Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Hobby Hall verkkokaupasta?

Vierailija
06.08.2023 |

Siinä kysymys, asiakaspalveluun en saa yhteyttä. Valitsin tuotteen ja yritin maksaa verkkopankissa, mutta tarjottiin ainoastaan Danske bankkia.

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasimme reilu vuosi sitten kasvihuoneen, joka tuotiin sitten kotiin kolmessa erässä. Isäntä kokosi " palapeliä" aikuisen poikamme kanssa pitkään ja jo siinä vaiheessa kummasteli heppoisia kiinnikkeitä. No, ekalla kovemmalla tuulella oli useita kennolevyjä irronnut tai vääntynyt, yksi oli lentänyt aidan yli naapuriinkin. Valitimme asiasta valokuvien kera ja pyysimme uusia levyjä rikkoutuneiden tilalle. Ei suostuttu, kun varaosia ei kuulemma ole. Rahallista hyvitystä lupasivat  peräti 40,- !!! Sivuillaan oli kuitenkin myynnissä kennolevyjä.         Jatkoimme valitusta, jolloin kehoittivat purkamaan ja palauttamaan koko kasvihuoneen, jotta lähettäisivät uuden tilalle. Ei todellakaan jaksettu purkaa ja koota taas samanlaista sekundaa. Edes sitä 40 euroa ei lopulta saatu ja isäntä joutui kiinnittämään kaikki kennolevyt omilla ruuveilla pysyvämmin runkoon. Ikinä ei tilata enää mitään Hobby Hallista. 

Vierailija
22/48 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hobby Hallista on tehty paljon valituksia viime aikoina kuluttajaneuvontaan. Hobby Hall käyttää dropshippingiä tai vastaavaa ja toimittaa huonolaatuisia tuotteita. Ei ole enää sama yritys kuin aiemmin, eli toimitti omia tuotteitaan jotka olivat laadukkaampia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni tilasi itselleen takin. Varautui kiinankokoon tilaamalla kokoa XXXL. Toimitustapoja oli tasan yksi: kotiinkuljetus. Kuukauden perästä tuli Budbeen seurantalinkki ja tilaus Budbeen automaattiin. Paketti oli pieni, epäiltiin että siinä olisi ihan jotain muuta. Paketista paljastui kuitenkin tiukkaan pakattu takki joka oli kokoa M - siis aivan liian pieni. Koska palatutusohjeet Hobbyhallin sivulla kuuluvat "kotiinkuljetuksella tilatun tavaran palautuksesta veloitetaan 49,95€" kyselimme palautusohjeita. Krista-niminen palautusrobotti toisteli sivustolla olevia ohjeita laittaen vielä linkin sivustolle. Kyselimme useaan otteeseen miten "kotiinkuljetuksella" tullut paketti palautetaan. Ohjeita ei kuulunut. Olemme vakuuttuneita että tarjoamalla kotiinkuljetusta toimitustavaksi Hobbyhall kiertää postimyynnissä yleistä epäsopivan tuotteen palautusmahdollisuutta. En suosittele kenellekään Hobbyhallia hankintakanavaksi. Temustakin on helpompi tilata, tuotteet ovat sitä

Eihän budbeen automaattiin toimitus ole sama kuin kotiinkuljetus!

Vierailija
24/48 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusajat eivät ole sitä mitä tuotteiden kohdalla lukee. Mulla on tällä hetkellä tilaus, jossa toisessa tuotteessa oli nopea toimitus ja toisessa toimitetaan huomenna. Tilauksesta on jo 10 päivää aikaa ja toimitusajankohtaa on siirretty ensi viikon lopulle. Jos tuotteita ei lähetetä ensi viikon aikana, niin perun tilauksen. Toivottavasti rahat tulee 14 vrk:n kuluessa, kuten laki määrää. 

Vierailija
25/48 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen virolaisomistusta Hoby Hall oli todella hyvä.

Vierailija
26/48 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tavaraa, ja toimitus kesti kuukauden.

Kiinastakin tulee paljon nopeammin.

Vierailija
27/48 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Mavalan kynsienhoitotuote on siellä noin 80e. Ihan järjettömiä hintoja. 

Vierailija
28/48 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen kortilla maksanut aina eikä mitään ongelmia. Tavarat on tulleet postissa tai sitten olen ne käynyt hakemassa Tammiston myymälästä, jos se on mahdollista.

Nykyään nouto on Ylästössä kehä3:n vieressä. 

Minäkin tyytyväinen, katselen tuolta hajuvesitarjouksia, ollut todella hyviä. Nyt ollut superhalpoja verhoja mainossyötteessä, mutta joko näitä on vain 1verho enää jäljellä tai nouto/postitus- kohta kieltäytyy antamasta oudosti vaihtoehtoja.

Vierailija
29/48 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin tavaraa, ja toimitus kesti kuukauden.

Kiinastakin tulee paljon nopeammin.

Niin voi kestää, mutta kerrotaan toimituspäivä. Ei ole minua haitannut.

Vierailija
30/48 |
28.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin huawein kellon myös ja sain kopion. Muutenkin ihan samanlainen tilanne minulla. Vastasivat että olemme poistaneet tuotteen myynnistä ilmoituksesitakia😅 ostin kellon sinun jälkeesi kun katson päivämäärää millon olet kommentin laittanut. On aivan huijausta koko homma. 

Vierailija
31/48 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan koko yritys konkurssin partaalla? En itse tajunnut, että koko konsepti on muuttunut virolaisomistajuuden myötä.

Nyt siis tämä nykyinen "hässäkkä" ratsastaa sillä vanhalla nimellä Hobby Hall, joka oli joskus muinoin luotettava yritys. Tämä nykyinen ei sitä ole. Tilasin jotain helmikuussa ja toimitusta on siirretty jo kahdesti. Kun ottaa yhteyttä asiakaspalveluun sieltä annetaan automaattiviestiä, että toimitusta on siirretty jälleen päivämäärään X ja olet saanut lisätietoa sähköpostiisi. No mitään lisäinfoa ei ole tullut eikä lähetetty.

Virolaista huijarikoijarilaatua. Voisivat ihan oikeasti vaikka vaihtaa nimeään, koska luulen, että monelle muullekin on käynyt tämä sama. petmisjaam olisi osuvampi.

Vierailija
32/48 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi enää edes selailla heidän tarjontaa, kun sivusto ja pulju mennyt niin omituiseksi. 

Aikoinaan oli hyvä firma.

Vierailija
33/48 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskettäin peruin kaksi tammikuun alussa tekemääni tilausta. Toisesta sain viivästymisilmoituksen viikon välein, ja toinen oli koko ajan valmiina toimitettavaksi (Kiinassa?), muttei vain lähtenyt liikkeelle, ja lopulta Hobby Hallin aspa totesi sen varmaankin kadonneen matkalla.

Sain nopeasti takaisin ostohinnan. Uudelle asiakkaalle ilmainen kotiinkuljetus kuitenkin tuli nyt käytetyksi tyhjään.

Kokonaisuus oli niin epämääräinen ja hämärä, että kokemus jäi viimeiseksi.

Vierailija
34/48 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoksi usean myyjän markkinapaikaksi muuttunut ja kiinalaisia feikkipask*jakin siellä myynnissä...

Vierailija
35/48 |
03.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan enää! Palauttaminen on äärimmäisen vaikeaa.

Vierailija
36/48 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tuli tilaultua tavataan. 

Pitkästä aikaan tilasin äskettäin ja eipä tule enää tuolta mitään tilattua. Surkeaksi mennyt hobby Hall :/ Kiina roinaa... Tuoteseloste ihan eri kuin mitä sain. 

Vierailija
37/48 |
20.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä olla rikollisten kaa tekemisis... Saa pian osallisuudesta tuomion.

Vierailija
38/48 |
24.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tuotteet (2 kpl elektroniikkatuotetta) Hobbyhallista 6.5.

Silloin tilatessa oli arvio että tuotteet ovat perillä 13.5. Olivat perillä vasta 20.5. Kannattaa varautua siihen että ennakoiden annetut toimitusten saapimusajat ovat heillä liian positiivista ennusteita.

Vierailija
39/48 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärsin tän niin että alkuun ei ollut kuin kotiinkuljetus valittavissa, kunnes onkin ilman ostajan suostumusta vaihtunut seurantalinkkiin ja automaattiin.

Vierailija
40/48 |
04.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole enää perinteinen verkkokauppa, vaan myyntialusta. Ratsastaa vanhan Hobby Hallin nimellä. Nyt tuotteilla voi olla mikä vaan toimittaja ja voivat tulla vaikkapa sieltä Kiinasta. En suosittele tilaamaan sen enempää kuin Temustakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi