Australiainen mies ja matkustaminen Australiaan!!
Olen tapaillut tätä australiaista miestä nyt 4 vuotta, Hän on käynyt täällä Suomessa luonani 4 kertaa ja nyt soviittiin sitten yhdessä että minä matkustan Australiaan. Minua pelottaa ja kauhistuttaa tämä lento, kun en ole koskaan lentänyt elämässäni. Kun kohde ei ole edes Euroopassa. Just katsoin, että Australiaan on vaikeimmat lennot (pitää tehdä ainakin 3 vaihtoa eri terminaaleissa lentokentillä). Tää mies on kyllä erittäin kannustava ja sanoo, että tulen pärjäämään, mutta itse olen todella epävarma. Mietittiin myös sellaista vaihtoehtoa, että hän tulisi tänne ensin Suomeen ja sit matkustettasiin yhdessä Australiaan, mutta ei tiedetä että miten se toimisi ja olisiko mahdollista. Onneksi mitään lippuja en ole vielä ostanut mutta ehkä kaipaisin vertaistukea.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole matkustellut? Onko kyse rahasta vai mistä?
En ole mikään lammas (bää) jota tekee asioita koska muutkin tekevät.
Hapanta tinttaa ja muutama välikuolema lennoilla, ei se sen kummempaa.
Olen mennyt tuolla tyylillä monet reissut, myös australiaan.
Täällä taas näkee miten kateellisia ja katkeria AV mammat ovat
Oon lentänyt 2x yksinäni Australiaan meno-paluu. Eka oli Helsinki-Heathrow-HongKong-Melbourne ja toka oli Helsinki-Singapore-Brisbane. Olen itsekin ihan noviisi reissaaja mutta kyllä sitä oudosti ihminen pärjää ja suunnistaa yksinään kun pakko on 🙂
Ei kummempaa syytä, olen viihtynyt Suomessa hyvin. Ja olen vasta 24 vuotias.