Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On luvattu todella huonoa säätä viikonlopuksi ja myrsky maanantaiksi

Vierailija
04.08.2023 |

On luvattu todella huonoa säätä viikonlopuksi ja esimerkiksi tänään satanut todella kovia kuuroja siten, että tiet ovat olleet veden peitossa. Silti ihmiset ajavat autoillaan jonnekin hampaat irvessä ja yhtään hiljentämättä vaikka näkyvyys nollassa ja/tai tiellä selvä vesiliirron vaara. Teiden varsilla ja hinausautojen lavetilla oli useampikin auto kun hyytyneet kovassa kelissä.

Minne ihmiset oikein ovat matkalla? Onko tosiaan pakko liikkua vaikka sää on surkea, jopa vaarallinen? Ei nuo kaikki mitään työmatkalaisia ole kun pitkin päivää tuota liikenne on jyrännyt edestakaisin.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänään ole mikään vaarallinen keli vaan ihan tavallinen. Todennäköisesti maanantainakin on ihan tavallinen keli.

Vierailija
2/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut, että yhä useammin aggressiivisesti ajava on nainen jollain uudella liisarilla jonka duunipaikka tai mies maksaa. Ennakointi ja muut tärkeät asiat loistavat poissaolollaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tänään ole mikään vaarallinen keli vaan ihan tavallinen. Todennäköisesti maanantainakin on ihan tavallinen keli.

Rankka vesisade ei ole mikään tavallinen keli. Silloin pitää noudattaa erityistä varovaisuutta ja välttää liikkumista jos mahdollista.

Vierailija
4/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina pitäisi olla hellettä ja aurinkoa jes!!!

Vierailija
5/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo kyllästyttää nämä loputtomat sateet. Ihminen muuttuu välinpitämättömäksi kyllästyttyään.

Vierailija
6/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on missä?

Vierailija
7/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimeren hirmuhelteet sataa nyt meidän päälle. Siellä sitä vettä haihtui aika lailla ja jossainhan sen on alas tultava.

Vierailija
8/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rankka vesisade ei ole mikään tavallinen keli. Silloin pitää noudattaa erityistä varovaisuutta ja välttää liikkumista jos mahdollista.

Rankkasateella on ihan yhtä pakko ajaa moottoritietä töihin, satoi tai paistoi. Paljon ei ole varaa laskea nopeutta tai myöhästyy töistä. Ei ole toistaiseksi sattunut mitään, kunhan turvavälit on kunnossa niin sillä pääsee jo pitkälle.

Vierailija
9/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on missä?

Pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
10/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on missä?

Kyseessä on se tämän päiväinen rankkasadekuuro mikä lähti etelästä kohti pohjoista.

Vierailija
11/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myös huomannut, että yhä useammin aggressiivisesti ajava on nainen jollain uudella liisarilla jonka duunipaikka tai mies maksaa. Ennakointi ja muut tärkeät asiat loistavat poissaolollaan.

Vau, aika paljon osaat lukea auto ajavasta henkilöstä.

Vierailija
12/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rankkasateella on ihan yhtä pakko ajaa moottoritietä töihin, satoi tai paistoi. Paljon ei ole varaa laskea nopeutta tai myöhästyy töistä. Ei ole toistaiseksi sattunut mitään, kunhan turvavälit on kunnossa niin sillä pääsee jo pitkälle.

Mielummin myöhästyn töistä muutaman minuutin kuin mietin arkussa kiireettä mitä jos...

Vierailija
13/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä ihmettä.. se on vesisade! Ymmärrän kyllä että varovaisuutta pitää olla, mutta en kyllä itse säiky vesisadetta jos pitää asioita hoitaa, töissä käydä, lapsia kuskata harrastuksiin. Joku sankka lumisade onkin sitten eri juttu.

Vierailija
14/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemiin luvattu aurinkosta.

Vierailija
15/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas. Kotiinko pitäisi vesisateen takia jäädä? :D

Vierailija
16/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minne sinä itse olit matkalla? 😄

Ja onhan tänäänkin pari sadekuuroa tullut, mutta ei paha päivä ollenkaan. Seuraavan 10 päivän ennusteessa sadekuurojen todennäköisyys KORKEIMMILLAAN 60%, enimmäkseen 20-40 % luokkaa. Mukavat parinkympin lämmöt ja maanantaina onneksi ainoa hellepäivä.

Vierailija
17/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä.. se on vesisade! Ymmärrän kyllä että varovaisuutta pitää olla, mutta en kyllä itse säiky vesisadetta jos pitää asioita hoitaa, töissä käydä, lapsia kuskata harrastuksiin. Joku sankka lumisade onkin sitten eri juttu.

Rankka vesisade voi olla yhtä vaarallinen kuin lumisade. Jos muuta kuvittelet tai et kykene asiaa sisäistämään niin aika huolestuttavaa.

Vierailija
18/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja onhan tänäänkin pari sadekuuroa tullut, mutta ei paha päivä ollenkaan. Seuraavan 10 päivän ennusteessa sadekuurojen todennäköisyys KORKEIMMILLAAN 60%, enimmäkseen 20-40 % luokkaa. Mukavat parinkympin lämmöt ja maanantaina onneksi ainoa hellepäivä.

Olin hakemassa lapsia luokseni tapaamiseen, joten minulla oli erittäin hyvä ja pätevä syy olla liikenteessä. Toisin kuin monella muulla piittaamattomalla.

Vierailija
19/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupunkiseudulla on tullut eri puolilla kovia kuuroja käytännössä koko päivän ajan. Ennuste on ennuste, todellisuus sitten jotain muuta. Se olisi hyvä muistaa.

Vierailija
20/54 |
04.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n on ehkä parempi pysyä kokonaan pois auton ratista, jos noin pelottaa. Olet varmaan se, joka köröttelee kuuttakymppiä kasikympin alueella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi