Orgasmi hukassa
Mulla on sellainen " ongelma" etten ole koskaan saanut orgasmia. Nautin kyllä seksistä jne, mutta ärsyttää jos puhutaan seksijuttuja ja kaikki toitottaa siitä montako orgasmia on saanut. Ollaan miehen kanssa yritetty ihan kaikkea, mutta kun ei, niin ei.
Mies otti sen myös niin egon päälle, että loppujen lopuksi olen valehdellut hänelle saavani orgasmeja, mutta ärsyttää sellainenkin. Onko kukaan ollut samssa tilanteessa ja jos on, kuinka olette toimineet tai toimisitte jos olisitte?
Kommentit (3)
mä tosi harvoin tyydytän itseäni. Voi olla, että vanhemmiltani saatu seksivastainen kasvatus on jäänyt takaraivoon, mutta olisin toki innostunut poistamaan sen sieltä takaraivosta. Eli ei kellään olisi ideoita tai henk. koht. kokemuksia, millä tavoin itse on saanut parhaat orgasmit? voi jee, mähän kuulostan ihan teinitytöltä! :) -tööpe
alushousujen / housujen päältä sähköhammasharjalla klitorista (varovasti:) hieromalla. Hehheeeeeee! Tää tapahtui ollessani viel teini. Mut sitä kautta pikkuhiljaa opin myös käsillä tekemään itselleni (klitoris)orgasmin... jne.
Kannattaa ehdottomasti tutustua ensin omaan kroppaansa ja opetella tekemään itselleen orkku. Sitten sitä voi alkaa opetella kumppaninsa kanssa.
Naisen ei IKINÄ kannata lähteä esittämään orkkua, koska silloinhan mies luulee, että saat joka kerta, eikä hän opettelekaan rakastelemaan kanssasi niin, että oikeasti saisit. Miehen tulisi myös ymmärtää, että suurin osa naisista ei saa orkkua yhdynnässä, vaan hän voi sen sinulle antaa käsin tai vaikkapa suulla.
Rehellisyys on minusta parisuhteen tärkein pohja. Jos voitte puhua kaikesta yhdessä, voitte myös yhdessä yrittää löytää keinon seksielämänne parantamiseen.
Mutta ensin tosiaan sinun täytyy opetella saamaan se orkku.