Vaivaantunut olo miesystävän seurassa
Olen tapaillut miestä muutamia viikkoja ja ihan tiiviistikin, mutta siltikin en pysty olemaan täysin rennosti hänen seurassaan. En keksi puhuttavaa ja usein tulee hiljaisia hetkiä. Meillä on paljon yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja samanlaiset arvot. Mies myös fyysisesti miellyttää. Mutta jostain syystä yhdessä oleminen tuntuu välillä väkinäiseltä. Mietin lähinnä nyt sitä, voiko tämä olotila mennä ohi eli kannattaako odottaa vai lopettaa heti alkuunsa?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on fyysisesti paha olo/ epämääräinen olo niin itselle se on kertonut manipuloinnista ja kontrolloinnissa, joka alkaa myöhemmin. On tavallaan vaistonnut että jotain on pielessä. Ei vain ole osannut tulkita merkkejä.
No tämä juuri. Jostain syystä tuntuu, että hän jollain tapaa saattaa yrittää kontrolloida tai että alkaisi myöhemmin kontrolloimaan.
-ap
Et sitten kirjoittanut tätä jo aloitukseen? Aika olennainen asia ja ihan selvä merkki siitä, ettei kannata jatkaa.
Olin tulossa vastaamaan että itselläni vaivautuneisuutta on kahdenlaista, joista toinen on positiivista ja toinen negatiivista. Positiivista vaivautuneisuutta koen käytännössä aina, jos deittaan miestä johon olen ihastunut. En voisi kuvitella suhteen alkua ilman sitä. Juuri sellaista "jäätymistä", pää ikään kuin tyhjenee miehen seurassa. Negatiivista sitten taas on esimerkiksi silloin, jos huomaan että toinen on todella ihastunut ja itseäni ei kiinnosta yhtään. Tällaista ihmistä en luonnollisesti edes ryhdy tapailemaan.
Niitä saattaa hyvinkin olla tuhansia, mutta etsipä sinä ne tuhannet 8 miljardin ihmisen joukosta. Tuuria tarvitaan paljon.
Mutta ap, selvää on, että te kaksi ette ole ne oikeat toisillenne. Kun tapaat sen miehen, jonka unelmanainen juuri sinä olet, ei välillenne tule tuollaisia vaivaantuneita hetkiä. Monet tyytyvät vain ottamaan jonkun, joka tyytyy ottamaan hänet ja sitten elävät puolielämää yhdessä onnettomina, eroon asti.