Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä palstahan aiheuttaa minulle ennenkuulumattoman alemmuuskompleksin!

Vierailija
16.12.2006 |

Olen siis ihmiskunnan pahin painajainen, amis, jolla on kouluttamattomat vanhemmat, (tai no, en tiedä, kuka isäni on), amismies, toinen lapsi tulossa, ei vakituista työpaikkaa ja ikääkin jo lähemmäs kolmekymmentä.

Tältä palstalta saa päivittäin lukea, miten kaltaiseni ihmiset ovat typeriä, sivistymättömiä, tyylittömiä ja juovat ja tupakoivat ja ovat häpeäksi kaikille. Jotkut jopa tekevät numeron siitä, etteivät tunne yhtään sellaista ihmistä kuin minä.

Tosiasiassa olen melko paljon lukenut, hoidan elämäni ja lapseni hyvin, minulla on korkeat moraalikäsitteet, en juo enkä tupakoi, tyylikäs en ehkä ole, mutta en annakaan sellaiselle paljon arvoa elämässäni.

Näitä amisduunareita on ystäväpiirini suurimmaksi osaksi, ja kukaan heistä ei täytä näitä rumia määritelmiä, joita täällä heistä viljellään.

Ilmeisesti minä annan näiden juttujen kuitenkin vaikuttaa itseeni, kun harmittaa aina niitä lukea, täytyy varmaan pitää palstataukoa, ja saada pääkoppa taas vähän selkeämmäksi!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa suurta provo proosaa.

Kuulostat ihanalta ihmiseltä.

Hauskaa joulun odotusta sinulle ja perheellesi!

Vierailija
2/3 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain huomannut, että " teikäläisillä" (anteeksi ontuva ilmaus) on usein paljon enemmän käytännön järkeä ja ns. sydämen sivistystä kuin monen monituisella tuntemallani akateemisesti koulutetulla, muka hienossa ammatissa toimivalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni on amis ja mulla on monta amiksesta valmistunutta kaveria. Taisit vähän ottaa herneen nokkaasi turhaan, ainakin jos tuohon tupakointikeskusteluun viittaat. Siellä todettiin, että tupakointi on yleisintä vähemmän koulutettujen keskuudessa. Se on tosiasia ja turha siitä kimpaantua. Mielestäni odottava äiti joka tupakoi on idiootti, oli hän miten koulutettu hyvänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme