HS: Joka 12. suomalainen jonotti lippuja Coldplayn konserttiin.
Jepjep. Uskoo ken haluaa đ€Ł
KysyntÀ Coldplayn keikoille oli valtavaa. HS:n tietojen mukaan lipunostajia oli jonossa liki 400000 vielÀ tunti myynnin alkamisen jÀlkeenkin.
Kommentit (78)
hönkÀys kirjoitti:
SitÀ ihmettelen ettÀ miten tuollainen rimputtelu ja mÀÀkiminen voi olla suosiossa.
đđđ
Coldplayn lyttÀÀjÀt: mitÀ kuuntelette itse? MikÀ on parempaa musiikkia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmÀrrÀ miksi tÀmÀ Coldplay aiheuttaa niin paljon kiukkua joidenkin sellaisten keskuudessa, jotka eivÀt siitÀ pidÀ. Ketjun aiempi vertaus metallimusiikkiin oli mielestÀni osuva. ItsekÀÀn en juuri metallia kuuntele, mutta kun Suomessa on kaikenmaailman metallimusiikin ja raskaamman musiikin festareita, niin olen nÀiden mustiin pukeutuneiden fanien puolesta onnellinen ja iloinen, kun saavat kuulla lempimusiikkiaan samanhenkisessÀ seurassa.
Joskus voi hetkeksi pysÀhtyÀ ja miettiÀ, miksi se erilaisuus niin kovasti pelottaa ja nostaa mielen puolustuskannalle (tai hyökkÀykseen).
EnemmistöllÀ tuskin on voimakkaita tunteita suuntaan tai toiseen ColdplaystÀ. Pikemminkin ÀrsyttÀÀ se, mitÀ he edustavat. Hajutonta, mautonta korporaatiopoppia, joka on niin valmiiksi pureskeltua ja haljua ettÀ sitÀ voisi soittaa vaikkapa Microsoftin kesÀjuhlissa.
TÀmÀ ei ole mikÀÀn genrekysymys. Esim. Cheekin isoille konserteille naureskeltiin ja niitÀ pilkattiin pröystÀilystÀ. Todelliset metallifanit nauravat Rammsteinin mainstream-metallin suosiolle. Ja niin edelleen...
Vaan kun ei soiteta pelkÀstÀÀn Microsoftin kesÀjuhlissa. Soitetaan neljÀ tÀyteenmyytyÀ konserttia Olympiastadionilla. Deal with it.
Ja taas mainittiin todelliset metallifanit. Aina toiset kuuntelijat ovat toisia parempia. Jos joku tykkÀÀ tÀstÀ musiikista niin miten se voi noin paljon hiertÀÀ :D mukavaa pÀivÀnjatkoa!
Kuunnelkaa enemmÀn ColdplaytÀ niin olette paremmalla tuulella kiukuttelijat <3
Voi haukotus sentÀÀn mitÀ musiikkia. Varmaan Toton jÀlkeen maailman tylsin yhtye.
hönkÀys kirjoitti:
SitÀ ihmettelen ettÀ miten tuollainen rimputtelu ja mÀÀkiminen voi olla suosiossa.
MÀ joskus ihmettelen miksi semmoinen korviaraastava mörinÀ on suosiossa.
Tai tekotaiteellinen ahdistusmusiikki.
Tai muka niin vakavastiotettava rock musiikki, jossa ollaan juron nÀköisinÀ ja halveksutaan kaikkea.
Miksi hyvÀnmielen pehmeÀ pop/rock on sellainen jota ei saisi julkisesti fanittaa :D kun se ei ole riittÀvÀn vakavasti otettavaa! Ei riitÀ ettÀ tulee hyvÀlle tuulelle, ei sitten millÀÀn.
Chris Martin (laulaja) on hauska kuin mikÀ :D katsokaa sen haastatteluja ;D
En tunne ketÀÀn joka olisi ostanut lipun tuonne. Taitaa olla helsinkilÀisten juttu.
Monet jonottavat turhaan eri areenoilla, koska televisiosta tulee uusintoja ja somessa on tullut kiesauksi tai muuta vastaavaa, vaikka mummoni sanoikin ettÀ olemme menettÀneet Àlymme ja taisi olla oikeassa
Jaa. No enpÀhÀn osallistunut tÀhÀnkÀÀn wouhotukseen. Tuskin seuraavaankaan.
Ihanaa, kun ihmiset on nÀin innoissaan jostain :)
Itsekin ihmettelen mikÀ tÀssÀ KylmÀsoitossa niin kiehtoo. BÀndillÀ ei taida olla yhtÀkÀÀn selvÀsti mieleenpainuvaa hittiÀ vaan kaikki kappaleet on sellaista totaaligeneeristÀ puhelimen jonotusmuzak-tier mÀÀkimistÀ ja rÀmpytystÀ. U2 on toinen samanlainen, edes fanit eivÀt osaa nimetÀ yhtÀÀn hittikappaletta.
Ja kun yliarvostetuista muusikoista puhutaan, niin RÀÀtÀli Nopea on toinen yhtÀ geneerinen, tÀysin mieleenpainumattomia kappaleita tusinatehtaileva hype-ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Coldplay on siinÀ mielessÀ outo bÀndi, ettÀ se tuntuu olevan valtavan suosittu, mutta siitÀ huolimatta ainakaan minÀ en henkilökohtaisesti tunne ketÀÀn joka sitÀ kuuntelisi edes satunnaisesti.
MinÀ en ollut aikaisemmin kuullutkaan. Onko tÀmÀ jokin Mandela-ilmiö?
MikÀhÀn toi coltplay oikein on. Jos jaksas niin googlettas.
Onkohan noilla jotain hittibiisejÀ. Youtuben tarjoamat ekat biisit aivan kauheaa ulinaa.
En ole kuullut koko yhtyeestÀ / laulajasta. Ennen yÀtÀ kwtjua en ollut kuullut tuota gildplay nimeÀkÀÀn. Olen 50v ja kuuntelen radiota lÀhes pÀivittÀin, mutta eipÀole tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Coldplay on siinÀ mielessÀ outo bÀndi, ettÀ se tuntuu olevan valtavan suosittu, mutta siitÀ huolimatta ainakaan minÀ en henkilökohtaisesti tunne ketÀÀn joka sitÀ kuuntelisi edes satunnaisesti.
Mulle taas Coldplay on aina ollut bÀndi, jolta suurin osa ihmisistÀ tietÀÀ kourallisen biisejÀ ja pitÀÀ niistÀ, mutten ole koskaan törmÀnnyt intohimoisiin tosifaneihin.
Oli pakko kuunnella yksi biisi kun lehdessÀ joka pÀivÀ aiheesta puhuttiin. On vinkupaskaa. Mutta minkÀpÀ tuolle voi kun ei ole ydinpommiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas Coldplay on aina ollut bÀndi, jolta suurin osa ihmisistÀ tietÀÀ kourallisen biisejÀ ja pitÀÀ niistÀ, mutten ole koskaan törmÀnnyt intohimoisiin tosifaneihin.
No ei siitÀ juuri kukaan ystÀvÀpiirisi ulkopuolella ole edes kuullutkaan. Kuten en minÀkÀÀn.
Nyt tÀÀllÀ jotkut vain haluavat pahoittaa fanien mielen, miksi nÀin? Who hurt you? Itse kuvittelevat ettÀ on olemassa jotenkin oikeampaa musiikkia. Tiesittekö, ettÀ musiikkimakuja on olemassa yhtÀ monta kuin niitÀ reikiÀkin. Musiikkimausta ei vaan ole pakko kinastella. Ette voi vaikuttaa siihen mitÀ kuulokkeistani kuuntelen. MitÀ kurjaa tÀytyy ihmisen elÀmÀssÀ olla ettÀ pitÀÀ lytÀtÀ muiden iloa? Ihan totta, kertokaa. Olen utelias.