Miten paljon saatte mieheltänne viikkorahaa?
Vai onko teillä kuukausiraha? Minä saan 100e/viikko ja pitää kaiken mikä jää lapsen hoito budjetista yli.
Kommentit (24)
Viif mavkkaa. No ei vaan. Kauhean vähän antaa sulle. Miehesi on pihi? Hänen pitäisi elättää siis teidät?
Saan pitää palkkani itselläni. Mies maksaa kaikki laskut, myös puhelinlaskuni yms. Lainoja ei enää ole.
Olisipa mieheni niin rikas että voisi maksaa mulle viikkorahaa. 😄
Minulle ehdotettiin myös viikkorahaa jotta pysyisin kotona tekemässä kotitöitä. Mies haluaa että olisin kotona.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ehdotettiin myös viikkorahaa jotta pysyisin kotona tekemässä kotitöitä. Mies haluaa että olisin kotona.
Naisen viikkoraha ei oikeasti ole vitsi. Asiasta ei välttämättä ääneen sovita, mutta käytännössä kuitenkin toimitaan niin.
Onko naisen viikkoraha pienempi kuin miehen?
Vierailija kirjoitti:
Onko naisen viikkoraha pienempi kuin miehen?
On
En viitsi laskea. Joku summahan siitä laskennallisesti tulisi, kun molempien palkat (hänen paljon suurempi) menevät samalle tilille ja sitä tasavertaisesti käytämme.
300 - 500 €/riippuen viikosta. Ei ole sidottu seksin määrään.
Kun mies lähtee reissuun jättää mulle ns. viikkorahaa, jolla saan jotain kivaa itselleni ostaa tai käydä hemmottelemassa itseäni sillä rahalla.
En todellakaan mitään viikkorahaa ota - itse tienaan omat rahani. Enole mikään holhouksenalainen.
Saan pitää palkan itselläni (ja veronpalautukset).
Mulle vaimo maksaa 10e/h pikkuhommista, esim. roskien vienti ja pano
Vierailija kirjoitti:
Mulle vaimo maksaa 10e/h pikkuhommista, esim. roskien vienti ja pano
Maksaako kumit vai pitääkö itse kustantaa, jos ei palleroa halua perheeseen?
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan mitään viikkorahaa ota - itse tienaan omat rahani. Enole mikään holhouksenalainen.
Tuskin edes saisitkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen viikkoraha ei oikeasti ole vitsi. Asiasta ei välttämättä ääneen sovita, mutta käytännössä kuitenkin toimitaan niin.
Onko sitten parempia ideoita antaa käyttörahaa toiselle jos esimerkiksi toinen osapuoli ei ole töissä?
Voi känni-trolli. Juo vähän enemmän niin varmaan pystyt parempaankin.