa aamulla lähteä lenkille ja uudelleen päivällä ja vielä illallaki.

Ei haittaa koirankarvat lattioilla tai sohvilla, ne kun voi imuroida, eikä muutes haittaa se imuroiminenkaan 😂

Ei ällötä kirput, punkit ja koiran kuola. Koira saa olla sohvilla ja sängyllä.

Lomaillaan mökkeilemällä, koirakin saa tulla mukaan. En ikinä ole vieny hoitoon enkä vie kun ei ole tarvetta.

Rakastan koiria enkä vois elää ilman! 🤭 Koirat on mun juttu ollu aina. Mulla on husky ja malamuutti.