Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitko 18v:n lähteä ulkomaille kaverin kanssa?

Vierailija
06.08.2023 |

18v tyttö on lähdössä kaverinsa kanssa Marokkoon. Ovat itse säästäneet rahaa matkaa varten. Äitinä vähän huolestuttaa tietenkin, miten noin nuoret pärjäävät.

Olen yrittänyt puhua tyttöä ympäri, mutta pitää päänsä. En täysi-ikäistä periaatteessa voi kieltääkään, mikä neuvoksi?

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Markkossa muutama vuosi sitten retkeilemässä olleet, olivatko Ruotsista tai Norjasta ne nuoret parikymppiset naiset, niin joutuivat eroon päistään. 

Ryhmä heimolaisia saarsi, otti kiinni, piti vankija, pyysi lunnaita mutta kumminkin tappoi, kova kohtalo kuolla päättömänä Marokossa. 

Tätä tapahtuu ihan täällä kotisuomessakin. Ja kaikkialla maailmassa. Mutta jokainen elää tavallaan, joko pelon kautta tai sitten jonkun muun.

Ai kaikkialla ja Suomessakin on lupa raiskata ja tappaa, jos sattuu katsomaan vieraan miehen silmiin. Jos noin ajattelet ja päästät lapsesi minne vaan, voit vaan odotella ennenpitkään tulevaa suruviestiä, vai onko se sinulle suruviesti?

Vierailija
82/99 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä sille video, jossa ruotsalaiset lesbot liftaavat muslimaiden läpi. Jo Balkanilla sanottiin, että ei kannata, mutta pääsivät Turkkiin saakka, jossa heidät raiskattiin ja päät leikattiin irti. Marokko on vielä pahempi maa kuin Turkki.

Kuvia?

Tuskin haluat nähdä kuvia. Tytöt olivat Norjalaisia ja olen nähnyt heidän kuvaamansa viimeisen videon. Karua katsottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minä lähdin yksin. Eikä ollut edes kännyköitä silloin.

Jakorasioilla ei ole huolenpäivää siellä. Kaikki käy kunhan saa.

Vierailija
84/99 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marokkoon? Päästäisin, mutta pakottaisin ensin molemmat teinit katsomaan videon, jossa norjalaiselta naiivilta matkailijatytöltä leikataan pää irti. Sitten kehottaisin olemaan varuillaan siellä, sillä äidin huutaminen ei siinä kohtaa enää auta.

Vierailija
85/99 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä sille video, jossa ruotsalaiset lesbot liftaavat muslimaiden läpi. Jo Balkanilla sanottiin, että ei kannata, mutta pääsivät Turkkiin saakka, jossa heidät raiskattiin ja päät leikattiin irti. Marokko on vielä pahempi maa kuin Turkki.

Kuvia?

Tuskin haluat nähdä kuvia. Tytöt olivat Norjalaisia ja olen nähnyt heidän kuvaamansa viimeisen videon. Karua katsottavaa.

Haluan nähdä. Vinkkiä miten voisin löytää?

Vierailija
86/99 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä antaisi lupaa!

Onneksi aikuinen ei lupaasi tarvitse

18 vee ei oo aikuinen, täysikäinen kyllä. Ja niin kauan kun minun katon alla asuu niin minun sääntöjä noudattaa :)

Tiesitkö että 18 vuotias voi muuttaa omaan asuntoon ja ihan ilman sinun lupaasi?

Tiesin. Kenen leipää syöt sen lauluja laulat.

Laki on eri mieltä. Sinulla ei ole mitään velvollisuutta elättää täysi-ikäistä lastasi.

Mutta vaikka elättäisitkin, se ei anna sinulle määräysvaltaa lapsesi asioihin.

Meidän perheessä toimitaan näin. Turhaan vänkäät vastaan.

Vierailija
87/99 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvia?

KVG. Jos et osaa itse etsiä, niin olet turhake, joka ei osaa yhtään mitään. Et silloin ansaitse nähdä videota.

Vierailija
88/99 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joihinkin maihin päästäisin, mutta Marokko ei kuulu niihin.

Miten voit estää täysi-ikäistä?

Voi aina valistaa ja kertoa totuudenjyviä kohdemaasta. Myös miten siellä tulee käyttäytyä ja pukeutua. Kaikki hymyilevät ihmiset eivät ole hyväntahtoisia. Miehiä silmiin katsominen on kutsu seksiin.

Miehet saalistavat ulkomaalaisia naiiveja ja luottavaisia naisia tehdäkseen pahaa heille. Seuraavat hotelliin ja jäävät väijymään lähelle, jos tyttöturisti lähtisi pimeällä liikkeelle vaikka yksin. Hotellin huonesiivooja voi raiskata ja pahoinpidellä.

Yksin ilman miesseuraa matkustavat naiset ovat huonoja naisia ja täten vapaata riistaa kenelle vaan.

Kerro nyt vaikka alkuun nämä.

Vierailija
89/99 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvia?

Kaotic.com:ista saatat löytää. Katso myös entistä rotten.com:ia vastaavat sivut Wikipediasta. Itse näin muistaakseni liveleak.com:issa, jota ei enää ole.

Vierailija
90/99 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joihinkin maihin päästäisin, mutta Marokko ei kuulu niihin.

Miten voit estää täysi-ikäistä?

Voi aina valistaa ja kertoa totuudenjyviä kohdemaasta. Myös miten siellä tulee käyttäytyä ja pukeutua. Kaikki hymyilevät ihmiset eivät ole hyväntahtoisia. Miehiä silmiin katsominen on kutsu seksiin.

Miehet saalistavat ulkomaalaisia naiiveja ja luottavaisia naisia tehdäkseen pahaa heille. Seuraavat hotelliin ja jäävät väijymään lähelle, jos tyttöturisti lähtisi pimeällä liikkeelle vaikka yksin. Hotellin huonesiivooja voi raiskata ja pahoinpidellä.

Yksin ilman miesseuraa matkustavat naiset ovat huonoja naisia ja täten vapaata riistaa kenelle vaan.

Kerro nyt vaikka alkuun nämä.

Tämä. Juuri näin. Kiitos. Eihän nyt missään nimessä erääseen skeidoimpaan ja maahan, varsinkin nuorena tyttönä. Marokkohan on ihan hirveä riskimaa länsimaalaisille naiveille nuorille tytöille. Yritä nyt suostutella, että miksi ei vaikka etelä-eurooppaan.

Vierailija
91/99 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi kieltää täysi ikäistä lähtemästä.

Vierailija
92/99 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä pelotellaan. Karmeita rikoksia turisteille voidaan tehdä missä tahansa maassa, ja on tehtykin.

Vierailija
93/99 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat siis puuttua aikuisen lapsesi elämään?

Vierailija
94/99 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu nuoresta ja nuoren kaverista. Omata kuopuksesta en ollit järin huolissani, kun hän lähti 17-vuotiaana kaverinsa kanssa britteihin. Takaisin tulivat, vaikka välillä olivat hukanneet passinsa ja lentolippunsa... mutta poliisit olivat auttaneet, ja Lontoon julkinen liikenne. Esikoinen lähti 16-vuotiaana Nykkiin koululuokkansa kanssa. Noh, oli hänkin siellä porukasta omille teilleen lähtenyt, mutta takas tuli porukan kanssa kumminkin.

Olin itse viime syksynä puolison juuri ja juuri täysi-ikäisen lapsenlapsen ja tämän 16-vuotiaan kaverin kanssa pari viikkoa samassa villassa. Vaikka asuttiin samassa talossa, niin lähthän noikin sieltä vetämään viinaksia lähimpään bilekaupunkiin. Tulivat kumminkin takas, ja elämä jatkui asiaankuuluvien palautekeskustelujen (joita käytiin siis kotimaahan asti) jälkeen ihan mukavasti.

Nuorille pitää antaa siimaa, luottoa, ja vanhemman rooliin kuuluu myös olla sydän syrjällään niiden kakaroidensa puolesta. Sillai se nuori kasvaa. Ja myös se vanhempi.859

Vierailija
95/99 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasitko kahlita patteriin?

Vierailija
96/99 |
07.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päästäisin, mutta en Marokkoon.

sama

Vierailija
97/99 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Why nyt?

Vierailija
98/99 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika oli tietenkin erilainen n. 40 vuotta sitten, kun 16-17-vuotiaana kaverin kanssa interreilattiin.

Nukuttiin asemilla ja torien laidoilla muutamana yönä, eipä mitään häiriötä.

Silloin tuntui suurin uhka olevan terroristit, joiden etsintäkuulutuksia oli pitkin kaupunkeja.

Vierailija
99/99 |
10.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä, tripadvisoryssä ja muualla on aika paljon aiheesta solo female traveler in Morocco, lukisin sieltä niitä ja suosittelisin heille joitain. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä