Kun näet somessa tai kadulla millaisen kumppanin sinulle pakit antanut Tinder-deitti on valinnut, mitä ajatuksia se sinussa herättää?
Olin alkuvuodesta treffeillä komean ja fiksun miehen kanssa. Meillä synkkasi hyvin. Nähtiin pari kertaa, sitten mies totesi että olen tosi mukava, mutta ei meistä paria tule.
Nyt törmäsin fb:ssä kuvaan, jossa hän söpöstelee naisystävänsä kanssa. Nainen on kaukana klassisen kauniista. Meikitön, hampaat sinne sun tänne, semmoinen perustavis ulkonäöltä. Ilmeisesti joku toimittaja tms. Mietin, että tuon täytyy olla todella mukava!
Kommentit (30)
En käy tinder-deiteillä mutta eiköhän kukin valitse sen johon ihastuu.
Tuota,
Ensinnäkin, ulkonäkö ei kerro mitään ihmisen luonteesta ja kuinka hyvin se mätsää toisen kanssa. Toisekseen, klassinen kauneus ei ole ainoa kauneuden laatu, ja kolmannekseen, mitäpä minä kenenkään valintoja alan arvostelemaan.
Olen iloinen hänen puolestaan miten hyvän ja sopivan valinnan hän teki. Hän kyllä itse aikoinaan lähestyi ensin minua, mutta jätti minut neljän tapaamisen jälkeen mitään sanomatta. Olin niin nuori silloin, etten ollut vielä valmis seurustelemaan.
En ole koskaan ollut tuossa tilanteessa. En kyylää deittejä tai törmäile heihin. Olen myös itse yleensä se joka antaa pakit.
Mä sain kerran pakit mieheltä, koska hänellä oli niin erilaiset tulevaisuuden suunnitelmat kuin minulla. Olen sen jälkeen nähnyt miehen kadulla kävelemässä kolmen eri naisen seurassa, joista yhden kanssa hän käveli käsikkäin, eli sen on ainakin pakk oola hänen seurustelukumppani, ne muut naisethan saattaa olla vaikka hänen siskojaan jne. Mutta se nainen oli ihan kaunis ja veihätävän näköinen.
Sitten kerran sain pakit myös mieheltä, jolla oli myös erilaiset tulevaisuuden suunnitelmat ja se oli ihan hyvä, koska hän vaikutti onnenonkijalta. Vuosi myöhemmin hän käveli minua vastaan kun Subwayn ovella ja hänellä oli joku ihan tavallisen näköinen nainen seurana.
Muihin treffikumppaneihin en ole törmännyt kadulla eikä muut kuin kaksi ole minun Facebook-kavereitani.
Nauratti kun yksi deitti tuli yksissä bileissä vastaan ja hänellä oli ylipainoinen, epäsiistin näköinen miesystävä joka mussutti sipsiä suoraan pussista, oli muutenkin melko vajaaälyinen tapaus. Nainen oli aivan silminnähden häpeissään. Nauratti makeasti, kun itsellä oikein mukava nainen kainalossa.
Ymmärrän että harmittaa ja voi tuntua epäreilulta, mutta ilmeisesti joo naisen luonne on sopivampi kuin sun.
Miksi oi miksi niin miehet että naiset ei ota pakkeja positiivisena palautteena? Sähän voit nyt keskittyä etsimään sitä oikeaa!
Toinen ghostasi minut ja toinen ei koskaan tehnyt aloitetta varsinaiseen seurusteluun, joten minä jätin hänet ja aloin seurustella toisen miehen kanssa. Näillä molemmilla miehillä, jotka eivät alkaneet seurustella kanssani, on todella hyvät ja heille sopivan tuntuiset fiksut, mukavat ja toimeliaat naiset. Uskon, että he molemmat saivat paremman naisen kuin mitä minä olisin ollut heille. Tiedostan omat vajajuuteni niihin naisiin verrattuna. Minä löysin minulle sopivan miehen, joka hyväksyy minut ja jonka kanssa viihdymme yhdessä.
Nämä eivät siis ole kylläkään Tinder-deittejä, koska en ole koskaan ollut Tinder-deiteillä. Joka tapauksessa oli kaksi miestä ja molemmat löysivät minua sopivamman ja paremmam naisen. Molemmat vakiintuivat nuorina eivätkä ole eronneet.
Rehellinen ensireaktioni: onpa ottanut ruman.
Vierailija kirjoitti:
...Jatkan, olin pelännyt sitä hetkeä kun näen hänen uuden, koska olin ihan satavarma että se on joku missimalli, joka pelaa ihan eri liigassa mun kanssa. Kun näin tuon naisen niin lähinnä heräisi epäusko, että ihanko totta tuon kanssa seurustelee? Ja salaa tunsin pientä tyytyväisyyttä, koska en jäänyt ulkonäössä kakkoseksi.
Minä olin juuri se, jota miehet lähestyivät lähinnä ulkonäköni takia, mutta silti vakavissaan. Minä en kuitenkaan ollut kovin toimeliasta vaimoainesta, vaikka haaveilinkin aina pitkästä parisuhteesta ja perheestä. Sainkin nuo minulle sopivan ihmisen kanssa. Nuorena muutama mies perääntyi. He löysivät vaimot, joiden aikaansaannoksia kelpaa esitellä somessa. Hyvä niin, koska minusta ei olisi ollut sellaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te naiset oikeasti näin pinnallisia?
Ulkonäköön voi ihastua, mutta ei siihen rakastuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te naiset oikeasti näin pinnallisia?
Ulkonäköön voi ihastua, mutta ei siihen rakastuta.
En osaa muiden naisten puolesta vastata mutta itse olen. Mulle ei ole mikään ongelma esimerkiksi tulla luonteeni takia jätetyksi, mutta jos ulkonäköni ei kelpaa, se on kovempi kolaus.
kannattaisikohan mennä eteenpäin eikä vatvoa jotain vanhoja pakkeja...
En usko, että olisin fb-kaverit miehen kanssa, jonka kanssa olisi nöhty vain pari kertaa. En haali someen kaikkia ihmisiä, jotka koskaan olen tavannut, vaan olisin hyvöksynyt fb-kaveriksi vasta sitten, jos oltaisiin oikeasti alettu tapailla. Ja asun isossa kaupungissa, joten ei olisi todennäköistä, että joku satunnainen Tinder-deitti tulisi kadulla vastaan. Joten vaikea kuvitella!
Minulla on niin päin, että olen ihaillut sitä, miten hyvät naiset ne muutamat miehey löysivät, joiden kanssa alkava suhteemme päättyi. Ne naiset ovat vaatimattomamman näköisiä kuin minä, mutta käytännöllisiä, vahvoja, reippaita, fiksuja, hoitavat, talon, puutarhan, eläimet ja lapset. Kuitenkin nuo kaikki asiat tekevät heistä mielestäni hyvin kauniita, uljaita ja kunnioitettavia ihmisiä. Olen kokenut jonkin verran joiltakin ihmisiltä vähättelyä siitä, kun minä en ole tuollainen kovin käytännöllinen ja tarmokas ihminen. No, minulla on omat lahjani ja itse en halua vähätellä ketään. Olen niiden ihmisten kanssa, jotka arvostavat ja pitävät minusta sellaisena kuin olen.
Onneksi ne nuoruuden suhteet katkesivat ennenkuin olisin joutunut tilanteeseen, että olisin yrittänyt olla jotakin muuta kuin mitä olen. Se olisi voinut olla ihan mahdollista siinä vaiheessa kun en vielä tuntenut itseäni kovin hyvin.
evvk