HS: Joka 12. suomalainen jonotti lippuja Coldplayn konserttiin.
Jepjep. Uskoo ken haluaa 🤣
Kysyntä Coldplayn keikoille oli valtavaa. HS:n tietojen mukaan lipunostajia oli jonossa liki 400000 vielä tunti myynnin alkamisen jälkeenkin.
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Tästä ja Barbie-elokuvan suosiosta näkyy, kuinka voimakkaasti some vaikuttaa etenkin nuoriin naisiin. Joku postaa nähneensä Barbien tai ostaneensa Coldplay-liput, ja kavereilla nousee FOMO. He tekevät saman, postaavat ja ilmiö jatkaa leviämistään.
Massa-ajattelu tuntuu kasvaneen. Se on huolestuttavaa. Periaatteessa annat luvan toisille, ryhmälle, ohjailla sinua. Siinä on epäinhimillisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Coldplayllä on kokonaisuus kunnossa. Mahtava bändi, kappaleet vähintään radiosta tuttuja monelle. Bändin tekemä hyväntekeväisyys suurta ja mm. istuttavat puun jokaista ostettua konserttilippua kohden. Ovat lahjoittaneet tuotoistaan hyväntekeväisyyteen koko bändin olemassaolon ajan, sitä en tiennyt aiemmin, mutta lisää bändin pisteitä.
Hyvä meno mielestäni huokuu heidän musiikkiinsa. Kappaleet ovat kauniita ja niistä tulee hyvä olo. Tykkään myös laulaa mukana. Laulajan ääni on persoonallinen ja kaikki eivät falsetista tykkää, minusta se on hieno. Kuinka paljon musiikkimakua pitää perustella? Mikä näille kysyjille riittäisi
Etkö pysty tuon enempää kertomaan? Kuin kokonaisuus kunnossa ja hyvä meno huokuu ja mukava olo tulee.
Mitäs jos Levyraadissakin kaikki raatilaiset olisivat vain sanoneet näin ja eikun seuraava kappale? Pistekenttäkin jäisi tyhjäksi.
Pidän outona ihmistä, joka tykkää jostain, mutta ei pysty sanomaan siitä mitään. Tosiasiassa kaikesta voidaan vaihtaa mielipiteitä. Eri asia on, osaako ihminen ajatella ja tarkkailla toimintaansa ja mielihalujensa luonnetta.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule yhtään biisiä mieleen.
Olen 54v.
Mulle tulee coldplaysta vain yksi biisi mieleen ja sekin vain sen takia että pöllivät koko kertosäkeen melodian ja riffin Kraftwerkiltä. Tosin maksoivat sitten tekijänoikeuksiakin oikeaan osoitteeseen. En ole ymmärtänyt tuota suosiota ja tämä lipunmyyntihypetys ihmetyttää vielä enemmän.
Jos S-ryhmä tilaisi prisman asiakkaille musiikkia niin se olisi just sellaista mitä coldplay tekee
Vierailija kirjoitti:
Jos S-ryhmä tilaisi prisman asiakkaille musiikkia niin se olisi just sellaista mitä coldplay tekee
Joku tavallisuus bändin musiikissa tosiaan on... Mutta samalla bändi ottaa itsensä aika vakavasti ja ruikuttavat kappaleet tuovat vähän Yö-yhtyeen mieleen. Molemmilla yhdistelmä tavallisuutta ja totisuutta.
Tämä yhdistelmä ei oikein toimi itselläni. Yö on näistä rehellisempi tyyliltään. Coldplay "venkoilee" omituisesti ja mukanuorekkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku yhtyeen musiikista pitävä kertoa miksi se on niin hyvää? Tuntuu uppoavan moneen suomalaiseen, mutta muutaman ihan hyvän kappaleen ulkopuolelta en oikein bändin musiikillista hienoutta ymmärrä? Käyn kuitenkin lähes kuukausittain keikoilla ja kuuntelen lähes päivittäin muuta musiikkia kuin näitä.
Brittipoppi oli muodikasta 80-luvulla syntyneiden nuoruudessa.
Coldplayssä on paljon nostalgiaa ainakin
Coldplay ei ole ikinä ollut brittipoppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaha! Onko muiden maailmanluokan bändien arvoa samalla tavalla arvosteltu? Kysyntä puhuu puolestaan.
Itselläni yli 30-vuotiaalla naisella nostalgia on niin vahvaa, että olen onneni kukkuloilla lippujen kanssa. Koko bändin musiikkituotanto on minulle tuttua. Jos se ei sitä ole muille, niin hyvänen aika älkää ostako lippuja keikalle sitten :D ihme valitusta muiden tekemisistä
Enkä ole enää pariin vuoteen ollut somessa, joten en ole julkaisemassa mitään kuvia. Onko vaikea ymmärtää erilaisia musiikkimakuja? Ja kaiken lisäksi bändillä on arvot kunnossa, toisin kuin joillain kohubändeillä, joilla sitten riittää puolustajia maailmalla vaikka ei ehkä tarvitsisikaan loputtomiin puolustella.
Arvot kunnossa mutta koko "bändi" on valkoisia cissuja? Kertoo paljon ajatusmaailmasta että antaa rahaa mieluummin tuollaiseen kuin tukisi rodullistettuja BIPOC ihmisiin kuuluvia artisteja joilta kappaleet on omittu ja whitewashed.
Ihan neverhöörd-bändi. Jotain naistenmusaa?
M36
Itse jonotin puolitoista tuntia ennen kuin pääsin sisään ja aloitin jonottamisen kun lipunmyynti alkoi klo 10 kuten oli neuvottu sivuilla.
Silloin ei ollut kai jäljellä kuin niitä lippuja jotka palasi myyntiin jonkun varauksesta joka oli ehtinyt lippua varata jo.
Miksi pääkirjoituksen kuva viittaa Bruce Springsteeniin?
Lippuja jonotti myös ulkomaalaiset, ei kaikki olleet suomalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Coldplay on siinä mielessä outo bändi, että se tuntuu olevan valtavan suosittu, mutta siitä huolimatta ainakaan minä en henkilökohtaisesti tunne ketään joka sitä kuuntelisi edes satunnaisesti.
Mulle taas Coldplay on aina ollut bändi, jolta suurin osa ihmisistä tietää kourallisen biisejä ja pitää niistä, mutten ole koskaan törmännyt intohimoisiin tosifaneihin.
No ei siitä juuri kukaan ystäväpiirisi ulkopuolella ole edes kuullutkaan. Kuten en minäkään.
Lippumenekki kertoo kyllä erilaista tarinaa.
Toivottavasti silloin tuulisi ja vihmoisi vettä. Lämpöasteita 15
Mielellään vielä teknisiä ongelmia ja tappeluita jotka keskeyttää konsertin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pääkirjoituksen kuva viittaa Bruce Springsteeniin?
Toka virke: "Tänä vuonna kiertueella olevista supertähdistä toiseksi eniten lipputuloja on ansainnut Bruce Springsteen and The E Street Band."
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti silloin tuulisi ja vihmoisi vettä. Lämpöasteita 15
Mielellään vielä teknisiä ongelmia ja tappeluita jotka keskeyttää konsertin.
Minkä ihmeen takia? Mitä se sua liikuttaa, että jotkut on keikalla viihtymässä?
On kyllä harvinaisen tylsää ja munatonta musiikkia.
Pikkutytöstä asti olen kuunnellut Coldplayta ja onneksi sain lipun:)
Luulin että sellainen erilaisuuden tavoittelu ja ajatus siitä että jostain on noloa tykätä, jäisi viimeistään sinne teiniaikoihin. Mä voin olla ihan rehellisesti tylsä Coldplayn kuuntelija, ei ole tarvetta yrittää olla erikoisempi tai räväkämpi. Enkä myöskään näe tarvetta tentata joissain Käärijä- tai Blind Channel -keskusteluissa että MIKSI te kuuntelette tätä kun MINÄ en ymmärrä???
N27
Jokainen on jonottanut useammalla laitteella.