Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitteko alkaa seurustelemaan miehen kanssa, joka on ihastunut toiseen naiseen?

Vierailija
05.08.2023 |

Siis oikeastaan on kahteen naiseen ihastunut. Niin haittaisiko teitä tuo? Kun mielestäni suhteen alun pitäisi olla onnellista aikaa, jolloin näkee vain se toisen. Vai vaadinko liikoja ja jään yksin?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään mielipiteitä/ kokemuksia?

Vierailija
2/11 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan järjissään oleva, emotionaalisesta terveydestään välittävä, itsekunnioitusta omaava nainen, tai mies, lähtisi tuohon. Siis sinä tiedät, että sen toisen tunteet ja ajatukset on toisaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään!

Vierailija
4/11 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisin ihastunut mieheen niin en. Jos taas itsellä ei olisi tunteita mutta esim. suuri taloudellinen hyöty hänestä niin kyllä.

Vierailija
5/11 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisitkö ite? Olisko ihanaa tietää olevasi korvike?

Vierailija
6/11 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse olisin ihastunut mieheen niin en. Jos taas itsellä ei olisi tunteita mutta esim. suuri taloudellinen hyöty hänestä niin kyllä.

Itsellä ei tunteita, mutta suuri taloudellinen hyöty...? Mitä ihmettä, psykopaattiko olet?

Vierailija
7/11 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään ei. Jotain itsekunnioitusta, hyvä ihminen!

Vierailija
8/11 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin, jos olisi unelmieni komea ja supliikki alfa

Vierailija
9/11 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just tää. Jos mies olisi mulle yhdentekevä, niin voisin aikani kuluksi sitä tapailla, jos hyötyisin siitä jotenkin itse. Se voisi esim kuskata mua, tehdä kotihommia, tarjota matkoja ja illallisia, ostaa lahjoja ja tietysti siltä pitäisi saada hyvää seksiä. Silloin en välittäisi siitä, kehen se on ihastunut, olkoon vaikka Paavo Pesusieneen.

Vierailija
10/11 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, äläkä huolehdi liikaa kateellisten palstalaisten kommenteista. Heti myös kosi tuota kultakimpaletta, mielellään jopa vähintään yksi lapsi hakusessa sinne masuun ennenkuin ehditte naimisiin. Paljon onnea!

Vierailija
11/11 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai, äläkä huolehdi liikaa kateellisten palstalaisten kommenteista. Heti myös kosi tuota kultakimpaletta, mielellään jopa vähintään yksi lapsi hakusessa sinne masuun ennenkuin ehditte naimisiin. Paljon onnea!

Kumi täyteen reikiä, kyllä se mies rakastuu kunhan rakkaudenhedelmä saadaan alulle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi