Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeutua töihin +28c? Ei ilmastointia.

Vierailija
06.08.2023 |

Kuumaa on sisällä ja ulkona. Päivän aikana niin ulkoilua kun sisätyöskentelyä. Vaatteet ei voi kauhean paljastavia olla.
Vinkkejä vastaanotetaan. Näyttää kuumimmat kelit tulevan just kun loma loppuu.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päiväkodissa ja t-paita sekä shortsit . Isompien ryhmässä voi olla hame.

Vierailija
22/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kahta kuukautta mutta viikon näyttäis olevan. Ehtii siinä hiki lentää.

Varhaiskasvatuksessapa hyvinkin.

Missä päin Suomea on viikon verran noin kuuma? Itse en huomannut kuin parina päivänä hellelukemat ylittäviä lämpötiloja, vaikka kuinka yritin ympäri maan katsella. En siis epäile, kiinnostaa vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvalakki päähän ja minihame ilman pikkareita. Kaulaliina ja rukkaset käteen. Kontiot jalkaan. Karvapohjasuksilla töihin hiihtäen.

Vierailija
24/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu paljaana korkkarit jalas

Vierailija
25/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuolla raksoilla ja tehtaissa mitään ilmastointeja ole ja nykyisin vaaditaan pitkähihaiset-ja lahkeiset työvaatteet. Kädessä hanskat, päässä kypärä ja jalassa turvakengät.

Ai jaa. Kyllä meidän tehtaalla on t-paitoja ihan firman puolesta. Shortsitkin saa olla, mutta ne pitää tuoda itse sitten. En oo tuonut, kun firman vaatteet saa heittää töissä pyykkiin, ja omien housujen pesu olisi sitten omalla vastuulla. Työhousuissa on myös kivasti taskuja.

Vierailija
26/26 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raksalla töissä, kuulosuojaimet ja turvakengät pakolliset, shortseissa ja hihattomissa topeissa ei saa olla, eli Dimexit päällä mennään. Sisälämpötila kesällä usein 25-30 astetta, taukotiloissa ei juuri sen viileämpää. Fyysinen työ, jossa muutenkin tulee hiki, nostelua ja kumartelua. Usein kirjaimellisesti hiki virtaa selkää pitkin koko työpäivän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi