Kokemuksia Hobby Hall verkkokaupasta?
Siinä kysymys, asiakaspalveluun en saa yhteyttä. Valitsin tuotteen ja yritin maksaa verkkopankissa, mutta tarjottiin ainoastaan Danske bankkia.
Kommentit (48)
Muutaman kerran olen tilannut, kaikki tuotteet olleet sitä mitä pitikin. Aion tilata myös tulevaisuudessa.
Unohda. Ei ole enää sama Hobby Hall kuin ennen. Nykyään virolainen firma ja toiminta sen mukaista.
Itse olen kortilla maksanut aina eikä mitään ongelmia. Tavarat on tulleet postissa tai sitten olen ne käynyt hakemassa Tammiston myymälästä, jos se on mahdollista.
Hajuvesiä tilasin.Toimituksessa kesti niin kauan että meinasin jo tulevatko perille ollenkaan. Olivat kyllä niin edullisia merkkituoksuiksi että kannatti odottaa.
Tilasin vaatekaapin uuteen asuntoon, kesti monta kuukautta tilauksen tulo ja oli järkyttävän huonoa laatua, naulat tuli läpi.
Ei ole enää suomalaista laatua, vaan virolaista laaduttomuutta ja näin olen muiltakin kuullut.
Ai niin ja ostin kauniit mukit myös, oli halvat, mutta mukien pohjat naarmuuntuivat miltei heti lusikan hämmennysjäljistä.
Itse tilasin kaksi fatbike polkupyörää hobbyhall verkkosivulta 2020 elokuussa ja tulivat täysin ehjänä perille asti noin viikon toimitusajalla. Tein viime kuussa pitkästä aikaa tilauksen heiltä, kahdesta hajuvedestä tällä kertaa. Hajuvedet tulivat noin kolmen viikon toimituksella perille. Ei ollut tällä kertaakaan tuotteissa mitään vikaa. Kerkesin jo näitä arvosteluita lukiessa kammostella että mitenkä mahtaa käydä omille tuotteille mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Taidan silti jättää jatkossa tilaamatta heiltä pitkien toimitusaikojen takia.
Vuosi sitten tilasin muutaman kerran, osa tuotteista ihan ok, mutta postikuluja saattaa tulla useita tuotteiden toimittajista riippuen. Hutejakin tuli: yhdet lasten housut ratkesi saumasta yhden pesukerran jälkeen, sain tämän onneksi itse korjattua. Surkein ostos oli kookoskuituinen ovimatto, lyhyen käytön jälkeen kuituja oli irronnut niin paljon, ettei maton kuvioinnista saanut enää selvää. En ole enää tilannut, kun laadusta ei takeita.
Puolisoni tilasi itselleen takin. Varautui kiinankokoon tilaamalla kokoa XXXL. Toimitustapoja oli tasan yksi: kotiinkuljetus. Kuukauden perästä tuli Budbeen seurantalinkki ja tilaus Budbeen automaattiin. Paketti oli pieni, epäiltiin että siinä olisi ihan jotain muuta. Paketista paljastui kuitenkin tiukkaan pakattu takki joka oli kokoa M - siis aivan liian pieni. Koska palatutusohjeet Hobbyhallin sivulla kuuluvat "kotiinkuljetuksella tilatun tavaran palautuksesta veloitetaan 49,95€" kyselimme palautusohjeita. Krista-niminen palautusrobotti toisteli sivustolla olevia ohjeita laittaen vielä linkin sivustolle. Kyselimme useaan otteeseen miten "kotiinkuljetuksella" tullut paketti palautetaan. Ohjeita ei kuulunut. Olemme vakuuttuneita että tarjoamalla kotiinkuljetusta toimitustavaksi Hobbyhall kiertää postimyynnissä yleistä epäsopivan tuotteen palautusmahdollisuutta. En suosittele kenellekään Hobbyhallia hankintakanavaksi. Temustakin on helpompi tilata, tuotteet ovat sitä mitä on pyydetty eivätkä rahalliset tappiot ole samaa luokkaa.
Tilasin Huawein älykellon Hobby Hallista, mutta toimittivat Huawein kopion, jossa ei edes ole Huawein logoja sekä pakkaus täysin erilainen. Asiasta reklamoitu Hobby Hallille ja rikosilmoitus tehty, mutta eivät silti toimita sellaista kelloa kuin tilattu. Uskomatonta touhua, mielenkiinnolla odotan miten tämä petos päättyy.
Vaikuttaa nykyään ihan joltain aliexpress kauppapaikalta. Myyjiä on useita ja hinnoittelu kummallista. Ei herätä luottamusta pahemmin.
Tilasin kompostorin. Tuli osina ja kun kasasin, on niin hutera ja harva että ei sovi lainkaan kompostorikäyttöön. Säilytän nyt siellä puutarhavälineitä.
Toisen kerran tilasin uunin. Se oli rikki jo tullessaan. Laitoin takaisin. Rahoja en saanut koskaan takaisin ja asiakaspalvelu ei vastannut lainkaan yhteydenottoihin.
Kolmatta kertaa en tilaa. Ei ole ollenkaan samaa laatua kuin ensimmäisen Hobby Hallin aikaan.
Mielenkiinnolla odotan tilaustani. Antoivat pvm 13.12 jolloin paketin PITI olla postissa haettavana. Ei ollut, mitään viestiä ko tilauksestani en ole kuullut, tilausnumeroni perusteella kertoivat sivuillaan toimituspäivän siirtyneen miltei viikolla eteenpäin. Nyt jännitetään tuleeko silloinkaan ja miten Posti toimii. Tuntuu olevan 2 epävarmaa toimittajaa, rahat kelpaa kyllä
Taitavat käyttää asiakkaiden rahoja nollakorkoisena lainana, aikansa valittelevat että tilaus myöhästyy ja sitten se perutaan. Pysykää kaukana.
Huono. Siellä on nykyisin paljon samaa kiinakrääsää kuin temussa ja aliexpressissä yms on. Piraattituotteita myäs pilvin pimein. piti tilata lapselle muutama my little pony sieltä ja kun sen hakuun kirjoitin niin niiden ihan aitojen lisäksi tuli kiinankopioita.
ÄLÄ TILAA HOBBY HALLISTA KOSKAAN MITÄÄN! Tilasin 12 paria käsipainoja yritykselleni, sain ruohonleikkurin. Autottomana ruohonleikkurin palautus postiin oli kohtuullisen haastavaa. Pitkällisen reklamaatioprosessin jälkeen sain lopulta rahani takaisin, mutta käsipainoja en koskaan. Tapauksen takia yritystoimintani aloitus viivästyi ja aiheutti minulle lisää taloudellisia tappioita.
Olen tilannut muutaman kerran ja tuotteet ovat olleet ihan ok. Viimeksi tilasin yli sadan euron kahvinkeittimen, huomasin että siinä on pitkä halkeama sisäpuolella muoviosassa. Ehdin käyttää keitintä ennen kuin huomasin, mustassa värissä ei niin helposti virheitä huomaa.
Muuten erinomainen keitin ja toimii hyvin.
Onko kukaan tilannut esim sohvaa tuolta? Jotenkin haiskahtaa ja palautteet jäätäviä..
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan tilannut esim sohvaa tuolta? Jotenkin haiskahtaa ja palautteet jäätäviä..
En uskaltaisi. Kun yks paketti pitäisi olla tulossa, ilmoittivat jo viime viikolla että on tulossa, ei ole mitään seuranta numeroa eikä mitään ole kuulunut. Kuvittelisin että edes se tulee, kun on jo lähetetty. Taitaa olla kusetusta, onneksi en ole maksanut kun laskulle tilasin
Ostin pimennysverhot niistä näkyi läpi, eikä olleet todellakaan mitkään pimennysverhot. Päiväpeiton ostin kanssa. Se oli samanlainen kuin kuvassa. Samoin sohvatyynyt oli samanlaiset kuin kuvassa