Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahdonvoima

Vierailija
06.08.2023 |

Miten olet parantanut tahdonvoimaasi?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomalla rutiineja. Tottumus auttaa, niin että sitä tahdonvoimaa ei tarvi nin paljon.

Vierailija
2/10 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolkuttamalla itselleni, että lopussa kiitos seisoo. Lisäksi tuo on osoittautunut elämän varrella todeksi. Esimerkiksi, että säästämällä ja sijoittamalla voi vaurastua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuamalla, että minä olen se, joka päättää ajatuksistani ja tunteistani. Minä olen itseni jumala. Minä olen hallinnassa. Kaikki on lähtöisin minusta.

Vierailija
4/10 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat tahdonvoimalla? Vuoria silläkään ei siirretä ja nöyryys olisi hyväksi tai muuten voi puskea päätänsä kipeäksi tyhmyyttänsä alati.

Vierailija
5/10 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuamalla, että minä olen se, joka päättää ajatuksistani ja tunteistani. Minä olen itseni jumala. Minä olen hallinnassa. Kaikki on lähtöisin minusta.

Älä puske tahdonvoimalla pois käsiteltäviä asioita ja tunteita. Hyväksy totuus. Et ole Jumala.

Vierailija
6/10 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemällä asioita. Mitään ei saa, jos mitään ei tee.

Vierailija
7/10 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luomalla rutiineja. Tottumus auttaa, niin että sitä tahdonvoimaa ei tarvi nin paljon.

Tässä on se vaara että pienikin virheliike saa sinut sijoiltasi. Tahdonvoimallakin pitäisi olla rajansa, liian paljon ehdottomuutta. Se rajoittaa ihmisten kanssa toimeentulemista ja rentoa elämää.

Vierailija
8/10 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat tahdonvoimalla? Vuoria silläkään ei siirretä ja nöyryys olisi hyväksi tai muuten voi puskea päätänsä kipeäksi tyhmyyttänsä alati.

Tahdonvoimalla tarkoitan että pystyt tekemään ne asiat mitä suunnittelit tekeväsi vaikkei se olisi ollenkaan mieluisaa.

Vierailija
9/10 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tahdonvoimalla tarkoitan että pystyt tekemään ne asiat mitä suunnittelit tekeväsi vaikkei se olisi ollenkaan mieluisaa.

Okei, se on hyvä että olennaiset asiat saa ja tulee tehtyä.

Vierailija
10/10 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pittäähän ne hommat hoitaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän