Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä potkua parisuhteeseen?

Vierailija
07.01.2007 |

Olen raskaana, huonovointinen, iso, lihava, laiska ja nytkin pyörryttää. Viikkoja pian jo 20, mutta vaivat jatkuu. Lisäksi meillä on vilkas ja vaativa esikoinen. Tämä toinen raskaus alkoi suunnittelematta (ei pitänyt olla mahdollista). Olen osa-aikaisesti töissä, mikä hieman piristää mieltäni, mutta väsyttää. Esikoista kyllä vapaa-aikana hoidamme yhtä paljon.

Parisuhde vaan tuntuu huonolta. Koko raskausaika on enemmänkin kinasteltu ja tapeltu ja mua ei ole mikään huvittanut enkä myöskään varmaan ole ollut kaikkein mukavin.... Nyt pitäis tsempata, haluan parisuhteen kuntoon!!!!

Kaikkein pahimmalta tässä tuntuu että sain selville että miehellä on ollut kunnon flirttiä yhden kauniin alaisensa kanssa-en teidä kuinka vakavaa tuo on, en usko että mitään sen kummempaa pettämistä on tapahtunut-toivon niin. En ole miehelle asiasta maininnut, haluaisin vain saada muilla keinoin unohtamaan muut ja muistamaan minut.

Olisko kellään vinkkejä?! Ärsyttää olla tälläinen kun olen mutta kun olo ei ole mikään mainio...koskaan.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi