Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksisitkö itsellesi jotain ylellistä ostettavaa viidellä tonnilla?

Vierailija
05.08.2023 |

Vaimo juuri sanoi että hän ei ollenkaan keksisi. Eipä meillä nyt tuosta vaan ole viittä tonnia mutta ainakin minun olisi helppo keksiä sen hintainen ylellisyystarvike itselleni.
Nyt täytyy todeta että meillä on riittävä asunto ja auto ja olen joskus ostanut rouvalle pari tyyristä korua, mutta ei niitäkään hänen aloitteestaan.

Eli: pois lukien asunto ja auto ja normaali arkipärjääminen, keksisitkö itsellesi viiden tonnin hintaisen LUXUSESINEEN

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti matka.

Mitään roinaa ja krääsää en tarvitse. 

Pergolan ja pari viiniköynnöstä vanhoihin terrakottaruukkuihin voisin kyllä laittaa lomakotiin, siinä menisi 2000e

Vierailija
82/88 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle-hupparin ylen verkkokaupasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju tuo hienosti esiin sen että toisille arjessa pärjääminen ja toimivat perusasiat olisi jo luksusta. Maailmaa tuhotaan nimenomaan sillä että pärjäävillä ihmisillä pitää olla noita tuhansien eurojen luksusturhakkeita. 

No ostetaan sitten koko rahalla kivihiiltä jonka poltan pihalla. Onko se parempi kuin vaikka kuvataide?

Vierailija
84/88 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas kitara. Iso matto. Hieno maalaus. Mittatilauksena teetetty villakangastakki ja siihen sopivat käsintehdyt hattu, hanskat ja nahkakengät.

Vierailija
85/88 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden sängyn ostaisin

Vierailija
86/88 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin sängyn joka on tehty just mulle ja silmälasit kaikilla herkuilla.

Vierailija
87/88 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin muutaman hampaan.

Vierailija
88/88 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi sänky, hammaslääkäri+implanttix2 ja silmälasit olisi tarpeen vaikka ei nyt monellekaan ole mitään ylellistä. Voisin olla myös viikonlopun jossain hienossa hotellissa.