Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekeminen on kokemuksesi mukaan yliarvostettua, vaikka miut hehkuttavat!

Vierailija
06.08.2023 |

Minusta matkustaminen kauas. Etenkin halpamatkat, joissa ensin matkustetaan lentokentälle, sitten odotellaan 1,5 tuntia, lennetään jonnekin välilaskulla ja odotellaan 4 tuntia ja kun lopulta on hotellilla, huomaa lähteneensä kotoa 16 tuntia sitten. Ja sama vaiva viikon päästä takaisin.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humala. Onneksi olen oppinut, ettei ole pakko juoda vaikka muut juo.

Vierailija
62/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Humala. Onneksi olen oppinut, ettei ole pakko juoda vaikka muut juo.

Tuokin on hyvä pointti. Tänään monta järkilausetta täällä. Minulla on ihan sama, että ajatuksena juhliminen paljon hauskempi kuin se humalatila onkaan. Ei sovi minulle. Tulee huono olo jo pienistä määristä ja univaikeuksia ja seuraavana päivänä väsymys. Tuskin olen mitään iloa saanut edes nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi. Masturbointi on paljon kivempaa.

Samaa mieltä. En ymmärrä miksi seksiä aina hehkutetaan ja masturboimisesta tehdään joku paha leima. Esim. Runkkari on haukkumasana.

Ai. Ja homoko ei ole haukkumasana? Mä en tajua mikä sun typerän ahdasmielinen käsitys on seksistä, mutta varmaan kaikki muut ymmärtää, että se on muutakin kuin naisen ja miehen yhdyntä.

Vierailija
64/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin aina aiemmin, että mökkeily. Mutta tänä kesänä olin elämäni ensimmäistä kertaa aivan ihanalla mökillä! Siellä oli kaikki mukavuudet ja täydellinen sijainti, niemen kärjessä. Mökillä olo ei ollutkaan sitä ankeutta kuin 20 vuotta sitten.

Vastaisin, että baarit ja ryyppääminen ovat nykyään täysin turn off. Ei kiinnostaisi yhtään laittautua ja lähteä humalaisten ihmisten sekaan.

Vierailija
65/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaa vaikka ensi pääsiäiseksi matka Espanjaan johonkin paikallisten asuttamaan kaupunkiin, tai matkusta vuoden vaihteen ajaksi Madeiralle. Näkökulmasi matkusteluun voi yllättäen muuttua

Onko noi sun mielestä kaukana? Jos inhoaa pitkää matkustamista, niin mun mielestä joku 3 tunnin lento Espanjaan ei varmaan ollut se pointti.

Vierailija
66/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolla ajelu huvin vuoksi. Ett tehdään joku maisemalenkki, mutta suurin osa ajasta kuitenkin istutaan autossa.

Vierailija
67/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin aina aiemmin, että mökkeily. Mutta tänä kesänä olin elämäni ensimmäistä kertaa aivan ihanalla mökillä! Siellä oli kaikki mukavuudet ja täydellinen sijainti, niemen kärjessä. Mökillä olo ei ollutkaan sitä ankeutta kuin 20 vuotta sitten.

Vastaisin, että baarit ja ryyppääminen ovat nykyään täysin turn off. Ei kiinnostaisi yhtään laittautua ja lähteä humalaisten ihmisten sekaan.

Oletko sä myöskään baareissa käynyt 20 vuoteen? Mä käyn 2 kertaa kuussa ja harvemmin siellä ketään änkyräkännissä on. Baarin voi myös valita, ei oo pakko mennä lähiön karaokepubiin, jonne enemmän varmaan eksyy tapajuoppoja.

Vierailija
68/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä myöskään baareissa käynyt 20 vuoteen? Mä käyn 2 kertaa kuussa ja harvemmin siellä ketään änkyräkännissä on. Baarin voi myös valita, ei oo pakko mennä lähiön karaokepubiin, jonne enemmän varmaan eksyy tapajuoppoja.

Olen kyllä, mutta en nauti siitä enää. Aiemmin kyllä tykkäsin.

Vierailija
69/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jotka mainitsivat seksin ovat VÄÄRÄSSÄ.

Te ette vaan ole ikinä kokenut hyvää seksiä.

Suosittelen kumppanin vaihtoa tai lisää kokemuksia niin alkaa se seksikin teille maistua.

Nieletkö?

Vierailija
70/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vr:n junat. Likaista, kesällä ahdasta. Joko liikaa tuulee tai sitten ilmastointi ei toimi. Konduktööri ei tee asialle mitään, koska palvelu ei enää kuulu sen työhön. Vessoissa epähygienistä aina. Ja monet tutut hehkuttaa miten kiva on lähteä junalla reissuun. On varmaan joo.

Vierailija
71/84 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elokuviin meneminen. Katson leffat mielummin kotona. 

Sama. Edellinen leffa, jonka teatterissa katsoin, oli joku niistä uudemmista Bondeista. Ja sekin vain siksi, että oli työporukan tyhypäivä tms. Mieluummin omassa rauhassa kotona levyltä. Nyt kun löytäis jonkun tohon kainaloon...

Tilulilu... Tilulilu...

Haloo?

90 luku täällä moi. Saisinko DVD levyni takaisin?

Ai niin. Unohdin. Äitisi soitti. Haluaa alushousunsa takaisin. Mihin edes tarvitset likaisia mummokalsareita?

Vierailija
72/84 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki.

Vierailija
73/84 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnteko.

Vierailija
74/84 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät.

Vierailija
75/84 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapia.

Vierailija
76/84 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi.

Eihän sinulla ole edes kokemusta siitä.

Vierailija
77/84 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suppailu. Olen testannut enkä oikein tajua, miksi kaikki intoilevat siitä niin kovin. Padel oli myös aika typerä juttu, mutta taisikin jo mennä muodista kun tässäkin kylässä kolme padelhallia jo mennyt konkkaan.

Vierailija
78/84 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16h oo ees pitkä matkustusaika 🤣 amatööri.

Vain pösilö nauttii monen tunnin matkustelusta.

Vierailija
79/84 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeily. Kotona kaikki on helpompaa. Mikä loma se on tehdä asiat vaikeimman kautta? Loma on mulle sitä, että tarvii tehdä mahdollisimman vähän.

Vierailija
80/84 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman pelastaminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä