Kun näet somessa tai kadulla millaisen kumppanin sinulle pakit antanut Tinder-deitti on valinnut, mitä ajatuksia se sinussa herättää?
Olin alkuvuodesta treffeillä komean ja fiksun miehen kanssa. Meillä synkkasi hyvin. Nähtiin pari kertaa, sitten mies totesi että olen tosi mukava, mutta ei meistä paria tule.
Nyt törmäsin fb:ssä kuvaan, jossa hän söpöstelee naisystävänsä kanssa. Nainen on kaukana klassisen kauniista. Meikitön, hampaat sinne sun tänne, semmoinen perustavis ulkonäöltä. Ilmeisesti joku toimittaja tms. Mietin, että tuon täytyy olla todella mukava!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellinen ensireaktioni: onpa ottanut ruman.
Oletteko te naiset oikeasti näin pinnallisia?
Ulkonäköön voi ihastua, mutta ei siihen rakastuta.
En osaa muiden naisten puolesta vastata mutta itse olen. Mulle ei ole mikään ongelma esimerkiksi tulla luonteeni takia jätetyksi, mutta jos ulkonäköni ei kelpaa, se on kovempi kolaus.
No huh huh. Onnea valitsemallesi tielle. En halua edes kuvitella mitä ajattelet esim. kasvoihin vammoja saaneista ihmisistä.
Just yks päivä iltapäivälehdessä oli juttu naisesta jonka kasvot olivat käytännössä kokonaan palaneet. Minusta hän näytti tosi sympaattiselta, vaikka ilmeisesti hän oli saanut aika ikäviä kommentteja.
Suhtaudun siis empaattisesti, vaikka välttämättä et kommenttini perusteella enää uskokaan. Suurin kriittisyys kohdistuu itseeni, ei muihin, mutta toki tunnistan kuka on sellainen jota pidetään yleisesti hyvännäköisenä ja kuka ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa muiden naisten puolesta vastata mutta itse olen. Mulle ei ole mikään ongelma esimerkiksi tulla luonteeni takia jätetyksi, mutta jos ulkonäköni ei kelpaa, se on kovempi kolaus.
No huh huh. Onnea valitsemallesi tielle. En halua edes kuvitella mitä ajattelet esim. kasvoihin vammoja saaneista ihmisistä.
Just yks päivä iltapäivälehdessä oli juttu naisesta jonka kasvot olivat käytännössä kokonaan palaneet. Minusta hän näytti tosi sympaattiselta, vaikka ilmeisesti hän oli saanut aika ikäviä kommentteja.
Suhtaudun siis empaattisesti, vaikka välttämättä et kommenttini perusteella enää uskokaan. Suurin kriittisyys kohdistuu itseeni, ei muihin, mutta toki tunnistan kuka on sellainen jota pidetään yleisesti hyvännäköisenä ja kuka ei.
Niin, miksei pakkeja voida ottaa palautteena? Voisi jopa tärpätä seuraavan deitin kohdalla.
Olen huomannut, että esim. yksi mies, josta olisin ollut kiinnostunut mutta hän ei minusta, seurustelee nykyään sellaisen ihan kauniin "naapurintyttömäisen" naisen kanssa, jonka kanssa he ilmeisesti retkeilevät kansallispuistoissa jne.
Minulla ei olisi tuollaiseen retkeilyyn oikein ollutkaan aikaa, koska olen kestävyysurheilun harrastaja ja melkeinpä pitää käyttää se aika treeneihin, kun on mahdollisuus olla ulkona.
Joten mielestäni on kiva, että mies löysi sopivamman kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksei pakkeja voida ottaa palautteena? Voisi jopa tärpätä seuraavan deitin kohdalla.
Itse olen ottanutkin, vaikka pakkien yhteydessä sain lähinnä kehuja ja mietin, miksi hän edes jätti minut jos olin kerta niin ihana. Mutta siis olen panostanut ulkonäköön tuon jälkeen enemmän, koska persoonani on mitä on enkä sitä lähde muuttamaan. Jos ei kelpaa niin no can do.
Tiedän erään deittini pariutuneen erään naisen kanssa, jota todennäköisesti deittasi jo samanaikaisesti minun kanssa. Ja ehkä mua vähän hävettää, että tiedän. Nainen on nätti ja hoikka niinkuin minäkin, hiuksissa hän vie ehdottomasti voiton. Sellaiset vahvat ja pitkät vaaleat hiukset. Hän on todennäköisesti minua vähän vanhempi, ainakin kuvissa näyttää. Ja minulla paljon korkeampi koulutus. Luulen, että he sopivat paljon paremmin yhteen. Ja löysin itselleni myös sopivamman, joka myös vähän nuorempi.
Jos hylkäyksestä on kulunut vain vähän aikaa, tyyliin viikko tai kaksi, niin on tuntunut pahalta ja kokenut hylkäämisen ja huonommuuden tunteita. Ajan kuluessa on kuitenkin tajunnut, että emme olisi sopineet yhteen ja joskus ehkä huvittaakin kun jälkikäteen miettii, mitä ihmettä ihmettä olen tuossa ihmisessä joskus nähnyt.
Ajattelen, että niillä miehillä olisi ollut vain vaikeaa minun kanssani ja että heidän kävi hyvin. Minullekin kävi hyvin, koska löysin oman tieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ottanutkin, vaikka pakkien yhteydessä sain lähinnä kehuja ja mietin, miksi hän edes jätti minut jos olin kerta niin ihana. Mutta siis olen panostanut ulkonäköön tuon jälkeen enemmän, koska persoonani on mitä on enkä sitä lähde muuttamaan. Jos ei kelpaa niin no can do.
Vaihda women -> men. Tolla pystyy hakemaan mahdollisimman lähelle omaa ideaalia kumppani ehdokasta. https://www.rosebrides.com/search/
Ajattelen niin, että kukaan heistä ei olisi ollut minulle sopiva eli se oikea. He löysivät sopivan ihmisen ja samoin minä. Asiat menivät lopulta niin kuin niiden pitikin mennä.