Keksisitkö itsellesi jotain ylellistä ostettavaa viidellä tonnilla?
Vaimo juuri sanoi että hän ei ollenkaan keksisi. Eipä meillä nyt tuosta vaan ole viittä tonnia mutta ainakin minun olisi helppo keksiä sen hintainen ylellisyystarvike itselleni.
Nyt täytyy todeta että meillä on riittävä asunto ja auto ja olen joskus ostanut rouvalle pari tyyristä korua, mutta ei niitäkään hänen aloitteestaan.
Eli: pois lukien asunto ja auto ja normaali arkipärjääminen, keksisitkö itsellesi viiden tonnin hintaisen LUXUSESINEEN
Kommentit (58)
Kolme tonnia on helpompi: jura-kahvinkeitin, jokin smegin esine, koru, matka, huonekalu.
Viisi tonnia on vaikeampi. Sohva ehkä. Malediivien matka.
Voisin ostaa jonkun superkahvinkeittimen tai sitten merkkilaukun ( mistä kaverini aina vitsailevat, että oon tosi "maatiainen" ja silti haaveilen Pradan käsilaukusta :D)
Jos yhteen esineeseen pitäisi laittaa koko summa, niin ostaisin sormuksen.
Näkkileipää, maksamakkaraa ja maitoa. Nam.
Ostaisin taidetta esim kohtalaisen nimekkään taiteilijan taulun tai taidelasia.
Kello. Sveitsiläinen automaattikello, ei mitään rollea vaan joku elegantin kuuloinen, chopard tai Blancpain tai Jaeger Lecoultre.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin taidetta esim kohtalaisen nimekkään taiteilijan taulun tai taidelasia.
Tai designhuonekalun esim Egg-tuolin (ei ihan 5t riitä).
Vierailija kirjoitti:
Laadukas sänky.
Tämähän on se, jonka keksisin myös.
Saako se olla huonekalu? Tai no, itseasiassa poreltaan ostaisin, sellaisen kunnon ulkoporealtaan. Asennuksineen varmaan helposti menis tuo 5 tonnia siihen. Sänky ois toinen vaihtoehto. Tai pari uutta kattolamppua. Jos pitäis puhtaasti itselle niin koruja ja laukku, mutta se tuntuisi kyllä jotenkin aika turhamaiselta.
Vene. Tosin ei viidellä tonnilla kummoista venettä saisi 😅
Kansallispuku. En tosin tiedä mitä ne maksavat.
5000e saa 100g painoisen kultaisen panssarikaulaketjun.
Kultakolikot on kiva harrastus jos on ylimääräistä rahaa
Kyllä mä voisin ostaa esimerkiksi hienon ulkoporeammeen tai hirsisaunan kehikon mökille. Keksisin kyllä nopeasti tuolle rahalle käyttöä!
Ostaisin matkan. Mutta jos tosiaan joku tavara pitää olla, uusisin sohvan.