Mies valitsi sottaisen yh:n minun sijastani
Ylipainoakin on tällä ja koti todellakin ihan pommi, lapsi alakouluikäinen.
Tapailtiin suunnilleen puolen vuoden ajan, jonka jälkeen mies ilmoitti, että haluaa olla tämän tuttavani kanssa.
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja teet aloituksen.
Happamia, sanoi kettu....Tottakai se valittu nainen on varsinainen homssu, hänen kotonaankin on AP paikkoja kolunnut ja sottapytyksi havainnut. Ja tietysti lihava ja varmaan alkkis ja kamalaa: vieläpä YH....
Olen käynyt hänen luonaan kylässä ja istunut hänen autossaan, ja molemmat todella ovat kaatopaikkoja. Ylipaino ja yksihuoltajuus eivät myöskään ole mitään mielipideasioita.
Ap
Kuulostat keski-ikäiseltä naapurikyylältä. Epäseksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Ottaako kumpikaan ahteriin?
Miten liittyy aloitukseen?
Vierailija kirjoitti:
Mies menee sen naisen luo kumpi on helpompi.
Miesten halpuus näkyy usein jo sängyssä. Naisen vastuulla on päättää jatkosta.
Vierailija kirjoitti:
No jos sillä naisella ap on hyvä luonne. Saattaa olla kiltti ja huumorintajuinen.
Ja ennakkoluuloton ja kokelilunhaluinen.
Koita olla vähän rennompi ja positiivisempi, niin ehkä seuraavan miesehdokkaan kanssa löytyy sitä kipinääkin.
Kertoo enemmän sinusta kuin miehestä. Tasosi on huonompi kuin YH:lla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja teet aloituksen.
Happamia, sanoi kettu....Tottakai se valittu nainen on varsinainen homssu, hänen kotonaankin on AP paikkoja kolunnut ja sottapytyksi havainnut. Ja tietysti lihava ja varmaan alkkis ja kamalaa: vieläpä YH....
Olen käynyt hänen luonaan kylässä ja istunut hänen autossaan, ja molemmat todella ovat kaatopaikkoja. Ylipaino ja yksihuoltajuus eivät myöskään ole mitään mielipideasioita.
Ap
Asian on ratkaissut sinut jättänyt mies. Mielipiteilläsi ei siksi ole merkitystä.
se yh ei varmaan palstaile ja hauku miehiä täällä
Niin no mies tykkää tämän toisen kanssa olla enemmän ja heidän välillä on kipinää, ei kai sen kummempaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko miettiä että mikä Sinussa on vikana
Ei kuulemma ole riittävästi kipinää. Ilmeisesti hän kaipaa elämäänsä sotkua, kaaosta ja kiukuttelevia pentuja.
Ap
Olette erilaisia, ette sovi yhteen. Sinä haluat kontrollia, siisteyttä ja ryhtiä ympärillesi, mies taas kaaosta ja hälinää, jota kutsuu kipinäksi ja varmaankin sitten kai oikeaksi elämäksi.
Jospa tunsi itsensä huonommaksi rinnallasi? Noinhan sen kuuluukin mennä, molemmille sopivammat kumppanit. Huomaat sen, kunhan tunteet tasaantuvat ja osaat taas ajatella järjellä asiaa. Ja se uusikin sulle löytyy, sellainen samoja arvoja edustava.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo enemmän sinusta kuin miehestä. Tasosi on huonompi kuin YH:lla
nuo jotka täällä alapää kipeänä haukkuu miehiä aamusta iltaan ei tajua ettei pieni ylipaino tai lapsikaan estä saamasta miestä.
Sitä on vaikea tunnustaa ettei oma luonne ole sellainen että sitä jaksaisi pitkään. Ai huonoluontoisetkin saa miehen? Niillä sitten kompensoi vaikka sänkytaidot ja halukkuus asiaa, mahdollisesti myös ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulemma ole riittävästi kipinää. Ilmeisesti hän kaipaa elämäänsä sotkua, kaaosta ja kiukuttelevia pentuja.
Ap
En ihmettele jos itse olet toisesta äääripäästä?
Ehkä aloittaja nyt herää siihen todellisuuteen, mihin toivottavasti kaikki joskus heräävät. Eli siihen, että tajuaa viimeinkin, että ei itse ole täydellinen, eikä mitenkään eroa tavallisesta ihmisestä millään tavalla. Aloittaja on ottanut itsestään filtteröityjä, poseerattuja selfieitä ja on ollut koko elämänsä kykenemätön keskustelemaan ja ottamaan asioista oikeasti selvää. Hänen sivistyksensä on rajoittunut someen. Jospa hän nyt tajuaisi, millaisena muut oikeasti näkevät hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En ihmettele jos itse olet toisesta äääripäästä?
Niinpä. Kukapa nyt haluaisi jakaa elämänsä siistin, tasapainoisen ja rauhallisen ihmisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja teet aloituksen.
… Ylipaino ja yksihuoltajuus eivät myöskään ole mitään mielipideasioita.
Ap
Totta, mutta sinulta on jäänyt oivaltamatta, että vaikka nuo piirteet olisivat kuinka kielteisiä, ovat ne kuitenkin pienempi paha kuin sinun ominaisuutesi. Kyse ei ole absoluuttisesta tasosta, vaan suhteellisesta tasosta.
Vierailija kirjoitti:
Mun tapailumies otti jälkeeni tatuoidun, lävistetyn, kasvoiltaan ja vartaloltaan maskuliinisen naisen, jolla on varmaan puolet leveämpi vyötärö kuin mulla. Eipä siinä, makunsa kaikilla. Minut jättäessään mies totesi ettei ole pinnallinen ja nyt ehkä jopa uskon sen.
Eli samantyyppinen kokemus kuin ap:lla, mutta siinä missä aloittaja saa alapeukkua, sinä saat yläpeukkua. Mistä tämä ilmiö av:llä johtuu? Aina sama. Aloittajalle ilkeillään, mutta kokeilepa ap kirjoittaa ketjuun yksi viesti, jota et allekirjoita, yläpeukkua tulee.
Ihmiset on jotenkin niin typeriä, eivät tiedosta omaa käytöstään ilmeisesti ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä aloittaja nyt herää siihen todellisuuteen, mihin toivottavasti kaikki joskus heräävät. Eli siihen, että tajuaa viimeinkin, että ei itse ole täydellinen, eikä mitenkään eroa tavallisesta ihmisestä millään tavalla. Aloittaja on ottanut itsestään filtteröityjä, poseerattuja selfieitä ja on ollut koko elämänsä kykenemätön keskustelemaan ja ottamaan asioista oikeasti selvää. Hänen sivistyksensä on rajoittunut someen. Jospa hän nyt tajuaisi, millaisena muut oikeasti näkevät hänet.
Älä nyt jaksa. En ota selfieitä eikä mulla ole sometilejäkään enää.
Ap
Yleensä jokainen valitsee itselleen mieluisan. Se et ollut sinä, eikä se hämmästytä yhtään.
Ja aloitus on toki trollausta, ap on incel.
Jos noin on, niin vielä tulee miehelle ikävä takaisin.
Parantele sillä aikaa itseäsi ja nauti omasta rauhasta. Ja miestä ei oteta takaisin.
Mies menee sen naisen luo kumpi on helpompi.