Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sunnuntaisin olisi ihana loikoilla jonkun miehen kanssa sohvalla

Vierailija
06.08.2023 |

Ja katsoa leffoja. Surettaa, etten ole sellaista onnistunut elämääni saamaan. Treffeillä olen kyllä käynyt, mutta kaikki ovat ghostanneet tai torjuneet sen jälkeen. Olen harkinnut jopa maksullista seuraa.

N42

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän te puppelipojat tykkäätte tehdä.

Vierailija
22/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoehto on tosiaan laskea rimaa tai muuten muuttaa niitä hakukriteereitään. Tähän mennessä kaikki ovat ghostanneet, joten sinun on alettava tapailla toisenlaisia miehiä, jos meinaat jonkun saada siihen sohvalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Et ole nii kaunis niille komeille miehille joita olet yrittänyt iskeä. Laskee rimaa reilusti niin saat kyllä helposti sitten miehen

Ihan tavallisten miesten kanssa olen käynyt treffeillä.

Ap

Vierailija
24/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy kun kelpaa vaan laatikkoleuka körmyniska ylivääpelilentäjäkunnanjohtaja. Pitäs kelpuuttaa normi ukko niin olis kaikille parempi .

Vierailija
25/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Et ole nii kaunis niille komeille miehille joita olet yrittänyt iskeä. Laskee rimaa reilusti niin saat kyllä helposti sitten miehen

Ap

Ja olet sitten antanut pakit jokaiselle. Kyllä nainen saa kyllä miehen jos vaan haluaa.

Vierailija
26/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti mies kirjoitti:

Ap

Ja olet sitten antanut pakit jokaiselle. Kyllä nainen saa kyllä miehen jos vaan haluaa.

Ei. Minä olen saanut pakit kaikilta vaikka olisin ollut valmis katsomaan läpi sormien esim. Man boobseja.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi