Ihan älytön riita puolison kanssa.
Antakaa mulle näkökulmaa tähän riitaan, miten voisin ymmärtää puolisoani.
Oltiin eilen juhlimassa ja mies pahoinvoiva. Tilasin aamulla ruokaa, eikä mies tilatessa maininnut mitään, että hänkin haluaisi ruokaa oletin että ei kykene syömään mitään.
Tilasin itselleni pitsan ja mies hermostui tästä aivan totaalisesti! Riehui ja haukkui minua, olen kuulemma itsekäs paska ja sellaisena aikoo minua jatkossa kohdella.
Oli siis vieressä makoilemassa ja miettimässä tilaustani, sitten otti hepulit kun kerroin tilauksen olevan valmis.
Kommentit (28)
1. ette vielä tuohon ikään mennessä osaa juhlia ilman känniä ja krapulaa
2. ette vielä tuohon ikään mennessä osaa keskustella vaan oletetaan toisen puolesta
3. onneksi teillä ei ole lapsia, jotka olisivat jääneet ilman ruokaa tänäänkin
Miksi olette vielä saman katon alla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin sanonut, että sori, luulin, että olet pahoinvointinen, etkä pysty syömään.
Ja että senkun teet oman tilauksen erikseen, jos ruokaa sittenkin haluat.Jos olis vielä jatkanut kiukuttelua, niin vaihtaisin mieslapsen aikuisempaan.
Kyllä, pyysin anteeksi ja olin aivan yllättynyt hänen reaktiosta!
Ehdotin ruoan tilaamista hänelllekkin, mutta ei suostunut. Huusi ja riehui vain. Sanoi, että minun tulee nyt kärsiä seuraukset
Olen aika varma että tämä tapahtui Porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin sanonut, että sori, luulin, että olet pahoinvointinen, etkä pysty syömään.
Ja että senkun teet oman tilauksen erikseen, jos ruokaa sittenkin haluat.Jos olis vielä jatkanut kiukuttelua, niin vaihtaisin mieslapsen aikuisempaan.
Ehdotin ruoan tilaamista hänelllekkin, mutta ei suostunut. Huusi ja riehui vain. Sanoi, että minun tulee nyt kärsiä seuraukset
No eiköhän se sitten ollut siinä. Idiootti olit sinäkin jos et edes kysynyt haluaako toinenkin pizzaa, mutta tuollainen suuttuminen on ihan älytöntä. Onko mies joku impulssikontrolliton mt-potilas? Tuollainen raivari on aika iso varoituslippu. Seuraavalla kerralla voi tulla turpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehdotin ruoan tilaamista hänelllekkin, mutta ei suostunut. Huusi ja riehui vain. Sanoi, että minun tulee nyt kärsiä seurauksetOlen aika varma että tämä tapahtui Porvoossa.
Voin kertoa, että itsellekkin tuli ihan uskomattomana yllätyksenä tämä reaktio
Jos ollaan parisuhteessa niin aina ajatellaan kahden edestä. Jos tilataan niin tilataan 2. Jos ei syö heti niin varmasti syö mieluusti myöhemmin. Lopeta toi omaan napaasi tuijottaminen ja pyydä anteeksi!
Miksi seurustelet paskan jännä miehen kanssa. Aiotko tosiaan iolla loppuelämäsi sen miehen kanssa?