Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä uskon etten mä saa enää mitään hyvää tässä elämässä

Vierailija
04.08.2023 |

Ei tapahdu mitään ihmeitä,mitkä parantaisivat elämääni.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullapa olisi ollut tällä viikolla harvinaisen hyvä viikko ELLEN olisi itse mennyt pilaamaan sitä puuttumalla erääseen asiaan. Kuvittelin tekeväni oikein mutta aiheutinkin paskamyrskyn

Vierailija
22/34 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi voit kuitenkin antaa hyvää tässä elämässä.

Kuinkahan kauan kukaan jaksaa antaa hyvää, jos jää jatkuvasti ilman?

Hyvän tekeminen on yksi onnellisuuden lisäämisen keinoista. Tästä on varteenotettavaa tutkimusta, linkissä kansantajuinen lyhennelmä ideasta. 

https://greatergood.berkeley.edu/article/item/5_ways_giving_is_good_for…

Se onpi vähän kuin auton akku: latautuu liikkeessä.

Mutta onhan se tavallaan tyydyttävää piehtaroida kurjuudessakin.

Tasapaino siinäkin. Jos saa maineen, etää antaa ja antaa, mutta tyytyy vähään, ainoastaan katkeroituu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska elämä on niin ihanaa kun voi kärsiä kunnolla... Siitäkin oppii nauttimaan kun kärsii tarpeeks

Vierailija
24/34 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska elämä on niin ihanaa kun voi kärsiä kunnolla... Siitäkin oppii nauttimaan kun kärsii tarpeeks

Eikä opi. Kärsimys ei kaunista, tuo onnea saatika rakkautta. Sivusta

Vierailija
25/34 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullapa olisi ollut tällä viikolla harvinaisen hyvä viikko ELLEN olisi itse mennyt pilaamaan sitä puuttumalla erääseen asiaan. Kuvittelin tekeväni oikein mutta aiheutinkin paskamyrskyn

Minkä paskamyrskyn sait aikaan ja eikö kenelläkään toisella ollut osuutta myrskyn aiheuttamiseen?

Vierailija
26/34 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut elämän ja saat jokaisen päivän.

Mikä on se ensimmäinen askel, joka sinun tulee ottaa, jotta menisi paremmin?

Vierailija
27/34 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on niiin lyhyt, aika kiitää nopeasti. Odotan ikuisuuselämää missä ei ole enää vaivoja.

Vierailija
28/34 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi aina jotain saada? Nauti siitä mitä sinulla on, opettele arvostamaan pieniä hyviä hetkiä

Vierailija
29/34 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä maailmassa saavuttaa sen minkä itse usko saavuttavansa. Pätee valitettavasti myös toiste päin.

Vierailija
30/34 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yltiöoptimistinen huuhaa on ällöttävää.

Vierailija
31/34 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä maailmassa saavuttaa sen minkä itse usko saavuttavansa. Pätee valitettavasti myös toiste päin.

Ei kyllä menen niinkään. Riippuu paljon myös iitä mitä ympäristö sallii. sivusta

Vierailija
32/34 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voi antaa kuin yhden vinkin onnellisen elämän saavuttamiseksi. Itselläni kesti yli 40 vuotta tämän asian löytämiseksi.

Sinun täytyy löytää jokin intohimon kohde, joka pitää sinut liikkeessä. Oli se sitten postimerkkien keräily tai jokin urheilu juttu, sen ei tarvitse olla mikään maailmaa mullistava asia, eikä sinun tarvitse olla siinä kaikkein paras. Ainoastaan mistä saat nautintoa ja onnistumisen tunteita.

Tiedän sen olevan erityisen vaikeaa löytää, sillä milloin masentaa, mikään ei oikein kiinnosta. Sen kyllä huomaa, kun olet löytänyt sen, voit uppoutua siihen, unohtaen murheet ja huolet.

Vaarana tässä tietysti on, että addiktoituu tähän intohimoon.

Vierailija
33/34 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään saa mitään hyvää.

Vierailija
34/34 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä menen niinkään. Riippuu paljon myös iitä mitä ympäristö sallii. sivusta

Fiksu myös vaihtaa ympäristöään, jos on sellaisessa ympäristössä mikä ei mahdollista omia unelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä