Mies, kuvaile paras sellainen seksikokemuksesi,
missä penikseen ei koskettu.
Kenen kanssa se tapahtui (miehen/naisen/eos), mitä teitte, minkä ikäinen olit?
Tuliko itsellesi yllätyksenä, että hyvää seksiä voi olla ilman penistä?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kerro omasi
Olen nainen, siksi mua kiinnostaa erityisesti miesten kokemukset. Mullehan jokainen seksikokemus voi olla peniksetön.
ap
Juu ei nainen tarvitse seksiin penistä ollenkaan.
Ei voi olla!! Naista voi hyväillä ja vaikka nuolla, mutta jos kulliin ei kosketa ei mieskään pääse huipulle! Tyhmä kysymys!
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla!! Naista voi hyväillä ja vaikka nuolla, mutta jos kulliin ei kosketa ei mieskään pääse huipulle! Tyhmä kysymys!
Kuule, täällähän melkein vaaditaan naisilta juuri tuota; ettei vaan tarvitse siihen klitorikseen koskea...mieti sitä.
Onko muut löytäneet seksin, missä penistä ei oteta esiin?
Kertokaa, miehet!
ap
Tantra ilman mitään kosketusta, koska olimme molemmat arkoja. Omituista se ns. itsekin hönttinä pitämäni energian välittyminen ja idea ei ollut laueta. Sen jälkeen kyllä aika rivoja juttuja olemme tehneet.
Ehkä paras tai ainakin vaikuttavin oli, kun tapasin vaimoni. Oli tanssipaikalla jossa rock bandi soitti, eli silloisessa discossa. Olin kaverin kanssa ja huomasin pari tyttöä istumassa katsomossa. Eikun sinne tyttöjen luo. Minulla ei ole mitään mielikuvaa keskustelinko mitään vai istuinko suoraan toisen tytön vierelle. Hetken päästä jo suutelin tyttöä kysymättä ja hänen vastasi tulisesti suudelmaani. Se lävisti sieluni, aivoissa humahti ja sain järjettömän seisokin. En ollut koskaan kokenut tyttöä suudellessa mitään vastaavaa. Vähän aikaa yhä vain suudeltuammme toiset halusi tanssimaan. Siinä vaiheessa havahduin seisokkiin. Oli talvi ja sitä myöten pitkät kalsarit jalassa, Kaluni oli valahtanut ja jäänyt punttiin nalkkiin ja seisomaa nousu oli hankalaa. Siitä tanssilattialle jätävän seisokin kanssa joka näkyi ties kuinka kauas, eikä vaimon mukaan voinut jäädä huomaamatta. Vaimon mukaan tanssimme hitaita, josta minulle ei ole jäänyt mitään muistikuvaa, ei edes noloa. Ainut mitä lopusta muista, on kävely ulkona kuin saatoimme bussiin.
Olen yrittänyt vuosia kysellä vaimolta, sanoinko minä jotain vai suutelinko heti kysymättä. Ei jäänyt hänellekään mitään mielikuvaa. Ainoa mitä muistan on tulinen suudelma joka räjäytti tajunnan. Muistan sen yhä vieläkin aina kun suutelen vaimoani. Kummallinen humaus menee aivoihin.
Varmaan viime yönä kun vaimoni tulikin kotiin vaikka ei pitänyt. Oli kuulemma tullut jotain riitaa ystävän kanssa joten tuli kotiin. Siinä yöllä sitten heräsin kun hieman itkuinen vaimo kömpi viereen ja nopeasti selitti tilanteen. Pyysi sitten hetken halaamaan ja muuten hyvänä. No lohdutin ja seksi tuli siinä unenpöpperössä mieleen. Kohta nuolin hänelle pari orkkua ja ajattelin että nyt pakko käydä nukkumaan kun lapsetkin heräävät muutamantunnin päästä. Kohta vaimo kuitenkin höpötti että hänelle tuli sellainen fiilis että olen toisen miehen jälkiä nuolemassa. Mutta ei kuitenkaan oikeasti ollut missään käynyt.
Kohta hän istui kuitenkin kasvoilleni ja hoki että tuleeko sieltä "herkkua" No ei tullut. Tätä fantasiaa on koitettu useitavuosia toteuttaa mutta kokemus tämäkin.
Siitä on yli kymmenen vuotta mutta yhä muistelen sitä. Olen bi-utelias ja halusin kokeilla toista miestä. Netistä löysin miehen joka tuli luokseni. Ensi juteltiin niitä näitä ja sitten kun hän laski housunsa. Näin hänen puoli kovan munansa jota hän itse hyväili. Olin niin kiimoissani ja kysyin saanko otta sulta suihin. Hän vastasi myöntävästi ja kumarruin polvilleni hänen eteensä ja otin häneltä suihin. Oli todella kiihotavaa koskea toisen munaa, runkata sitä ja pyöritellä kieltä terskan ympäri. Itselläni seisoi todella kovin ja halusin että hän nai minua. Hän laittoi kumin ja liukkaria sen päälle. Asetuin selälleni laitoin tyynyn alleni että hän pääsi sisääni. Aluksi hän työntyi varovasti sisäänin ja alkoi sitten panemaan. Hänen penis osui todennäköisesti eturauhaseeni sillä se tuntui todella hyvältä. Ehkä siksi kun olin kauvan haaveillut tästä ja oli tosi kiihottunut sillä sain siinä eturauhas orkun ilman että hän koski munaani. Se oli todella voimakas tuntui koknais valtaisemmalta.
Varmaan yhdessä yhden yön jutussa, missa vähän kokeneempi/vanhempi nainen veti minut istumaan ensin hajareisin päällensä, ja liukui siitä alleni nuollen ensin vain palleja, mutta siirtyen siitä nuolemaan anusta. Oli mun eka kerta, kun kukaan nuoli sieltä, ja meinasin laueta pelkästään siitä kiimaisesta tunteesta. Oltiin kyllä sitä ennen pantu, ja nainen oli lauennut, ja tämän jälkeen nainen otti vielä suihin, mutta ehkä paras seksikokemus ilman kosketusta kaluun oli siinä panon ja suihinoton välissä pelkästään se vilkas ja utelias kieli pyllyssä
No varmaan se kun ensi treffeillä (olin yli 50v)
suutelin naista ja kosketin hänen paljaita isoja rintoja ja imin nännejä jotka oli valtavat
ja nainen siirsi kätensä housujen päälle niin TULIN housuihini
tilanne oli vaan niin kiihottava
muuta ei tapahtunut niillä treffeillä, en paljastanut naiselle että housuissa spermat
En käsitä kysymystä. Sukupuolielimet ovat seksiä varten ja ne kaipaavat kosketusta.
Eipä ole hyvältä/miltään tuntunut, jos mitään kosketusta ei ole ollut, edes housujen päältä.
Nainen sanoi nyt istut siinä tuolilla ja et koske minuun. Hän nuoleskeli ja imaisi välillä kalua ja kun näkyi jo hiukan spermaa puristi ja lopetti hetkeksi. Tätä jatkuin useamman kerran ja lopulta antoi minun tulla syvälle suuhun. Tämän jälkeen hoidin myös hänet kielellä. Tätä en unohda koskaan
Vierailija kirjoitti:
Nainen sanoi nyt istut siinä tuolilla ja et koske minuun. Hän nuoleskeli ja imaisi välillä kalua ja kun näkyi jo hiukan spermaa puristi ja lopetti hetkeksi. Tätä jatkuin useamman kerran ja lopulta antoi minun tulla syvälle suuhun. Tämän jälkeen hoidin myös hänet kielellä. Tätä en unohda koskaan
Voi luoja että sisälukutaito on aliarvostettu asia nettimaailmassa. Luepa se avaus nyt kerran vielä.
Olin 23-vuotias. Istuimme kaverin luona iltaa ja paikalla oli pari parikymppistä naista. Jossain vaiheessa päädyimme sängylle toisen kanssa, joka kävikin ratsastamaan päälleni kumpikin täysin puettuna. Lapdance kutitteli vehjettäni sen verran sopivasti, että minulta tulla tupsahti housuihin yllättävän nopeasti.
Silloin tuo nolotti ja hävetti, nyttemmin olen osannut pitää sitä kivana ja kiihottavana muistona. En tiedä, lasketaanko tätä mutta suoraa kosketusta ei ollut.
Tapasin yökerhossa nuoren naisen ja se pyysi luokseen yöksi. Naisen luona homma eteni sänkyyn aika nopeasti. Naisella oli todella ihana ja kaunis vartalo ja koskettelin sitä ja nainen tuntui kiihottuvan. Aloin nuolee sen pimppii ja tunsin miten nainen kiihottuu ja kiihottuu kunnes se laukesi kunnolla. Kiihottusin itsekkin niin että melkein mälli tuli housuihin. Minä sitten panin naista ja laukesin minuutissa siinä naisen vatsalle ja se oli tosi kiihottavaa. Vähän aikaa siinä huilattiin ja aloin nuolemaan uudellee sitä naista. Se kyllä kiihottui todella nopeasti ja sai orgasmin. Kiihotun itse kun nainen saa orgasmin ja kiihottuu.
Vierailija kirjoitti:
Seksi voi olla hyvää ilman orgasmia. On nautinnollista seksuaalista kosketusta, joka ei kohdistu suoraa sukuelimiin.
On myös muita kuin penisorgasmeja, esim eturauhasorgasmeja.
Haastetaan itseämme ylittämään kaavamaiset rajat seksissä.
Kerro omasi