Onko ketään laihaa jolla omenavartalo?
Onko laihanakin siis pallo mahassa. Mistä tunnistaa omenavartalon tuon vartaloista kauheimman.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole laihana pallo mahassa. On vain suora vartalo. On itseasiassa ihan nätti kehotyyppi, mutta ei siedä grammaakaan ylimääräistä rasvaa koska se kaikki menee vääriin paikkoihin.
Mikä siitä tekee kauniin? Lättäpylly ja ei vyötäröä
Mulla kertyy vatsaan läskit ja se on geeneissä. Alaruumis on aina ollut kokoa s, mutta vatsa voi olla samaan aikaa samaan aikaan kokoa s-l ja samaan aikaan, kun yläkroppa on kokoa s. Tällä hetkellä menee s-m kokoiset vaatteet, mutta yläkropassa näkyy luut ja vatsan kohdalta on pyöreämpi kuten aina.
Minä olen. Olen suora, ei erottuvaa vyötäröä, rinnat isohkot suhteutettuna muuhun kroppaan. Jalat ohuet, pylly pieni, kapea lantio. Jos lihon, niin kaikki menee vatsaan, rintoihin ja käsivarsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole laihana pallo mahassa. On vain suora vartalo. On itseasiassa ihan nätti kehotyyppi, mutta ei siedä grammaakaan ylimääräistä rasvaa koska se kaikki menee vääriin paikkoihin.
Mikä siitä tekee kauniin? Lättäpylly ja ei vyötäröä
No, kyllä siro kroppa on kaunis. Jos on urheilullinen, niin miksi olisi lättäpylly? Voi olla pieni ja pyöreä mikä on oikeasti kaunista.
Mun pitäis laihduttaa alipainoiseksi, että ei olis vatsaa. Olen teininä kokeillut tämän anoreksian muodossa, akun mua ällötti se maha. Vasta kun paino oli alipainon puolella ja rasvat nollilla se katosi. Tuli myös ekana takaisin kun olin taas edes vähän normaalipainon puolella.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen. Olen suora, ei erottuvaa vyötäröä, rinnat isohkot suhteutettuna muuhun kroppaan. Jalat ohuet, pylly pieni, kapea lantio. Jos lihon, niin kaikki menee vatsaan, rintoihin ja käsivarsiin.
Mulla ei mene käsivarsiin. Käsivarret pysyy hintelinä, vaikka vatsa olisi kokoa L. Ihan oikeasti kaikki kertyy vatsaan ja muu kroppa on laiha. Pitää harrastaa liikuntaa paljon.
Oli nuorempana sellainen omppu-suora vanttera vartalo vaikka olin laiha. Ajatuskin meni mahaan. Eli oikeastaan lähes syömättömyys piti laihana ja niin ettei vatsaan kerry mitään. Tätä en kyllä ymmärrä ja miten se on edes fysiologisesti mahdollista mutta näin se vain oli!
Jalat pysyi vuodet normaaleina kunnes nyt nekin keräävät painoa kuten keskikehokin. Lähinnä raajojen sisäosat ovat lihoneet mutta ulko-osat ovat kiinteät.
Todella haastava vartalo eikä koko elämän aikana oikeastaan mikään vaate ole istunut.
Inhoan vartaloani!
Vierailija kirjoitti:
Oli nuorempana sellainen omppu-suora vanttera vartalo vaikka olin laiha. Ajatuskin meni mahaan. Eli oikeastaan lähes syömättömyys piti laihana ja niin ettei vatsaan kerry mitään. Tätä en kyllä ymmärrä ja miten se on edes fysiologisesti mahdollista mutta näin se vain oli!
Jalat pysyi vuodet normaaleina kunnes nyt nekin keräävät painoa kuten keskikehokin. Lähinnä raajojen sisäosat ovat lihoneet mutta ulko-osat ovat kiinteät.
Todella haastava vartalo eikä koko elämän aikana oikeastaan mikään vaate ole istunut.
Inhoan vartaloani!
Siis miten niin ei vaatteet istu? Kyllähän normaalipainoiselle omppuvartaloiselle istuu hyvinkin monenlaiset vaatteet. Ehkä vaikeuksia saattaa olla löytää täydellisesti istuvia farkkuja, mutta muuten kyllä monenlaiset mekot ja hameet istuvat täydellisesti.