Onko Boschin pyykinpesukoneet hyviä?
Olis aika ostaa uusi, gigantissa olis tarjouksessa tää https://www.gigantti.fi/product/kodinkoneet/pyykinpesu-ja-kuivaus/pyyki…
Kommentit (5)
Meillä oli. Ei ole enää. Liian omatoimisesti lyhensi ohjelmaa jos pyykkiä oli vähän . Minä päätän siitä itse lyheneekö ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli. Ei ole enää. Liian omatoimisesti lyhensi ohjelmaa jos pyykkiä oli vähän . Minä päätän siitä itse lyheneekö ohjelma.
Kuinka pitkät ohjelmat on, esim 60 asteen puuvilla?
Ostaessani uutta tein vertailua esimerkiksi sen suhteen miten paljon vettä kone käyttää (en halua liian ekologista konetta joka pyörittää minimivedellä pyykkejä tuntikausia) ja kauan tavalliset ohjelmat kestää. Päädyin ostamaan LG:n koneen joka ei ollut halvimmasta päästä mutta joka on toiminut moitteettomasti. Suositus siis täältä LG:lle.
Vierailija kirjoitti:
Ostaessani uutta tein vertailua esimerkiksi sen suhteen miten paljon vettä kone käyttää (en halua liian ekologista konetta joka pyörittää minimivedellä pyykkejä tuntikausia) ja kauan tavalliset ohjelmat kestää. Päädyin ostamaan LG:n koneen joka ei ollut halvimmasta päästä mutta joka on toiminut moitteettomasti. Suositus siis täältä LG:lle.
Mieluummin lyhyet ohjelmat ja enemmän vedenkäyttöä kuin se että kone jauhaa tuntikausia vaatteita jossain vesitilkassa. Nykyisessä koneessa on aina vesi+ ja ohjelman lyhennys käytössä. Ap
Meillä melkein sama ja on toiminut hyvin