Häissä kahvin kanssa piirakka, jossa sekamarjoja
Mietin vaan että miksi juhlaan tuollainen valinta, arkisista arkisinta... Moni ei hakenut lisää.
Kommentit (28)
Tykkään tosi paljon marjapiirakoista, joten olisikin mukavaa olla häissä ja syödä jotakin piirakkaa kuin niitä ylimakeita kakkuja. Minä olen aina se, joka ei hae sitä kakkua ollenkaan
Eipä mulla päivittäiseen arkeen kuulu marjapiirakoiden syöminen sen enempää kuin kakkujenkaan, ei siis ole lainkaan arkista.
Meillä oli häissä uunijäätelöä. Olisikko se kelvannut ap:lle?
Kaikista ärsyttävintä tollaset arvostelijat. Jos ei sulle maistu,niin älä syö. Kaikkia ei voi miellyttää. Olisko sulta pitänyt kysyä,millaiset tarjoilut laitetaan toisten häihin?
Oliko ongelma sekamarjat vai marjapiirakka? Itse en kokisi kumpaakaan ongelmaksi ja oli jälkkäri mikä tahansa, niin en hakisi lisää.
Ai kauheeta, meillä hääjuhlat oli kotona omassa puutarhassa ja nimenomaan kaikki tarjoilut itsetehtyjä ja suht arkisia koska en ole leipuri ammatiltani. Ap:n kaltaiset nurisijat jätetään yleensä kutsumatta.
Höpöhöpö. Jokainen tarjoaa omissa häissään mitä itse haluaa. Marjapiirakka kuulostaa hyvälle. Maanläheiselle hääparille nappivalinta. Asiatonta ja epäkunnioittavaa haukkua häiden tarjoiluja. Jos ei maistu, älä syö.
Aika monella palstalaisella on. Ovat raskaita ihmisiä.