Sunnuntaisin olisi ihana loikoilla jonkun miehen kanssa sohvalla
Ja katsoa leffoja. Surettaa, etten ole sellaista onnistunut elämääni saamaan. Treffeillä olen kyllä käynyt, mutta kaikki ovat ghostanneet tai torjuneet sen jälkeen. Olen harkinnut jopa maksullista seuraa.
N42
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Täällä olis 30v mies
Missä päin Suomea olet?
Ap
Hae taloyhtiön pihalta joku mies. Lupaa hänelle ananaslimsaa, niin katsoo vaikka romkommeja.
Vierailija kirjoitti:
Saako mies piereskellä?
Ei saa. Eikä muutenkaan haista.
Ap
Nykyisin on sellaisia miehenkorvike nukkeja, sellaisen kanssa voi sitten harrastaa vaikka mitä. Eikä koskaan väitä vastaan, lyö, mene kavereiden kanssa kaljalle tai anna huonoja neuvoja.
Mitä leffaa ehdottaisit katsottavaksi?
Joo, oishan se kivaa, jos se ei olisi oma mies.
Vierailija kirjoitti:
Joo, oishan se kivaa, jos se ei olisi oma mies.
Pakottaako sun äijä sut hengaamaan sen kanssa?
miksi on ghostattu? mitä teit, sanoit tai muuten vain mokasit? etkai vaan ehdottanut avioliittoa ensitreffeillä?
Olis kyllä kiva. Samaa kaipaisin itsekin omaan elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Mitä leffaa ehdottaisit katsottavaksi?
Varmaan jotain komediaa alkuun.
Ap
Vierailija kirjoitti:
miksi on ghostattu? mitä teit, sanoit tai muuten vain mokasit? etkai vaan ehdottanut avioliittoa ensitreffeillä?
En minä tiedä, enkä tietenkään ole ehdottanut avioliittoa. En ehkä vaan ole tarpeeksi viehättävä.
Ap
Mä en voisi, mies piereskelee jatkuvasti ja sohva haisee perseeltä! Ärsyttää!
Vierailija kirjoitti:
Vain sunnuntaisin? Ei käy.
Varsinkin sunnuntaisin. Muutkin päivät käy kyllä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nykyisin on sellaisia miehenkorvike nukkeja, sellaisen kanssa voi sitten harrastaa vaikka mitä. Eikä koskaan väitä vastaan, lyö, mene kavereiden kanssa kaljalle tai anna huonoja neuvoja.
Näö ei ees vedä röökiäkään kuulema!
Et ole nii kaunis niille komeille miehille joita olet yrittänyt iskeä. Laskee rimaa reilusti niin saat kyllä helposti sitten miehen
Täällä olis 30v mies