Mä uskon etten mä saa enää mitään hyvää tässä elämässä
Ei tapahdu mitään ihmeitä,mitkä parantaisivat elämääni.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi voit kuitenkin antaa hyvää tässä elämässä.
Kuinkahan kauan kukaan jaksaa antaa hyvää, jos jää jatkuvasti ilman?
Hyvän tekeminen on yksi onnellisuuden lisäämisen keinoista. Tästä on varteenotettavaa tutkimusta, linkissä kansantajuinen lyhennelmä ideasta.
https://greatergood.berkeley.edu/article/item/5_ways_giving_is_good_for…
Se onpi vähän kuin auton akku: latautuu liikkeessä.
Mutta onhan se tavallaan tyydyttävää piehtaroida kurjuudessakin.
Tasapaino siinäkin. Jos saa maineen, etää antaa ja antaa, mutta tyytyy vähään, ainoastaan katkeroituu.
Paska elämä on niin ihanaa kun voi kärsiä kunnolla... Siitäkin oppii nauttimaan kun kärsii tarpeeks
Vierailija kirjoitti:
Paska elämä on niin ihanaa kun voi kärsiä kunnolla... Siitäkin oppii nauttimaan kun kärsii tarpeeks
Eikä opi. Kärsimys ei kaunista, tuo onnea saatika rakkautta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mullapa olisi ollut tällä viikolla harvinaisen hyvä viikko ELLEN olisi itse mennyt pilaamaan sitä puuttumalla erääseen asiaan. Kuvittelin tekeväni oikein mutta aiheutinkin paskamyrskyn
Minkä paskamyrskyn sait aikaan ja eikö kenelläkään toisella ollut osuutta myrskyn aiheuttamiseen?
Olet saanut elämän ja saat jokaisen päivän.
Mikä on se ensimmäinen askel, joka sinun tulee ottaa, jotta menisi paremmin?
Elämä on niiin lyhyt, aika kiitää nopeasti. Odotan ikuisuuselämää missä ei ole enää vaivoja.
Miksi pitäisi aina jotain saada? Nauti siitä mitä sinulla on, opettele arvostamaan pieniä hyviä hetkiä
Yleensä maailmassa saavuttaa sen minkä itse usko saavuttavansa. Pätee valitettavasti myös toiste päin.
Yltiöoptimistinen huuhaa on ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä maailmassa saavuttaa sen minkä itse usko saavuttavansa. Pätee valitettavasti myös toiste päin.
Ei kyllä menen niinkään. Riippuu paljon myös iitä mitä ympäristö sallii. sivusta
Itse en voi antaa kuin yhden vinkin onnellisen elämän saavuttamiseksi. Itselläni kesti yli 40 vuotta tämän asian löytämiseksi.
Sinun täytyy löytää jokin intohimon kohde, joka pitää sinut liikkeessä. Oli se sitten postimerkkien keräily tai jokin urheilu juttu, sen ei tarvitse olla mikään maailmaa mullistava asia, eikä sinun tarvitse olla siinä kaikkein paras. Ainoastaan mistä saat nautintoa ja onnistumisen tunteita.
Tiedän sen olevan erityisen vaikeaa löytää, sillä milloin masentaa, mikään ei oikein kiinnosta. Sen kyllä huomaa, kun olet löytänyt sen, voit uppoutua siihen, unohtaen murheet ja huolet.
Vaarana tässä tietysti on, että addiktoituu tähän intohimoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä menen niinkään. Riippuu paljon myös iitä mitä ympäristö sallii. sivusta
Fiksu myös vaihtaa ympäristöään, jos on sellaisessa ympäristössä mikä ei mahdollista omia unelmia.
Mullapa olisi ollut tällä viikolla harvinaisen hyvä viikko ELLEN olisi itse mennyt pilaamaan sitä puuttumalla erääseen asiaan. Kuvittelin tekeväni oikein mutta aiheutinkin paskamyrskyn