Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häissä kahvin kanssa piirakka, jossa sekamarjoja

Vierailija
06.08.2023 |

Mietin vaan että miksi juhlaan tuollainen valinta, arkisista arkisinta... Moni ei hakenut lisää.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap onko sinulla usein yhtä negatiivinen asenne elämään? Mahtaa olla raskasta.

Aika monella palstalaisella on. Ovat raskaita ihmisiä.

Vierailija
22/28 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään tosi paljon marjapiirakoista, joten olisikin mukavaa olla häissä ja syödä jotakin piirakkaa kuin niitä ylimakeita kakkuja. Minä olen aina se, joka ei hae sitä kakkua ollenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulla päivittäiseen arkeen kuulu marjapiirakoiden syöminen sen enempää kuin kakkujenkaan, ei siis ole lainkaan arkista.

Vierailija
24/28 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli häissä uunijäätelöä. Olisikko se kelvannut ap:lle?

Vierailija
25/28 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista ärsyttävintä tollaset arvostelijat. Jos ei sulle maistu,niin älä syö. Kaikkia ei voi miellyttää. Olisko sulta pitänyt kysyä,millaiset tarjoilut laitetaan toisten häihin?

Vierailija
26/28 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ongelma sekamarjat vai marjapiirakka? Itse en kokisi kumpaakaan ongelmaksi ja oli jälkkäri mikä tahansa, niin en hakisi lisää.

Vierailija
27/28 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta,  meillä hääjuhlat oli kotona omassa puutarhassa ja nimenomaan kaikki tarjoilut itsetehtyjä ja suht arkisia koska en ole leipuri ammatiltani. Ap:n kaltaiset nurisijat jätetään yleensä kutsumatta.

Vierailija
28/28 |
29.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö. Jokainen tarjoaa omissa häissään mitä itse haluaa. Marjapiirakka kuulostaa hyvälle. Maanläheiselle hääparille nappivalinta. Asiatonta ja epäkunnioittavaa haukkua häiden tarjoiluja. Jos ei maistu, älä syö.