Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40, vuotiaana miehenä pidän itseäni epäonnistuneena, koska en kyennyt löytämään puolisoa joka haluaisi jakaa elämänsä kanssani ja tehdä lapsia

Vierailija
05.08.2023 |

Erityisesti se, että lapset jäi tekemättä vetää alas. Olo on todella masentunut, elämästäni puuttuu tavoite ja suunta, nyt voisin vain kuolla pois. Onni on, että kukaan ei kaipaisi.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoa on kirjoitti:

Sukulaiseni meni naimisiin vielä 70-kymppisenä 40v naisen kans ja sai 2 lasta

Aivan äärimmäisen harvinaista on, että esikoinen saadaan yli viiskymppisenä. Ja ap:han on jo luovuttanut, joten se siitä.

Nyt vaan postimerkkikokoelma tai kansantanssiharrastus vireille.

Vielä harvinaisempaa on, että ihminen elää 700-vuotiaaksi ja pystyy vielä lisääntymään siinä iässä.

Vierailija
22/63 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoa on kirjoitti:

Aivan äärimmäisen harvinaista on, että esikoinen saadaan yli viiskymppisenä. Ja ap:han on jo luovuttanut, joten se siitä.

Nyt vaan postimerkkikokoelma tai kansantanssiharrastus vireille.

Vielä harvinaisempaa on, että ihminen elää 700-vuotiaaksi ja pystyy vielä lisääntymään siinä iässä.

Niinhän se on. Miten liittyy tähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämänkin illan vietät betonikuutiossasi ihmetellen asiaa.

Vierailija
24/63 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän puolesta et ole vielä mitenkään vanha isäksi. Mutta varmaan kannattaa alkaa aktiivisemmin etsiä puolisoa, ehdottaa treffejä jne. Jos kysyt kymmentä sinkkunaista treffeille, niin osa varmasti kieltäytyy. Mutta jos yksi lähtee ja oikea löytyy olet voittaja. Eli ei kannata masentua vaikkei heti tärppää. Pitää vain sitkeästi yrittää ja sietää pettymyksiäkin.

Vierailija
25/63 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa on kirjoitti:

Minulle 660 vuoden ikäero olisi jo liikaa.

Vierailija
26/63 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen se kannattaa tehdä lapset iäkkäänä koska silloin palkka alkaa olla jo hyvä ja silloin ei jaksa enää ihan joka viikonloppu baareissa olla.

Sanoisin että 50-60 vuotiaana miehen kannattaa tehdä kersat.

Naisten kannattaa tehdä kersat alle 30 vuotiaana koska nuori nainen jaksaa hoivata lapsia ja jaksaa synnyttää ne.

Eihän ne ukot noin vanhana enää pikkulapsia jaksa, eikä ole edes kenen kanssa niitä tekee.

Ei miesten tarvitse, naiset hoivaa lapset koska se on naisille luontainen työ. Miehille ei ole.

Vierailija
27/63 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä sitä suremaan, ei kun rouvaa hakemaan vaikkapa Filippiineiltä!

Vierailija
28/63 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämänkin illan vietät betonikuutiossasi ihmetellen asiaa.

Tämä! Nyt nopeasti radalle, on lauantai-ilta!

Vierailija
29/63 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän Ap sinua. - Minustakin -ikisinkusta- tosinaan tuntuu sille, että moni pidemmässä pariusuhteessa ollut tai edelleen oelva  löytäää ja kohtaa paljon nopeammin itselleen uuden kumppanin kuin, mitä itse ikisinkkuna kykenen löytämään ja kohtamaan sen yhden ja ensimmäisenkin jonka kanssa edetä parisuhteeseen.

Kun on noin 40 vuotias, joka ei ole ollut pidemmässä parisuhteessa koskaan, niin melkein olen kateellinen näiille onnekkaille usein miehille, joilla saattaa olla useampikin parisuhde takana lapsia vähintään yhdestä liitosta. Ja joista moni vaikuttaa löyttävän ja saavan mahdollisuuden elää uuden kumppanin mahd. taas tosinaan jo ennen kuin nykyisenkään kanssa on parisuhde,ainakaan virallsiesti päättynyt.

Vierailija
30/63 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä 5000-6000 vuotta sitten eli paljon yli 900-vuotiaitahi tervasjuurakkoja, mm Metuselah ja Aatammi

Vierailija
31/63 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37 ja samat ajatukset. Nyt olen vain perus tylsä insinööri, joka tekee 8-16 työpäivää. Kohta tosin irtisanoudun kun perustan oman firman. En käy baareissa eikä oikein yöelämä napostele. Työpaikan pikkujouluissa voi pyörähtää.

Ei ole auttanut saliharrastukset eikä vakaat tulot asiassa. Tosin olen aika ujohko enkä nyt varmaan edes tajua, vaikka joku naisoletettu ilmaisisi kiinnostuksen livenä.

Viimeksi tosin kun olimme syömässä kv-suurmarkkinoilla, viereisessä pöydässä istuva nainen kovasti vaikutti flirttailevan. Tuijotti kulmien alta ja hymyli söpösti. Mutta en nyt ole varma oliko siinä joku mies hänellä matkassa, niin en reagoinut. Toki itse kuulun uniformua käyttäviin viranomaisiin ja olimme siinä työporukalla syömässä, niin saattoi sekin kiinnittää huomion. 

Minua ei haittaisi myöskään yh, olen tämän ilmoittanut tinderbiossakin. Jos lapsia niin ei haittaa eikä myöskään haitanne jos lapsiluku onkin täynnä.

M37

Vierailija
32/63 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iän puolesta et ole vielä mitenkään vanha isäksi. Mutta varmaan kannattaa alkaa aktiivisemmin etsiä puolisoa, ehdottaa treffejä jne. Jos kysyt kymmentä sinkkunaista treffeille, niin osa varmasti kieltäytyy. Mutta jos yksi lähtee ja oikea löytyy olet voittaja. Eli ei kannata masentua vaikkei heti tärppää. Pitää vain sitkeästi yrittää ja sietää pettymyksiäkin.

Ei nyt missään oikeissa seuranhakupalveluissa kannata omala niemlää olla. joku tuttu voi nähä sunt sielä ja kertoa kavereileen ja sintten he alkavat pilkata ja vainota sua ja tulevat naljaamaan että minähän arvasin että sä et muualta saa seuraa ku tämmösistä, jos täältäkään

Vierailija
33/63 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojaa. Itse olen 37-vuotias ja lähinnä tyytyväinen kun ei ole jälkikasvua. Olin pitkään kahden vaiheilla, mutta lähipiirin perhe-elämiä seuraavana voi todeta ettei sitä lopulta olisi jaksanut. Eikä ainakaan niiden kanssa joiden kanssa se olisi ollut mahdollista.

Jätetään elämälle mahdollisuus kuitenkin yllättää kun lapsikuumeisia kolmekymppisiä pitää ihan varoa ja nuoremmistakin seuraa riittää.

Vierailija
34/63 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkurilla riittää tekosyitä olla elämättä. Ja hauskintahan on sysätä syy jonkun muun, vaikka koko naissukupuolen niskoille sen sijaan, että kehittyisi ihmisenä sen verran, että tajuaisi puutteensa ja korjaisi tai kompensoisi sen.

No sinähän tässä haukut ja syyllistät.

Vierailija
35/63 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen se kannattaa tehdä lapset iäkkäänä koska silloin palkka alkaa olla jo hyvä ja silloin ei jaksa enää ihan joka viikonloppu baareissa olla.

Sanoisin että 50-60 vuotiaana miehen kannattaa tehdä kersat.

Naisten kannattaa tehdä kersat alle 30 vuotiaana koska nuori nainen jaksaa hoivata lapsia ja jaksaa synnyttää ne.

Eihän ne ukot noin vanhana enää pikkulapsia jaksa, eikä ole edes kenen kanssa niitä tekee.

Ei miesten tarvitse, naiset hoivaa lapset koska se on naisille luontainen työ. Miehille ei ole.

Naisille voisi sanoa, että jos lasten hoivaaminen ei tunnu luonnolliselle jättäkää ne vttu tekemättä!!!

Tajuatteko, että vääntämällä ne lapset väkisin, pilaatte vaan kaikkien projektiin osallistuvien elämän.

Miehen, laps(i)en ja omanne.

Vierailija
36/63 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä surra. Itselläni meni surressa pari vuotta päälle nelikymppisenä varmaan kehon viimeisillä voimillaan yrittäen huutaa, että hanki nyt ne lapset. Olisin aina halunnut lapsia ja koska olen nainen, se juna meni jo.

Vierailija
37/63 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: n olisi kannattanut olla treffipalstalla jo  vuonna 2007 ja käskeä naisia näyttään tissit. webkamerassa.

Vierailija
38/63 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tuleeko onnelliseksi riippuu myös siitä, millaisen puolison saa. Aina ei voi kaikkia onnistaa.

Vierailija
39/63 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet vielä suht nuori ja voit saada lapsia kyllä.

Ainakaan omia lapsia on aivan turha yrittää. Vammaisen lapsen todennäköisyys on jo jokseenkin korkea.

Vierailija
40/63 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi surra "epäonnistumista" mutta siitä pitää myös päästä eteenpäin, elämässä on muutakin sisältöä.

Tunnen itsekin muutaman miehen joilla suunnitelma oli selvä jo nuorena: naimisiin, talo ja lapset viimeistään kolmekymppisenä. Tottakai on pettymys jos niitä ei ole ollenkaan tai oli hetken ja nyt oot etäiskä joka näkee lapsia pari kertaa vuodessa, eikä ne uudetkaan naiset pysy siinä rinnalla muutamaa vuotta kauempaa.

Joku etsii edelleen sitä unelmaa ja epätoivo paistaa, mutta koskaanhan ei tiedä jos se unelma vielä löytyy. Joku on luovuttanut, löytänyt elämäänsä muuta sisältöä, voihan se harmittaa vieläkin mutta ei anna sen estää täyttä elämää.