Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tekeminen on kokemuksesi mukaan yliarvostettua, vaikka miut hehkuttavat!

Vierailija
06.08.2023 |

Minusta matkustaminen kauas. Etenkin halpamatkat, joissa ensin matkustetaan lentokentälle, sitten odotellaan 1,5 tuntia, lennetään jonnekin välilaskulla ja odotellaan 4 tuntia ja kun lopulta on hotellilla, huomaa lähteneensä kotoa 16 tuntia sitten. Ja sama vaiva viikon päästä takaisin.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi. Masturbointi on paljon kivempaa.

Samaa mieltä. En ymmärrä miksi seksiä aina hehkutetaan ja masturboimisesta tehdään joku paha leima. Esim. Runkkari on haukkumasana.

Vierailija
42/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lautapeli-illat, nyyttärit, elokuvissa käyminen, frisbee-golf.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jotka mainitsivat seksin ovat VÄÄRÄSSÄ.

Te ette vaan ole ikinä kokenut hyvää seksiä.

Suosittelen kumppanin vaihtoa tai lisää kokemuksia niin alkaa se seksikin teille maistua.

Vierailija
44/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuvissa käynti ja yleensäkin elokuvien katsominen. 

Hyvin harva leffa herättää niin paljon mielenkiintoa että viitsisin asettua sitä katsomaan. Elokuvissa taas kaikki äänet on suhteettoman kovalla ja nyt kun mietin niin en edes muista milloin viimeksi olen niin hyvän elokuvan katsonut että se olisi jäänyt edes mieleen.

Vierailija
45/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi. Masturbointi on paljon kivempaa.

Samaa mieltä. En ymmärrä miksi seksiä aina hehkutetaan ja masturboimisesta tehdään joku paha leima. Esim. Runkkari on haukkumasana.

Sehän on seksiä. Mitä sinä sitten seksillä tarkoitat? Ihminen keskimäärin harrastaa eniten seksiä yksin.

Vierailija
46/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen kumppanin vaihtoa tai lisää kokemuksia niin alkaa se seksikin teille maistua.

Niin tai kokeilee hyväillä yksin vaikka itseään. Eihän siihen välttämättä tarvitse muita ihmisiä mukaan. Aseksuaali on vähän niinkuin muotia nykyisin. Siis toki saa olla, mutta jos taustalla on trauma, niin niistäkin voi terapian avulla päästä yli.

Vierailija
47/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokuviin meneminen. Katson leffat mielummin kotona. 

Sama. Edellinen leffa, jonka teatterissa katsoin, oli joku niistä uudemmista Bondeista. Ja sekin vain siksi, että oli työporukan tyhypäivä tms. Mieluummin omassa rauhassa kotona levyltä. Nyt kun löytäis jonkun tohon kainaloon...

Vierailija
48/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettelu / lumilautailu

En vaan tykkää. Kauhea hehkutus aina kaikilla, mutta sitten istutaan lähinnä jossain rinnebaarissa.

Vierailija
49/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somettaminen

Vierailija
50/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhossa käyminen.

Jonotat joka paikkaan päästäksesi pimeään huoneeseen joka on täynnä tuntemattomia humalaisia. Musiikki pauhaa niin ettet kuule mitään muuta.

Artistien keikat.

Aikalailla samat syyt kuin edellä.

Ja kyllä, olen elämässäni käynyt molemmissa hyvinkin paljon. Nykyään ihmettelen että miksi.

M42

Vierailija
51/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Edellinen leffa, jonka teatterissa katsoin, oli joku niistä uudemmista Bondeista. Ja sekin vain siksi, että oli työporukan tyhypäivä tms. Mieluummin omassa rauhassa kotona levyltä. Nyt kun löytäis jonkun tohon kainaloon...

Tilulilu... Tilulilu...

Haloo?

90 luku täällä moi. Saisinko DVD levyni takaisin?

Vierailija
52/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaa vaikka ensi pääsiäiseksi matka Espanjaan johonkin paikallisten asuttamaan kaupunkiin, tai matkusta vuoden vaihteen ajaksi Madeiralle. Näkökulmasi matkusteluun voi yllättäen muuttua

Minä olin viime uuden vuoden Madeiralla. Ei se ole pitkä matka, ihan kohtuullinen minusta, vaikka sää sattuikin olemaan vaihteleva viikon aikana ja tuulet kiusasivat.

-ap

Te olettekin todnäk. olleet pakettimatkalla, jossa suorat lennot! Kyllä Madeiralle halpislennot kestää helposti yli 12 tuntia, jopa 15 t, jos on koneen vaihtoja välissä. Mä luulen että tuo ehdottaja tarkoitti niitä.

Ai että vain pakettimatka takaa suorat lennot :D huhhuh mikä väärä tieto! Ostat itse lennot, ja valitset ne mitkä itsellesi sopii parhaiten. Kyllä, usein halvimmat ovat välilaskulla. Mutta hieman kun käyttää aikaa ja vaivaa lentojen etsimiseen, löytää hyvän hintaiset suoratkin lennot.

Itse pidän matkustamisesta mutta en tykkää tuhlata liikaa aikaa paikasta toiseen siirtymiseen. Eli valitsen sellaisen kohteen, johon on kohtuullinen lentomatka.

Vierailija
53/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tilulilu... Tilulilu...

Haloo?

90 luku täällä moi. Saisinko DVD levyni takaisin?

Muistutat yhtä vanhaa luokka"kaveria". Todella tyhmä tyyppi. Ja lapselliset jutut. Taidatte olla sukua.

Vierailija
54/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se. Kun ei kainaloon tulijoita välttämättä ole. Itse esimerkiksi en katso elokuvia kotona ikinä, siis en koskaan. Ja televisiota ei ole, mutta tabletilta katson joitain sarjoja, kuten Masterchefia tai Uutisvuotoa tai Amazing racea. Moni ystävä ja tuttava on luopunut tv:n katselusta kokonaan. Käyn kyllä leffassa silloin tällöin hyvässä seurassa. Tällä viikolla kävin katsomassa Oppenheimerin ja viime viikolla Barbien. Ranskalaiset elokuvat on kuitenkin enemmän minun juttu kuin amerikkalaiset.

Vierailija
55/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Koskaan en ole saanut hyvää seksiä miehen kanssa, joten seksi ei jaksa innostaa. No ei niitä miehiä tähän 40v ikään mennessä ole ollut kuin joku 10, johtuuko sitten tuosta ettei ole "tärpännyt"? Mutta ei paljoa kiinnosta sekstailla sadan miehen kanssa, jotta edes yksi hyvä löytyisi.

Vierailija
56/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varaa vaikka ensi pääsiäiseksi matka Espanjaan johonkin paikallisten asuttamaan kaupunkiin, tai matkusta vuoden vaihteen ajaksi Madeiralle. Näkökulmasi matkusteluun voi yllättäen muuttua

Minä olin viime uuden vuoden Madeiralla. Ei se ole pitkä matka, ihan kohtuullinen minusta, vaikka sää sattuikin olemaan vaihteleva viikon aikana ja tuulet kiusasivat.

-ap

Te olettekin todnäk. olleet pakettimatkalla, jossa suorat lennot! Kyllä Madeiralle halpislennot kestää helposti yli 12 tuntia, jopa 15 t, jos on koneen vaihtoja välissä. Mä luulen että tuo ehdottaja tarkoitti niitä.

Ai että vain pakettimatka takaa suorat lennot :D huhhuh mikä väärä tieto! Ostat itse lennot, ja valitset ne mitkä itsellesi sopii parhaiten. Kyllä, usein halvimmat ovat välilaskulla. Mutta hieman kun käyttää aikaa ja vaivaa lentojen etsimiseen, löytää hyvän hintaiset suoratkin lennot.

Itse pidän matkustamisesta mutta en tykkää tuhlata liikaa aikaa paikasta toiseen siirtymiseen. Eli valitsen sellaisen kohteen, johon on kohtuullinen lentomatka.

En ole sama mutta siitä vaan etsimään Madeiralle edullisia suoria lentoja uuden vuoden tienoilla 😂

Vierailija
57/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkeily. En ole pätkääkään mökki-ihminen, eikä ole onneksi mieskään.

Vierailija
58/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se. Kun ei kainaloon tulijoita välttämättä ole. Itse esimerkiksi en katso elokuvia kotona ikinä, siis en koskaan. Ja televisiota ei ole, mutta tabletilta katson joitain sarjoja, kuten Masterchefia tai Uutisvuotoa tai Amazing racea. Moni ystävä ja tuttava on luopunut tv:n katselusta kokonaan. Käyn kyllä leffassa silloin tällöin hyvässä seurassa. Tällä viikolla kävin katsomassa Oppenheimerin ja viime viikolla Barbien. Ranskalaiset elokuvat on kuitenkin enemmän minun juttu kuin amerikkalaiset.

Eipä sieltä tule katsottavaakaan enää. Telkkarista siis. Aivokuollutta "realityä" tai ikivanhojen leffojen uusintoja. Sadatta kertaa. Joskus joku mielenkiintoinen dokkari tai on joku isompi urheilutapahtuma, niin tulee katsottua, jos sopivaan aikaan sattuu tulemaan. Muuten lähinnä taustalla. Tai pelikäytössä.

Vierailija
59/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laskettelu / lumilautailu

En vaan tykkää. Kauhea hehkutus aina kaikilla, mutta sitten istutaan lähinnä jossain rinnebaarissa.

No minä ainakin istun siellä rinnebaarissa, koska

1. Paksut nilkat turpoaa. Kun laskettelun 13-17-vuotiaana, pystyi laskemaan vaikka 50 kertaa. Nyt reilut 30 vuotta myöhemmin nilkat on tulessa jo muutaman laskun jälkeen. Jalkoja on pakko lepuuttaa. Toki nykymonot myös kiristää nilkkaa eri tavalla kuin entisajan välineet.

2. Ylös päin meno on aina työlästä, vaikka hissillä menee. Kyllä sieltä alaspäin aika nopeasti sujahtaa, mutta kaikki muu vaatii vaivaa. Juon pullakahvit tyyliin 2 kertaa laskettelupäivän aikana ja jos tulee kylmä, saatan yhden minttukaakaonkin ottaa.

Vierailija
60/84 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

En ole sama mutta siitä vaan etsimään Madeiralle edullisia suoria lentoja uuden vuoden tienoilla 😂

Tuo on hyvä pointti. Ihmiset hehkuttaa, että näin ja näin halvalla saatiin matka. Ensinnäkin aika. Minä saan tietää kesäloman ajankohdan huhtikuun lopussa ja jos syksylle haen lomaa, se vahvistetaan 1 kk aiemmin. Lapsilla on lomaa koulusta tiettyyn aikaan. Esimerkiksi hiihtomaviikon kaikki matkat on niitä huippukalliita. Minne edes sattuu saamaan. Se on tosi kiva kun lomansa saa tietää suunnilleen tammikuun alussa ja matkat on jo loppuunmyyty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi