Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettakaa Mika Aaltola mollaaminen

Vierailija
05.08.2023 |

Mikä meitä suomalaisia oikein vaivaa kun pitää heti alkaa lynkkata ja mollata. Olipa meemi Kärnä ja Meri jakaa ja hyrkkö käsitti tahallaan väärin mikä ei yllätä.

Pitäis vaan olla onnelisia kun on näin paljon hyviä ehdokkaita.

Kommentit (435)

Vierailija
381/435 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaltola on itse ylimelinen, ja tuntuu uskovan median luomaan kuplaan suosiostaan. Taustassa ja urakehityksessä on jotain ihmeellistä. Nolaa itsensä "vain minä puolustan Suomea" jutuillaan. Aaltola oli nihkeä Nato-jäsenyyden suhteen niin pitkään kun ensimmäiset gallupit 2022 keväällä näyttivät yleisen mielipiteen kääntyneen jäsenyyden kannalle. Silloin kääntyi takki, voi hyvällä syyllä kysyä kenen käskystä?

Moka Aaltola voi kertoa mielipiteensä ja tietonsa asioista, vasta sen jälkeen kun on ehtinyt katsoa päivän uutiset ja lukenut iltapäivälehdet. Tyypillinen puvulla vuorattu puhuva pää, jolla ei mitään todellista omaa mielipidettä tai annettavaa.

Vierailija
382/435 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikalla on eniten tietämystä ja isoin leuka, ihan kurko äijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/435 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava älykäs mies, jonka ulosanti antaa ihan väärän kuvan. Hän ei ole yhtään ylimielinen.

Vierailija
384/435 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukava älykäs mies, jonka ulosanti antaa ihan väärän kuvan. Hän ei ole yhtään ylimielinen.

😂

Vierailija
385/435 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika on niin ihanan usalainen natotrolli, uuuh aah, voi ku sais tommosen ritari ässän megamelaa coolisti you know. Hot hot.

Joopa joo.

Vierailija
386/435 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaltola on itse ylimelinen, ja tuntuu uskovan median luomaan kuplaan suosiostaan. Taustassa ja urakehityksessä on jotain ihmeellistä. Nolaa itsensä "vain minä puolustan Suomea" jutuillaan. Aaltola oli nihkeä Nato-jäsenyyden suhteen niin pitkään kun ensimmäiset gallupit 2022 keväällä näyttivät yleisen mielipiteen kääntyneen jäsenyyden kannalle. Silloin kääntyi takki, voi hyvällä syyllä kysyä kenen käskystä?

Moka Aaltola voi kertoa mielipiteensä ja tietonsa asioista, vasta sen jälkeen kun on ehtinyt katsoa päivän uutiset ja lukenut iltapäivälehdet. Tyypillinen puvulla vuorattu puhuva pää, jolla ei mitään todellista omaa mielipidettä tai annettavaa.

Moka Aaltola hah.

Vierailija
387/435 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Natobotti se on, ainoa tarkotus että sen annettiin töllössä pelotella suomalaisia päivittäin oli se, että voidaan juosta tukka putkella natoon ja perustella, sitä ukrainalla ja aaltolan visioilla.

Kansalta ei edes kysytty, toititettiin vain naurettavan pikkugallupin perusteella aaltolan avulla mediassa, että "suomalaiset haluaa natoon".

Semmosta tilaustyötä joltain natojehukta koko farssi. Joku voi tosiaan selvittää tuon ukon kytkennät.

Vierailija
388/435 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ot, mutta kenenkään miehen ei pidä saada ottaa kantaa aborttiin. Ei kenenkään. Aaltolakin antaa itsestään hyvin ak*amaisen vaikutelman sekaantuessaan tähän aiheeseen.

Minun silmissäni miehen pisteet romahtavat heti alle kaiken arvostelun, jos hän puuttuu näihin asioihin.

Eikä kukaan nainen tee aborttia tuosta vaan. Se on aina todella raskas päätös, jossa miesten syyllistävät kommentit ovat vain ja ainoastaan mauttomia.

Löysin googlella häneltä yhden viittauksen USA:n aborttilakeihin, mutta mitä hän tarkkaan ottaen sanoi, juttua ei enää löytynyt Ilkasta. Onko tekstiä jossain luettavissa?

Vierailija
389/435 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika Aaltola Seurassa:

http://seura.fi/viihde/julkkikset/mika-aaltola-isaksi-tuleminen-heratti…

"Jotain toiveikasta on myös suomalaisten vähäeleisessä ja lohduttomassa suhtautumisessa elämään – ja vaaralliseen itänaapuriin. Mika Aaltola näkee, että Suomi on hioutunut isojen geopoliittisten myllynkivien välissä. Olemme olleet ryöstelyn, sotien ja painostuksen kohteena vuosisatoja.

Siitä on syntynyt eräänlainen spartalainen mentaliteetti.

”Olemme kansa, joka suhtautuu ehdottomasti omaan oikeuteensa olla olemassa.”

Sparta oli tiukan sotilaallinen kaupunkivaltio antiikin Kreikassa. Sukupuolten välinen tasa-arvo oli aikaansa nähden hyvä. Suomi ei ehkä ole aivan yhtä militaristinen, mutta puolustusvoimat on pidetty voimissaan aikana, jona monessa muussa Euroopan maassa armeijan annettiin näivettyä. Vaikka Venäjään on haluttu suhtautua toiveikkaasti, on toinen silmä pysynyt auki koko ajan.

”Suomessa ei koskaan hylätty ajatusta, että sota voi syttyä. Olemme aina tienneet, mistä vihollinen tulee.”"

Jotain puistattavaa on hänen puheissaan! Yrittääkö hän valmistella Suomea henkisesti sotaan? (vaikka tuskin kukaan hänen peptalkiaan tarvii)

Vierailija
390/435 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän ot, mutta kenenkään miehen ei pidä saada ottaa kantaa aborttiin. Ei kenenkään. Aaltolakin antaa itsestään hyvin ak*amaisen vaikutelman sekaantuessaan tähän aiheeseen.

Minun silmissäni miehen pisteet romahtavat heti alle kaiken arvostelun, jos hän puuttuu näihin asioihin.

Eikä kukaan nainen tee aborttia tuosta vaan. Se on aina todella raskas päätös, jossa miesten syyllistävät kommentit ovat vain ja ainoastaan mauttomia.

Jos haluat naisen mielipiteen, kysäsehän Räsäseltä. On muuten lääkäri.

Päivi Räsänen edustaa pientä marginaalivähemmistöä mielipiteineen. Sopisi kyllä varmaan tuon Mikan kanssa samaan puolueeseen.

Vierailija
391/435 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat naisen mielipiteen, kysäsehän Räsäseltä. On muuten lääkäri.

Miksi ihmeessä pitäisi? Jokainen nainen päättää kehostaan itse. Piste.

Itse en pystyisi aborttia tekemään.

Vierailija
392/435 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaltolaa ei kiinnostanut isänmaan asia sen vertaa, että olisi armeijan käynyt.

Hänellä oli vaikea sairaus.

Vierailija
393/435 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos haluat naisen mielipiteen, kysäsehän Räsäseltä. On muuten lääkäri."

Päivi laittaa uskonasiat etusijalle, niin varmaan turha kysellä.

Vierailija
394/435 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mika on hyvä sähköjänis. Syö vihervasemmistoehdokkaiden ääniä mutta ei tule valituksi, koska poliittinen kokemus puuttuu. Alex Stubb valitaan, koska on ylivoimaisesti pätevin poliitikko.

Juuri tuon vuoksi vihervassarit haluavat aloittaa ajojahdin sitäkin kohtaan.

Kukaan vihervassari ei todellakaan äänestä Aaltolaa, konservatiivia uskovaista. Vihervassareilla on oma suosittu ehdokas, joka edustaa heidän arvojaan.

Aaltola voi saada ääniä persujen vanhoillisemmalta siiveltä, ehkä KD:lta ja joiltain kepun äänestäjiltä, jotka kuitenkin äänestävät mieluiten omaa Rehniään.

Vierailija
395/435 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aaltolaa ei kiinnostanut isänmaan asia sen vertaa, että olisi armeijan käynyt.

Hänellä oli vaikea sairaus.

Me kaikki emme ole hyviä tai sopivia, edes kouluttamalla, näin sivarina haluaisin sanoa. Eikö kelpaa että jokainen voisi tehdä sitä missä on hyvä ja mitä osaa, sodan syttyessä.

Vierailija
396/435 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistoakat taas kiljuu kurkku punasena.

Ettekö te just hetki sitten olleet sitä mieltä, että Aaltolasta tulisi hyvä demarien ehdokas ja vasemmisto kannattaa ja nyt sitten olettekin sitä mieltä, että vasemmisto täällä mollaa Aaltolaa. On se vaikeeta, kun on puoluepoliittisesti sitoutumaton ehdokas, niin persut ei tiedä, ketä nyt oikein pitäisi haukkua, Aaltolaa, hänen kannattajiaan vai vastustajiaan, kun ei oikein tiedä keitä he ovat

Koko Aaltolan ehdokkuuden ongelman ydin on se, että hänestä ei tiedä kuka hän oikeastaan on ja mitä hän edustaa.

Paitsi minulle alkaa olla selvää, että tyyppi on ainakin patavanhoillinen, mutta yrittää pehmentää sitä imagoa.

Vierailija
397/435 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Natobotti se on, ainoa tarkotus että sen annettiin töllössä pelotella suomalaisia päivittäin oli se, että voidaan juosta tukka putkella natoon ja perustella, sitä ukrainalla ja aaltolan visioilla.

Kansalta ei edes kysytty, toititettiin vain naurettavan pikkugallupin perusteella aaltolan avulla mediassa, että "suomalaiset haluaa natoon".

Semmosta tilaustyötä joltain natojehukta koko farssi. Joku voi tosiaan selvittää tuon ukon kytkennät.

Tämä, ja edelleen suitsutetaan samoja mantroja, ja teeskennellään että kaikki on nyt niin fantastista kun "päästiin", Natoon. Milloin kukakin meidät "vei" sinne, ja sillä vielä leuhkitaan niin kuin olis joku ihanakin asia. 😂 😂 😂

Aaltola on suuruudenhullu sotahullu, haluaa tulla maailmankuuluksi, joten tänne on saatava sotapöhinää ja aaltolasta tulee uusi zelensky.

Joka on muuten yksi hänen idoleistaan, kertoo kaiken.

Vierailija
398/435 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös pelkään että Moka Aaltola olisi pohjimmiltaan tosi vanhoillinen ja arveluttaa äänestää. Sellaista en voisi kannattaa. Pekka ei ainakaan ole.

Vierailija
399/435 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole lukenut ketjua, mutta olen erittäin kyllästynyt Aaltolaan enkä kestä enää ainuttakaan a- studiota tai mitään keskusteluohjelmaa, missä hän vie koko tilan pää kenossa monologejaan puhuen. Harvinaisen vastenmielinen henkilö. Ei todellakaan mitään edellytyksiä presidentiksi. Koko ajatus jo on kestämätön.

Presidentiksi edellytetään pätevyyttä. Ja sitä Aaltolalla on. Sinun tunteillasi ei presidenttipelissä ole paljon arvoa. Paitsi oman äänesi toki annat kenelle haluat, arvojesi mukaan.

Toki toki.

Minun presidenttini ei esiinny toistuvasti vaimon, lapsen, koirien ja ties kenen kanssa kuvissa, ei myöskään hyväksi käytä jotain hysteeristä sisartaan. Nevö evö aaltola, pysyköön kammiossaan perheensä kanssa.

Hänellä on kyllä "hyvä suhde" julkisuuteen. Ei turhia salaile elämäänsä ja on aina tavoitettavissa kun toimittaja soittaa. Toistaiseksi kaikki on mennyt hänen ehdoillaan ja positiivisella tavalla, mutta sehän voi joskus muuttuakin.

Ei varmaan nosta meteliä jos vaikka lapsesta otetaan joskus kuva jossain julkisella paikalla. On se hyväkin ettei pelkää julkisuutta mutta liian tyrkkykään ei saisi olla.

Ahaa, se että on tuonut itseään tykö enemmän kuin asiaansa on siis mielestäsi hyvä suhde julkisuuteen. Aaltolahan ei ole ollut muiden tutkijoiden tai Ulkopoliittisen instituutin työntekijöiden suosiossa juuri tuon takia. Aaltola jos kuka näistä ehdokkaista on itseään jumalolentona pitävä tyrkkyjen tyrkky.

Kiinnostaisi kovasti mitä hänen alaisensa ovat puhuneet johtajasta ja hänen ehdokuudestaan.

Vierailija
400/435 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse lue naistenlehtiä,joten en tiedä tästä puolesta.

A-studiossa ei ole ollut pitkään aikaan muistaakseni (lähes aina katson sen). Mietin jopa yhdessä vaiheessa mihin hävisi.

Edelleen odotan tenttejä,ja teen päätöksen itse. En somen perusteella.

Jos on oikeasti niin täynnä itseään kuin täällä väitetään niin odotan tämän puolen tulevan esille jatkossakin.

Kieltämättä alku ei ollut paras mahdollinen. Tuli vähän tyhmiltä kuulostava juttuja. Mutta hauskoja meemejä.

Mutta puolustan oikeutta osallistua lailliseen uskonnolliseen tilaisuuteen puhujana. Puheen sisältö on se,josta vetäisin päätöksiä.

Itseäni haukutaan esim.täällä usein vihervassariksi,mutta ärsyttää se miten nyt jotkut nosti tikun nokkaan,että puhuu tällaisessa sleytilaisuudessa. Eivät olisi varmaan uskaltaneet sanoa sanaakaan,jos olisi ollut joku islamilaisten tilaisuus. Silloin olisi ehkä Persut älähtäneet.(?)

Sitä inhoan osassa vasemmistossa; pilkataan uskovaisia,mutta ei uskalleta sitten islamista sanoa pahaa sanaa,vaikka he eivät hyväksy naispappeja/homoja. Olkaa edes loogisia.

Niin. Ja itse ajattelin äänestää Haavistoa.Kokemuksen perusteella. Ellette pilaa sitäkin. Toki mieli voi muuttua.

Muuten; ulkopolitiikassa on tultava toimeen todella erilaisten arvojen omistajien ihmisten kanssa. Ja tehtävä sopimuksia ja puristettava kättä. Jopa Haavisto on ulkomailla neuvotellut ihmisten kanssa ja esiintynyt,jotka eivät todellakaan ainakaan virallisesti hyväksy homoutta.

(Vaikka kyllähän siitäkin joku vinkui somessa,että osallistui tilaisuuteen ulkoministerinä,jossa naisia ei kätelty. (Joku arabimaa).)

Itse olen nainen btw.